2014/08/25

NAVY PEACOCK - MAKIJAŻ KROK PO KROKU

Hej dziewczyny!

Nadszedł ten dzień, gdy Emila pomyślała, że w końcu wykona tutka dla swoich cudownych czytelników! :D Trochę z tym zwlekałam, a to "bo zdjęcie mi jeszcze nie wychodzą", a to "bo przy moich zdolnościach zajmie mi to cały dzień"... itd. Spięłam się i oto jest.


Ale... nie byłam do końca pewna, czy ten makijaż Wam się spodoba, dlatego ujawniłam jedno zdjęcie na FP z zapytaniem, co o nim sądzicie i odpowiedź była pozytywna... tym samym przerobiłam kolejne zdjęcia i stworzyłam tutorial. Mam nadzieję, że się spodoba i będziecie mnie motywować do nowych tego typu wpisów.
PRODUKTY, KTÓRE UŻYŁAM:
- baza pod podkład MAC prep&prime CC cream neutralizer
- baza pod cienie Lumene www.bodyland.pl/lumene-beauty-eye-shadow-base-baza-pod-cienie-do-powiek-7ml-p1228.html
- podkład MAC studio sculpt NC20
- kamuflaż Catrice
- puder Ben Nye nautral set (>>recenzja<<)
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer MAC harmony (>>recenzja<<)
- róż Inglot nr 84 (>>recenzja<<)
- Make Up For Ever Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cień Inglot #389
- cienie Makeup Geek peacoc, latte, pixie dust
- pigment MUG liquid gold
- tusz do rzęs Gosh Amazing length'n build www.bodyland.pl/gosh-amazing-length-n-build-tusz-do-rzes-wydluzajacy-czarna-10ml-p1030.html
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 (>>recenzja<<)
- szminka Golden Rose velvet matte #10
- rzęsy Ardell demi wispies
- klej do rzęs Duo

Zaczynamy!

1. Przełamałam się i pokazuję się Wam bez makijażu. Wiele z Was pisze, że mam idealną cerę, niestety nie jest tak. Mam trądzik i wiele przebarwień, jednak aparat nie oddaje tego aż tak dobrze, ale może to i lepiej xD Możecie też "podziwiać" moje wkurzające, mega asymetryczne brwi. Wracając...zaczynamy z czyściutką buzią, po czym nakładam na nią bazę pod podkład.



2. Robię całą twarz, czyli nakładam: podkład, korektor, puder, bronzer, róż, rozświetlacz i podkreślam brwi.


3. Przechodzę do oczu. Przed nałożeniem cieni nakładam bazę. Następnie na całą, górną, ruchomą powiekę nakładam cień Makeup Geek Peacock i rozcieram lekko powyżej załamania.
  
4. W zewnętrzny kącik ląduje perłowy, limonkowy cień MUG Pixie dust, który łączę z wcześniej nałożonym cieniem.


5. Kolejny krok to dodatkowe roztarcie naszego morsko-granatowego cienia średnim matowym brązem o nazwie Latte, także z firmy MUG.

6. Czas na dolną powiekę. W ruch idzie matowy granat z Inglota o numerze 389.


7. Przyciemniam linię wodną czarnym, żelowym eyelinerem i lekko łączę go z granatem, by nie było widać mocnego odcięcia.


8.W dolny, wewnętrzny kącik aplikuję genialny pigment MUG w odcieniu Liquid Gold.



9. Maluję kreskę, tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne.


10. Ostatni krok - usta! :)



Makijaż gotowy! Jesteście na TAK, czy NIE? :)
Jeżeli makijaż przypadł Wam do gustu będę niesamowicie wdzięczna za serduszka kliknięte na stronie >>  Makeup Geek << 


30 komentarzy :

  1. Makijaż przepiękny ;) Zastanawiam się jak to w ogóle możliwe, że są takie osoby, który potrafią zmalować na oczach takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też masz czelność pokazywać się tak bez makijażu! Dobrze, że jedziesz na kurs do Maxi, może się czegoś nauczysz w końcu....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie <3 sama chciałam zrobić jakieś stepy i zastanawiam się jak to jest, że na każdym zdjęciu oko jest zdublowane:D ani milimetr nie jest sfotografowane za wysoko bądź za nisko:D czy to kadrowane ze zdj:D szaleństwo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę napisać tylko <3 <3 <3 <3 <3
    Ale nie będę aż tak ograniczona. Rewelacyjne zdjęcia, przyjemnie się na to patrzy! Żebym jeszcze tak umiała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory :) Ps. Bez makijażu też wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. o kochana! JESTEŚ PRZEPIĘKNA! Tak jak i makijaż, zdjęcia są świetne, sama chciałabym takie robić! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. straaaasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś świetna! Fantastyczne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż i czekam na więcej tutoriali !! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jak zawsze świetny :)

    Jesteś zadowolona z tej bazy pod cienie Lumene? Jestem bardzo zawiedziona moją bazą z Inglota i szukam czegoś lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Z bazy jestem jak najbardziej zadowolona :) Tutaj masz link do pełnej recenzji: http://meladyy.blogspot.com/2014/08/lumene-eyeshadow-primer.html

      Usuń
    2. Przegapiłam posta, dziękuję za linka :)

      Usuń
  11. Bez makijażu czy bez wyglądasz pięknie !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. dodawaj codziennie posty proszeee!uwielbiam kazdy Twoj post , robisz cuda cuuuda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo na TAK! Przepiękne oczko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) spokojnie,możesz chodzić bez makijażu,jesteś bardzo ładna :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że się zdecydowałaś i zrobiłaś tutorial, myślę, że wiele dziewczyn z niego skorzysta :)
    Masz ładne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze jak widzę taki fajny makijaż oczu to mi szkoda, że mam za małe oczy na czarną kredkę na linii wodnej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem bardzo na Tak :)
    Piękny makijaż i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, tak, tak i jeszcze raz tak :)
    świetny makijaż, i oczywiście czekam za więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny, promienny makijaż, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny makijaż. Powiem Ci, że bez makijażu wyglądasz cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj trafiłam na bloga i oczywiście obserwuje. Makijaż bardzo ładny! Teraz zabieram się za czytanie reszty postów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I kto powiedział, że nie można użyć cienia podobnego do koloru oczu.
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem na TAK :) Ps. zdjęcia są bardzo, bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń