2014/09/29

COPPER AUTUMN - MAKIJAŻ KROK PO KROKU


Hej dziewczyny!

Jesień przywitała nas już pełną parą, inspirując mnie do tego typu makijaży. Jesień to moja ulubiona pora roku, zaraz po lecie :D, nie tylko dlatego, że we wrześniu są moje urodziny, ale przede wszystkim za kolory, które nas otaczają. Złota, brązy, bordo, zgniłe zielenie to zdecydowanie moje kolory, dlatego często goszczą w mojej szafie i kosmetyczce... 

PRODUKTY, KTÓRE UŻYŁAM:
- podkład Bourjois Flower Perfection #52
- korektor Catrice Camouflage #020
- puder Ben nye neutral set
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer Inglot Sculpt HD #505(>>recenzja<<)
- róż Inglot #84
- NYX Eyebrow gel 03 Brunette
- cień Inglot #605, #121
- cienie Makeup Geek Mocha, Latte, 
- pigment Kobo Sea Shell
- pigment Essence #11 Cotton candy
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 (>>recenzja<<)
- szminka Golden Rose valvet matte #10
- rzęsy Ardell demi wispies
- klej do rzęs Duo



Tradycyjnie, jeżeli spodobał Wam się ten makijaż, proszę o dużą ilość waszych serduszek! 


1. Na przygotowaną powiekę z bazą pod cienie nakładam cień Inglot #605 i rozcieram lekko powyżej załamania.


2. Przyciemniam zewnętrzny kącik cieniem MUG Mocha, oraz dokładam z załamanie cień MUG Latte.


3. Pokrywam dolną powiekę cieniem Inglot #121, łącząc ją z górną, który następnie rozcieram.


4. Do ok połowy dolenej powieki nakładam pyłek z Essence, a sam kącik rozświetlam pigmentem Kobo Sea Shell.


5. Maluję kreskę żelowym eyelinerem Bobbi Brown w odcieni Black ink oraz przyciemniam dolną linię wodną. Tuszuję i doklejam sztuczne rzęsy. I gotowe! 


28 komentarzy :

  1. śliczny makijaż, kolorki które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż i świetnie w nim wyglądasz!: )) bardzo podoba mi się ten kolor pomadki: )

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie wyszedł Ci ten makijaż:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te cienie z Inglota naprawdę robią robotę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są śliczne ale pierwsze jest zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jak zawsze :)
    fajny ten cień z Inglota! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny step ! ja muszę ogarnąc zdjęcia przy lampie pierścieniowej :D do stepów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest szał! Idealny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie podkreśliłaś kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaż :) ja mam zawsze problem z .... prostą kreską nad okiem :/ no nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten makijaż fajnie Ci podkreślił kolor oka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://blskonatury.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, ale kluczowy jest uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super podkreśla kolor tęczówek. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijaż :)
    pięknie wyszłaś na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor na powiece <3 taki jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie moje kolory! Piękny makijaż :)

    PS. Lubię odwiedzać Twój blog, od dziś obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory na powiekach. Pomadka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie <3 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczarował mnie ten makijaż! :D Jesteś śliczna <3 I robisz świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń