2014/08/31

REVLON COLORSTAY DLA CERY SUCHEJ/NORMALNE

Hej dziewczyny!

Podkłady do zdecydowanie moje jedne z ulubionych typów kosmetyków, które uwielbiam testować. Colorstay jest mi już znany od kilku lat i wersję matującą niezmiennie lubię, a jak jest z tą dla cer normalnych i suchych? Czytajcie dalej.


OPIS PRODUCENTA:
Ten wyjątkowy podkład został doceniony przez wiele kobiet na świcie. Revlon ColorStay do cery suchej i normalnej jest niezwykle trwałym kosmetykiem, który przez 24 godziny będzie wyglądać idealnie. Perfekcyjnie kryje, chowając wszelkie niedoskonałości cery, których nie chcesz pokazywać. Dzięki jego lekkiej konsystencji nie tworzy efektu maski. Co ważne, podkład nie brudzi ubrań, nie zmienia swoje koloru oraz nie ściera się nawet w trakcie intensywnego pudrowania sypkimi kosmetykami. Dokładnie stapia się cerą, nie powoduje łuszczenia się skóry. Wszystko to dzięki jego unikatowej formule, która zawiera w składzie proteiny jedwabiu. Dzięki nim puder jest lekki i komfortowy w użyciu. Ponadto zawiera witaminę A i E. Ich zadaniem jest ochrona skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Natomiast obecność filtru SPF 15/20 daje skórze ochronę przed promieniowaniem UV. 

Cena: 33,90 zł na stronie >>bodyland.pl<< (w drogeriach 69 zł)


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- ma kremową konsystencję, która nie zastyga tak szybko na skórze i łatwiej się nakłada 
- ma naturalne wykończenie
- nie tworzy okropnej, nienaturalnej maski
- mam odcień nr 150 Buff, kolor idealnie dopasowuje się do mojej cery
- nie powoduje powstawania zaskórników
- ma przyjemny, delikatny zapach
- oczywiście minus za brak pompki 
- ma bardzo fajne krycie, przykrył wszystkie przebarwienia, nawet fajnie poradził sobie z moimi sińcami pod oczami, aczkolwiek są tak duże, że oczywiście wymagają nałożenia korektora, tak samo jak większe niedoskonałości
- plus za obecność filtra
- do wyboru mamy 6 ładnych odcieni
- ma standardową pojemność 30 ml
- nie wysusza cery i nie podkreśla jej suchości 
- dobrze przypudrowany ładnie wygląda przez cały dzień
- nie utlenia się i nie warzy

Zdecydowanie bardzo udany produkt, myślę że znany chyba każdemu, a jeżeli jeszcze nie, to warto poznać. Wg mnie jeden z lepszych, jak nie najlepszy podkład w tym przedziale cenowym.

A Wy co o nim sądzicie? :)


22 komentarze :

  1. Uwielbiam podkłady Revlona, są genialne w nakładaniu i niemal niewidoczne po nałożeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład w wersji dla cery tłustej i mieszanej i sprawdza sie u mnie ale najlepiej w zimie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam go wyłącznie zimą, a i tak za bardzo się nie lubimy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś Revlona mi jakoś szczególnie żadne nie przypadł, bo albo nie dla mieszanej albo za ciemne..

    OdpowiedzUsuń
  5. używam go już kilka miesięcy i raz jestem nim zachwycona, a raz go nienawidzę - czasem mi się roluję - zależy to od kremu jaki mam pod nim.
    ale poza tym jest naprawdę dobry i to chyba jeden z niewielu podkładów, który ma idealny dla mnie odcień (mam taki sam jak Ty) ;)

    często w Super Pharm i Hebe można go dostać za 39.90

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tylko do cery tłustej i nie znalazłam jeszcze lepszego podkłądu !! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię, choć preferuję nieco lżejsze podkłady dla siebie. Dla każdego inaczej będzie wyglądała maska na twarzy. Ogromny minus za brak pompki - jak już zostanie mało podkładu trzeba czekać wieki aż spłynie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ładny kolor skory, chciałabym mieć tak równomierny jak Ty ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Revlin jest dla mnie idealnym podkładem na okres jesienno zimowy tak wiec używam go co rok i jestem zadowolona ;) btw zapraszam na wyprzedaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie nie był wielkim wow , chociaz byl jednymz lepszych ktorych miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używalam go dwa lata temu kiedy mialam problemy ze skórą z racji tego, ze mial idealne krycie. W moim odczuciu jednak cs nie wyglądał naturalnie na twarzy (moze kwestia nalozenia go i ilości) i ten okropny chemiczny zapach :/ mialam wersje dla skory mieszanej/tlustej. Generalnie jest to dobry podkład ale nie do codziennego stosowania jest ciężki jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam do mieszanej i jest nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż wstyd się przyznać, ale ja nigdy tego podkładu nie próbowałam. Moja przyjaciółka używa go od lat i ciągle marudzi, że nie ma pompki i faktycznie, mnie też by to irytowało :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubiłam starą wersję dla cery tłustej. Obecnie zużywam tę nową i jak dla mnie wielki zawód. Na pewno już do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam super zadowolona z tego jak wyglada na buzi, super mocne krycie i wyglada przy tym całkiem naturalnie. Byłam zadowolona ale jak miałam kolor natural beige ale wydawał mi sie zbyt różowy i na lato kupiłam sobie golden beige kolor dobry ale to jak wyglada na twarzy to masakra ;( nie wiem właściwie co sie stało. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten do cery mieszanej i niestety nie jest to typ podkładu jakie lubię ze względu na zbyt duże krycie, w którym czułam się nienaturalnie. Dodatkowo przesuszał. Twoja wersja do cery suchej brzmi o wiele bardziej obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam i mi nie podszedł :( ani ta wersja, ani dla cery tłustej. Choć wiele dziewczyn chwali!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wielokrotnie, ale wersję dla cery tłustej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Colorstay to najlepszy podkład, jakiego próbowałam. W zasadzie po jego odkryciu nie testowałam już żadnych innych, bo tak mnie efekt zadowolił :P Ale mam chrapkę na Estee Lauder.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie Revlon CS do cery tłustej bardzo zapychał...Wystarczyły 2 dni używania żeby przez następny tydzień mieć co leczyć ;) Zastanawiam się czy ten do cery suchej jest inny pod tym względem?

    bialatoaletka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze go nie poznałam, ale efekt na skórze bardzo mi się podoba - ma wiele plusów, z tego co piszesz, więc chętnie wypróbuję, gdy skończę obecny :)

    OdpowiedzUsuń