2014/09/24

HAKURO H79 I H24



Hej dziewczyny!


Pędzle uwielbiam i wiadomo to nie od dziś. Każda nowa sztuka powoduje, że cieszę się jak małe dziecko, mimo że mam ich już dość sporo, to według mnie nigdy ich nie jest za wiele. Z pędzlami Hakuro mam już do czynienia odkąd tylko zaczęłam swoją przygodę z makijażem, a jakiś czas temu dostałam do przetestowania dwa nowe modele h79 i h24.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
Pędzle mam już od ponad miesiąca, odkąd je mam używam ich praktyczni codziennie, co wiąże się z częstym praniem. Mimo to pędzle nie straciły włosków ani kształtu. Ze skuwką jest wszystko w porządku, a napisy na rączce pozostały na swoim miejscu. Łatwo się je czyści oraz dość szybko wysychają. Mają bardzo przyjemne włosie, które przez te czas nie straciło na miękkości. Model H79 to odpowiednik MAC'owskiego 217. Posiadam także zamiennik z Maestro. Jeżeli miałabym wybierać pomiędzy Hakuro a Maestro, z pewności wybrałabym Hakuro. Mam też chęć wypróbować podobny z Zoevy, wtedy bym miała pełne porównanie. Jeżeli chodzi o H24, to jest on w gronie moich ulubieńców do konturowania. Nie jest ani za mały, ani za duży, po prostu idealny do podkreślania kości policzkowych. Jest odpowiednio zbity i sprężysty by ładnie i równomiernie nakładać produkty i je rozcierać. Sprawdza się równie dobrze do konsystencji pudrowych jak i kremowych, na upartego myślę, że możny by było nakładać nim podkład. 
W tym przedziale cenowym lepszych pędzli nie znajdziecie, serdecznie polecam! :)

Linki do sklepu bodyland.pl:
- H79 http://www.bodyland.pl/hakuro-h79-pedzel-do-cieni-do-powiek-p1349.html
- H24 http://www.bodyland.pl/hakuro-h24-pedzel-do-rozu-brazera-p1335.html

Ps. Dziękuję Bloggerowi, że musiałam napisać ten wpis drugi raz, bo za pierwszym "przypadkowo" się nie zapisało i wszystko przepadło... :)









21 komentarzy :

  1. Świetne te pędzle, może kiedyś je zamówię :) na razie cieszę sie swoimi z All :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam H79 od jakiegoś tygodnia. Wraz z drugim pędzelkiem są moimi pierwszymi zdobyczami z Hakuro. Jestem z nich niezmiernie zadowolona, jednak moja chęć na kilka kolejnych wzrosła maksymalnie. Mam już 6 pędzelków na oku i zaczęło się odkładanie pieniążków. Za taką cenę naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam h50s do podkładu, nie wiem czy kwestia pechowego egzemplarza ale lecą z niego włoski i to baaardzo:( Od pierwszego mycia za każdym razem coraz więcej. Pędzel spoczywa w etui nieużywany niestety. Ostatnio kupiłam na ebayu pędzle Jessup, z których jestem bardzo zadowolona. Są na prawdę świetne za niewielką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obydwa i jestem równie zadowolona jak ty ;) genialne są i niezastapione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pędzle Hakuro - dobra jakośc, przystępa cena, czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  6. H79 mnie zaciekawił.. mam odpowiednik z Maestro, ale po kilku latach nie służy mi już tak samo jak kiedyś, więc może kupiłabym ten..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle Hakuro to moje pierwsze pędzle, nadal je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt lubię H79, tego drugiego nie mam w kolekcji. Chciałabym porównać tą markę do jakichś ciut droższych, bo wciąż mam wrażenie, że będą miały lepszą jakość:P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam H79 i po jakimś czasie zrobił się nieprzyjemnie kłujący i bardzo rozcapierzony

    OdpowiedzUsuń
  10. H79 gości u mnie w kilku egzemplarzach i jest to pędzelek nr 1! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam H79 i jest świetny! Jestem zadowolona:D Zakupiłam też do podkładu h50s - fajny, nie pozostawia smug, dobrze rozprowadza podkład, ale minusem są wypadające włoski :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie lubię Hakuro, włosie rozcapierza się w 4 strony świata i farbuje przy każdym praniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo kuszą mnie pędzle hakuro, kiedyś na pewno skomponuje sobie ich zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się mały zestaw pędzli Hakuro ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie wygląda jak moja ukochana MACowa 217tka! Kocham pędzle! Jestem pędzlomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam H79 już dość długo i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym oba przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam oba te pędzle i bardzo je lubię, zwłaszcza H24! Nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez użycia tego pędzla! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To dwa pędzelki Hakuro nad którymi się zastanawiam od dłuższego czasu, pora je po prostu kliknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń