2014/09/27

MAC PLUMFUL LIPSTICK


Hej dziewczyny!

Jeżeli śledzicie mnie na Facebooku, to wiecie, że ostatnio poszalałam z MAC'owymi kosmetykami, w tym przybyły mi aż 4 szminki m.in. Plumful, o której będzie dzisiaj mowa :)


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- Plumful ma wykończenie Lustre, czyli błyszczykowe, dające efekt mokrej tafli na ustach. Sprawiające, że usta wyglądają na miękkie, gładkie i wilgotne. Są półprzeźroczyste.
- genialny kolor na co dzień w okresie jesienno-zimowym 
- świetnie wgląda nawet na wysuszonych ustach
- ma masełkowatą konsystencję, która powoduje, że aplikacja to czysta przyjemność
- nie wysusza ust
- jak na pomadkę o takim wykończeniu jest na prawdę długotrwała, większość takich pomadek znika z moich ust w ok godzinę, w tym przypadku mogę się cieszyć pięknym kolorem na ustach nawet przez kilka godzin
- nie wylewa się poza kontur ust, nie zbiera się w załamaniach
- równomierni się nakłada i równomiernie schodzi 
- ma delikatny zapach, typowy dla szminek MAC (prawie taki sam jak w przypadku szminek Golden Rose Velvet matte)

Zdecydowanie będzie moim hitem tej jesieni <3


30 komentarzy :

  1. Jaśniejsza wersja mojej Craving, cuudo! Jednak chyba się skuszę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor!!! Obłędny <3 też ją chce;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj co za świetny kolor ! Ja w tym roku stawiam na ostre kolory candy yum yum, pink pigeon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z ciekawszych odcieni pomadek Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach kolor jest piękny, a jak z podkreślaniem odcienia zębów? Bo kolor coć śliczny boję się, że będzie uwydatniał żółty odcień ząbków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lekko może podkreślać żółty odcień zębów.

      Usuń
    2. Tak myślałam....Dziękuję za odpowiedź :-)

      Usuń
  6. Mam ją i bardzo lubię, ale zdecydowanie bardziej kocham Brave ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor i taki "mój" :).

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolor, pięknie wspólgra z twoją karnacją

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolorek!:) ciekawe czy by mi pasował..

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się, o mamo... *O* *O* *O* CHCĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny kolor, połysk tylko dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały odcień, myślę że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny kolor z clinique , jest chyba odrobinę ciemniejszy, konsystencję ma również podobną z tego co piszesz tylko jest mniej trwała:(

    OdpowiedzUsuń
  15. mam i uwielbiam, wydaje mi się, że to będzie pierwsza szminka w moim życiu, którą całkowicie zużyję :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kolor :) pięknie prezentuje się na ustach :) no muszę się w końcu na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna! Wygląda na Twoich ustach nieskazitelnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny kolor na jesień, świetnie prezentuje się na twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ piękny kolor ! i jak wspaniale prezentuje się u Ciebie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda rewelacyjnie:) Takiego odcienia szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna szminka, uwielbiam produkty o takim wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy mnie kusza tym odcieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest! Zastanawiałam się nad nią ale w końcu zdecydowałam się na Capative - kolorek jest bardzo podobny (no, może nieco intensywniejszy) z tym, że wykończenie inne :)

    OdpowiedzUsuń