2014/09/02

NARS PURE MATTE LIPSTICK

Hej dziewczyny!

Przyszedł czas na recenzje moich szminek z Nars, które udało mi się wyhaczyć w TkMaxxie. Cieszyłam się wtedy jak małe dziecko, a testowanie ich było samą przyjemnością...

Pomadka tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Jest super napigmentowana. Idealnie się rozprowadza. Nie zauważyłam żadnego wysuszenia, szminki wyglądają na ustach rewelacyjnie i utrzymują się niesamowicie długo, przeżywają nawet posiłki, aczkolwiek mam wrażenie że czerwień lepiej się prezentuje. Według mnie opakowanie są świetne, wyglądają bardzo pro, i zajmują mało miejsca. Zapłaciłam za jedną 60 zł także super deal i jak najbardziej nie żałuje, dlatego dziewczyny jeżeli macie do nich dostęp to śmiało kupujcie :)

Post miał się pojawić wczoraj, ale mam jakieś gorsze dni i brak weny, także dziś krótko i zwięźle.

Dobranoc :)


21 komentarzy :

  1. Ta druga mi się w ogole nie podoba, ale czerwien piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień boska ale nudziak już mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień jest obłędna, druga natomiast zupełnie nie mój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nudziak Ci nie pasuje ! Ale ta czerwień - kwintesencja kobiecości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie zdanie jak moje poprzedniczki- czerwien piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ten nudziak się spodobał, taka jak by brzoskwinka, ciekawy kolorek.
    Czerwień jest niesamowita<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Daczego u mnie w TKMaxx nie ma takich cudeniek ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz poluję na bardzo delikatne szminki :) bo mam pełno czerwieni, fuksji i innych mocnych kolorów, a teraz stawiam na coś bardziej stonowanego :D jeszcze nigdy nie byłam w TKMaxx, ale niedawno się dowiedziałam, że we Wrocławiu są aż trzy wiec na pewno się wybiorę w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień jest niesamowita! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idzie jesień i myślę, że częściej będę się malować matowymi pomadkami

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień bajeczna :) Nie sądziłam, że w TkMaxx można dorwać takie świetne kosmetyki! Muszę koniecznie się przejść. Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z makijażem i blogowaniem, ale stosunkowo dużo uwagi poświęcam czerwonym ustom i w ogóle produktom do ust ;) Zapraszam więc do siebie: evelyns50shadesofred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień zdecydowanie ładniejsza! Ta druga podoba mi się w opakowaniu, ale na ustach już nie.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że produkty godne zakupu ;)
    ta czerwień bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń