2014/03/17

SZAŁ PROMOCJI W SUPER-PHARM 18-19.03 + SPROSTOWANIE

 Hej dziewczyny!


Jeżeli jeszcze nie słyszałyście, to spieszę oznajmić posiadaczkom karty Lifestyle o super promocjach, które będą w Super Pharm w dniach 18-19.03 :) Jest kilka na prawdę fajnych okazji np.:
  • Garnier, płyn micelarny 3w1, 400ml za 9,99zł z 20.99zł
  • Bioliq, serum za 13,99zł z 27.99zł
  • L'Oreal True Match, podkłady za 26,99zł z 52.99zł
  • L'Oreal False Lash Wings, tusz do rzęs za 24,99zł z 55.99zł
  • L'Oreal Superliner Perfect Slim Su Intense za 19.99 z 32.99zł

>>TU<< możecie pobrać sobie pełną oferte promocji.


Edit. Właśnie dowiedziałam się też, że w Rossmanie przez ten tydzień będzie -40% na kolorówkę!!! :O

Wyczuwam bankructwo...
 

Uwaga Dziewczyny! ;(

Zlamiłam jak tylko mogłam, info o promocji w Rossmanie to fałszywy alarm! ;(

Przepraszam Was strasznie za tę gafę, nie doczytałam i tak się podjarałam, że od razu podałam info na blogu... yhhh


Skusicie się na coś? :)

24 komentarze :

  1. ja chętnie się skuszę na true match bo mam ostatnio problem z za ciemnymi podkładami oraz super liner bo ma blackbuster i jest okropny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam :D Podobno ten eyeliner jest super, testowałam go raz i jestem zaintrygowana :)

      Usuń
  2. Dzięki Ci, dobra Kobieto, za tą wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się czaić na micel Garniera, tusz do rzęs L'oreal i krem pod oczy Dermedic :)

      Usuń
  3. I tak plany nie robienia zakupów w tym miesiącu poszły w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, mam to samo... :C Ale nie umiem sobie odpuścić takiej promocji...

      Usuń
  4. Ale fajnie! Szczególnie cieszy mnie ta promocja w Rossmannie, bo kończy mi się podkład! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój portfel Cię nie lubi... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć o promocji w Rossmannie! Już dawno planuje kupić kolejne kolory kredek do ust z astora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -40% w Rossie? O nieeee.... :( mój portfel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoje szczęście promocji nie ma ;p

      Usuń
  8. -40% w Rossmanie?! Wow ale super!! Może upoluję jakiś jasny podkład, o ile się przedre przez tłumy kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  9. O super że w rossmannie znowu będzie promocja, ostatnio się nie skusiłam, może teraz coś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz sory Dziewczyny, że zasiałam w Was nadzieję na promocję... ;C

    OdpowiedzUsuń
  11. troche od czapy to co napiszę ale masz świetny szablon bloga! :) Gdybym zakładała swojego bloga to byłby dokładnie taki jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i za komplement! Bardzo milo mi czytać :)
      Nie ważne, że nie dotyczy tematu postu, ważne że wyraziłaś swoją opinię i zostawiłaś po sobie miły ślad :)

      Usuń
  12. promocja w Rossmanie jest ale na innych zasadach:) Pisałam u siebie o tym;) ogólnie zniżki są od 20% do 40% w każdym miesiącu obowiązuje inna zniżka o ile ma się kupony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No szkoda, że jednak tej promocji w Rossku nie ma, może w maju będzie

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym miesiącu są rabaty w Rossmannie na perfumy, jeśli dokonało się zakupów wcześniej.
    Co do promocji w SP - niestety nie mam pod ręką żadnego :(

    OdpowiedzUsuń