2014/09/11

SOFT CAT EYES


Hej dziewczyny!

Dziś makijaż, aczkolwiek nie będzie tutorialu, zwyczajna pokazówka. Na "step by step" troszkę zabrakło mi czasu, ale zawsze to coś, mam tylko nadzieję, że mejkap przypadnie Wam do gustu. Zapraszam do oglądania.

PRODUKTY, KTÓRE UŻYŁAM:
- baza pod podkład MAC prep&prime CC cream neutralizer
- MAC Paint Pot Painterly
- podkład Revlon Colorstay #150 Buff
- korektor MAC Pro longwear NW15 + NC25
- puder MAC Studio Fix NC25
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer Inglot Sculpt HD #505(>>recenzja<<)
- róż Inglot #84
- Make Up For Ever Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cień MAC Cut To Fit (limitka)
- cienie Makeup Geek Creme brule, Latte, Mocha
- cień Kobo Deep black
- tusz do rzęs Gosh Amazing length'n build www.bodyland.pl/gosh-amazing-length-n-build-tusz-do-rzes-wydluzajacy-czarna-10ml-p1030.html
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 (>>recenzja<<)
- błyszczyk MAC Dazzleglass Girl's Delight
- rzęsy Ardell demi wispies
- klej do rzęs Duo


Tradycyjnie, jeżeli spodobał Wam się ten makijaż, proszę o dużą ilość waszych serduszek! 



27 komentarzy :

  1. Pięknie się to prezentuje. Zmysłowo i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Masz śliczne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. już przez moment myślałam, że to Twoje rzęsy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym, ale fakt Demi Wispies wyglądają mega naturalnie <3

      Usuń
  4. Oczy zachwycają. W serduszko oczywiście kliknęłam, nie dało się inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo mi się podoba,
    jednak odnoszę wrażenie że te rzęsy są nieco za duże i ciężkie
    przez co oczka wyglądają na zmęczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to nie efekt rzęs a zbyt dużej ilosci cienia i kolor na dolnej powiece. To on sprawia, ze cienie pod oczami sa bardziej widoczne.

      Usuń
  6. u siebie wolałabym mniej cienia/kredki na dolnej powiece, ale całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta kreska roztarta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana , twoje makijaże wszystkie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązowy cień na dolnej powiece jest boski

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż, uwielbiam brązy

    OdpowiedzUsuń
  11. Coż pozostaje mi napisać, no pięknie jak zawsze zresztą!:)) Może tak się wymaluje na jutrzejsza 50tke mamuśki:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem, jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tym makijażu, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż! masz nieziemskie oczy! przykuwają uwagę :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to możliwe, że wcześniej nie znałam Twojego bloga?! Zostaję na dłużej, tutaj i na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny! chciałabym zobaczyć taki tylko dużo delikatniejszy, bardziej na co dzień w wersji step by step

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie...idealnie podkreśliłaś swój kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie!
    I świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, a mogłabyś powiedzieć jakich pędzli używasz do nakładania i rozcierania cieni, bo efekt jest śliczny i profesjonalny. :) Właśnie szukam fajnych pędzli:)

    OdpowiedzUsuń