2014/09/09

GLAMOROUS MAKEUP - MAKIJAŻ KROK PO KROKU


Hej dziewczyny!


Dziś makijaż typowo glamour, idealny na wieczorne wyjścia, elegancką kolację. Makijaż oka jest bardzo uniwersalny i w zależności z jakimi ustami go połączymy możemy dostać różny efekt, ja postawiłam na ciemną, absolutnie genialną czerwień, która wg mnie pasuje do tego makijażu idealnie. Jeżeli podoba Wam się ten makijaż i chcecie się dowiedzieć jak go wykonałam, czytajcie dalej...


PRODUKTY, KTÓRE UŻYŁAM:
- baza pod podkład MAC prep&prime CC cream neutralizer
- MAC Paint Pot Painterly
- podkład MAC Pro Longwear nw13 + Lancome Teint Miracle #03
- korektor MAC pro longwear NC20
- puder MAC Studio Fix NC25
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer MAC harmony (>>recenzja<<)
- róż Inglot #143
- Make Up For Ever Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cień Inglot #82
- cienie Makeup Geek Hoecoming, Shimma Shimma, Mocha
- tusz do rzęs Gosh Amazing length'n build www.bodyland.pl/gosh-amazing-length-n-build-tusz-do-rzes-wydluzajacy-czarna-10ml-p1030.html
- eyeliner Bobbin Brown Sepia Ink  #2 (>>recenzja<<)
- szminka MAC Dubonnet
- rzęsy Ardell demi wispies
- klej do rzęs Duo


Tradycyjnie, jeżeli spodobał Wam się ten makijaż, proszę o dużą ilość waszych serduszek! 



1. Jako bazę użyłam Paint pota z MAC w odcieniu Painterly



2. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam cień z Makeup Geek Homecoming i roztarłam powyżej załamania. 



3. Przyciemniłam załamanie cieniem Mocha MUG i roztarłam powyżej załamania.



4. Na całą dolną powiekę zaaplikowałam cień Inglot nr 143.



5. Wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem Shimma Shimma MUG.



6. Przyciemniam linie wodną i górna linie rzęs brązowym, żelowym eyelinerem Bobbi Brown Sepia ink.


7. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne.



8. Zostaje pomalowanie ust i gotowe!




21 komentarzy :

  1. Usta dosłownie zwaliły mnie z krzesła. Przepiękny kolor.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, te rzęsy wyglądają bosko:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze perfekcyjnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny makijaż, który mnie powalił na kolana. świetnie ci one wychodzą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcja jak zwykle ;)
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne masz brwi! Makijaż oczywiście piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie usta. Wyglądasz w tym makijażu tak...dorośle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z reguły albo podkreślam oczy albo usta, nie dwa na raz ;D Bo patrząc na Ciebie nie mogę się skupić na niczym ;D Bo i usta są piękne i oczy, ale przy takim makijażu postawiłabym na jakąś delikatniejszą pomadke;]

    OdpowiedzUsuń
  9. A może zrobisz recenzję podkładu mac pro longwear.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go kilka dni temu, także na razie muszę go jeszcze potestować, ale recenzja prędzej czy później się pojawi :)

      Usuń
  10. Obłędnie! I usta jakie idealne *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, a usta mają idealny kształt i są doskonale pomalowane. Robisz wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż super... jak zawsze.... tylko ta pomadka sama nie wiem chyba za intensywna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, klasyka i ponadczasowa czerwień. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdraszczam nie tylko makijażu, ale pięknie zrobionych zdjęć oka, nie umiem tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż, gwiazdorski efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba spróbuję zrobić coś podobnego na półmetek :)

    OdpowiedzUsuń