2014/09/21

KURS MAXI MAKE UP PRO - FOTORELACJA



Hej dziewczyny!

Jak już pewnie wszystkie wiecie, bo trąbiłam o tym nie raz, miałam ogromną przyjemność brać udział w kursie makijażu, który prowadziła Asia, Maxineczka. Było to niesamowite przeżycie, było warto jechać pół Polski i nie spać dwóch dób <3 Pokazuję Wam zdjęcia by przybliżyć choć trochę tę magiczną atmosferę, aczkolwiek żadne zdjęcie i żadne słowa chyba nie są wstanie przedstawić co czułam i jak świetnie się bawiłam...


Kurs odbywał się w szkole Pro Make Up Academy, w Warszawie. Jest to nowa szkoła, której założycielami są Daniel Sobieśniewski oraz Karolina Matraszek, ich także miałam przyjemność poznać. Już od pierwszych chwil przebywania w tej szkole czuje się profesjonalizm i pasję. Zdecydowanie polecam odwiedzenie tego miejsca absolutnie każdemu, kto interesuje się makijażem! Ja z pewnością pojadę tam jeszcze nie raz, bo kursy z Danielem i Karoliną również kuszą.

Maxi była moim guru odkąd tylko pamiętam, gdyby nie ona nie wiem czy nadal pisałabym bloga, ona spowodowała, że to wszystko nabrało większego sensu, po tym jak publicznie mnie pochwaliła, co było dla mnie wielkim szokiem i motywacją do działania, dlatego jestem mega podekscytowana, że w końcu mogłam ją poznać osobiście <3 Przy okazji, pozdrawiam Cię Asiu! 

Mogłyśmy podziwiać jak Maxi wykonuje dwa makijaże - wieczorowy i w stylu Victoria's Secrets, miłym dodatkiem była możliwość zmacania cudnych kosmetyków Joasi i z pewnością wielką furorę robiły MaxiBrows :D

Więcej informacji o szkole >>klik<<


31 komentarzy :

  1. zazdro! co ja bym dała, żeby móc tam być <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już ustalone kolejne terminy :) Chcieć to móc :)

      Usuń
    2. nie wiem jednak czy moje dwie lewe ręce nadają się do takiego towarzystwa :)

      Usuń
  2. Gratuluję, też bym chciała odbyć ta kurs :)na pewno wiele zobaczyłaś i się nauczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było fantastycznie, to prawda! Warto również wspomnieć na ile kosmetyków nas znowu namówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj taak, było cudownie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Aśkę i strasznie ci zazdroszczę, że miałaś okazje ją poznać :< ♥ Świetne zdjęcia i na pewno świetne przeżycie! Aśka jest mistrzem! Powiedz mi kochana ile płaciłaś za taki kurs?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same wspaniałe i ekskluzywne ksometyki u Maxi. To mi się podoba. Sama robiłam fotorelację z Kursu organiizowanego przez Avon i Elle, który prowadziła Hania Knopińska. Było fajnie ale o poznaniu Maxi tez po cichu marzę! Wspaniale, że mogłaś poznać te osoby! To na pewno niesamowite doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenie :) Maxi jest dla mnie jedną z najbardziej inspirujących osób w sferze blogowo-vlogowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to fajną zabawę miałyście, dziewczyny :D. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci dobrze! Asiulę uwielbiam, więc tym bardziej zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę spotkania z Maxi :) Pięknie wyglądacie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdroszczę! Mam nadzieje, że kiedyś też uda mi się w czymś takim uczestniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Nawet nie wiedziałam że masz bloga i że miałam okazję poznać tak utalentowaną dziewczynę :) Albo z tej całej ekscytacji nie dosłyszałam jak o tym mówiłaś, albo nie wspominałaś ale jestem pełna podziwu dla Twojego talentu :) życzę dużo powodzenia i trzymam kciuki za sukcesy! :* Pozdrawia koleżanka blondynka z prawej strony na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo hej! Fajnie się tak odnaleźć :D Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję i strasznie mi miło :*

      Usuń
  13. Super!!! wierzę,że to było niesamowite doświadczenie, sama uwielbiam Maxineczkę i zazdroszczę,że miałaś okazję poznać Ją osobiście:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zazdro! co ja bym dała żeby móc tam być i poznać Asię! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywnie! Zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym się z chęcią wybrała na takie szkolenie :D Widziałam te ostatnie zdjęcie na stronie facebookowej Pro Make Up Akademy i tak sobie pomyślałam, że to chyba Ciebie tam widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne przeżycie :) Ja Maxi bardzo lubię, ale sama najchętniej wybrałabym się na kurs do Daniela ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor szminki na zdjęciu z Asi, możesz podać jaka to? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och ta szminka.... zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń