2014/08/23

METAMORFOZA ANI

Hej dziewczyny!

Dziś przedstawiam Wam metamorfozę makijażową pięknej, blondwłosej Ani, postawiłam na kolory ziemi, które idealnie komponują się z jej oryginalną tęczówką i kolorem włosów.

UŻYTE KOSMETYKI:
- baza pod podkład MAC prep&prime CC cream neutralizer
- baza pod cienie Lumene www.bodyland.pl/lumene-beauty-eye-shadow-base-baza-pod-cienie-do-powiek-7ml-p1228.html
- podkład Revlon colorstay #150 buff + MAC studio sculpt NC20
- korektor Inglot 
- puder Ben Nye nautral set (>>recenzja<<)
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer MAC harmony (>>recenzja<<)
- róż Inglot nr 84 (>>recenzja<<)
- Make Up For Ever Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cień Inglot #155, #353
- cienie Makeup Geek mocha, latte, shimma shimma
- tusz do rzęs Gosh Amazing length'n build www.bodyland.pl/gosh-amazing-length-n-build-tusz-do-rzes-wydluzajacy-czarna-10ml-p1030.html
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 (>>recenzja<<)
- szminka Golden Rose velvet matte #5
- kępki Ardell śrenie+krótkie
- klej do rzęs Duo

Mam nadzieję, że Wasze odczucia będą pozytywne i z niecierpliwością czekam na komentarze :)

PS. Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od załogi Makeup Geek, dało mi to małego kopniaka, by pójść krok do przodu i w końcu zdecydowałam się na zrobienie dla Was tutorialu, oczywiście w formie zdjęć, aczkolwiek nie jestem przekonana do makijażu, który wykonałam. Na FP opublikowałam jego zdjęcie, także zerknijcie i dajcie znać czy chcecie wpis z tym makijażem :)


35 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie :* Śliczne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny makijaż! ;) a kreski - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż, ale warto zaznaczyć iż modelka jest śliczna i taka "ciepła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,kreska mistrzowska :) Ja zazwyczaj się tak maluję na co dzień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobał cały makijaż, ale faktycznie kreski są fenomenalne ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modelka i piękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Metamorfoza robi wrażenie - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż! Idealnie dopasowany do Ani :)
    Chyba powinna robić taki makijaż na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że makijaż ma aż taki wpływ na wygląd ;) Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką ładną buźkę to tylko malować. Ale makijaż super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż i piękna modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna dziewczyna i świetny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż, a oczy dziewczyny wprost cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dziewczyna :-) Makijaż subtelny i delikatny, czyli to co lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie! elegancko, taki prawie no makeup ale jednak dodał wyrazistości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, śliczne powiększone oczy, naprawdę genialny efekt i świetna robota! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Modelka jest blondynką (jak ja) i widać jak od razu dodałaś życia jej twarzy dzięki subtelnym ale wyraźnym kolorom. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaaaaaał:O Cudownie podciągnęłaś buzię tym makijażem! Owal twarzy jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero w makijażu widać jak piękne ma oczy. Świetna odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż ;-)
    I bardzo ciekawa tęczówka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna metamorfoza, ładnie podkreśliłaś i zakryłaś co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna Ania! Świetna metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna dziewczyna, piękny makijaż podkreślający urodę i idealna kreska. Ja zawsze mam problem z namalowaniem identycznych kresek u klientek, staram się ćwiczyć, u siebie w miarę opanowałam tą sztukę gorzej na cudzej twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się podkreślenie oka i brwi, które od razu rzuciły mi się w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie podkreśliłaś duże oczy. Miałaś okazję malować naprawdę ładną dziewczynę a jeszcze bardziej uwydatniłaś jej piękne rysy. ;) Makijaż na duży plus!

    OdpowiedzUsuń