2014/09/03

ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY



Hej dziewczyny!


Oj dawno nie było ulubieńców, oj dawno, trochę się tego nazbierało, aczkolwiek musiałam wybrać tych najlepszych z najlepszych, także będę miała o czym pisać. Zaczynamy!


1. Na pewno muszę Wam powiedzieć o moim świętym Graalu wśród podkładów, czyli MAC Studio Sculpt NC20. Pasuje mi w nim wszystko krycie, konsystencja, trwałość, opakowanie, to jak wygląda na skórze. Dla mnie ideał. W niedługim czasie opowiem Wam o nim więcej w osobnym poście.

2, Baza pod podkład MAC Prep&prime CC cream neutralize - kocham ją za to że bez obawy o zapchanie mogę nosić ją każdego dnia, ładnie przedłuża trwałość makijażu i lekko redukuje zaczerwienienia skóry. Również delikatnie nawilża, także mogę zrezygnować z dodatkowej warstwy kremu.

3. Nożyczki do skórek Renomed - dowiedziałam się o nich będąc na praktykach, z początku nie umiałam się nimi posługiwać, a teraz to sama przyjemność, efekty są świetne, a w porównaniu z cążkami to niebo i ziemia. Są bardzo ostre, precyzyjne i nie strzępią skórek jak potrafią zrobić to cążki.

4. Cienie Makeup Geek - miłość od pierwszego użycia i śmiało mogą konkurować z moimi ulubionymi Inglotami. Zakupiłam dużą paletkę Inglot na 20 cieni i stworzyłam swoja idealną neutralną paletę, w której znajdują się cienie z obu firm :)

5. Konturówki Golden Rose z serii Classics - najlepsze jakie używałam, >>tutaj<< zapraszam na pełną recnzję.

6. Hybrydy Semilac - i zwykłe lakiery mogą nie istnieć, nie chodzi tu nawet o same Semilaci, a o metodę. Nie trzeba się martwić, że coś odpryśnie, że końcówki się zetrą, że lakier straci blask, że zaraz po pomalowaniu odciśnie nam się jakiś niemile widziany wzorek. Po prostu pełna swoboda i brak zmartwień o nasz manicure. Posiadam już 6 kolorów i zdecydowanie mam ochotę na o wiele więcej.

7. Szminka MAC w odcieniu Please me - mogę powiedzieć same dobrze rzeczy na temat tego produktu i zapraszam na >>pełną recenzję<<


A co Was urzekło tego miesiąca?


28 komentarzy :

  1. Z twoich ulubieńców najbardziej urzekła mnie ta przepiękna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego osobiście nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy ;-) Również kocham swoją szminkę MAC, ja mam odcień SAINT GERMAIN. Czaję się na ten Primer CC...może w końcu się skuszę ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest piękna,niestety nie znam tych kosmetyków,ale wierze,że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak trzymają się hybrydy Semilac? rozważam zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniam co 2 tyg bo po tym czasie mój odrost jest nie do wytrzymania, gdyby nie to spokojnie mogłabym nosić o wiele wiele dłużej. Po 2 tyg są jak nowe, polecam :)

      Usuń
  6. Ja również uwielbiam hybrydy:) Nigdy nie udało mi się wyhodować takich długich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nic:( Ale wszystko wygląda tak pięknie, że chciałabym poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za tą paletkę dałabym się pokroić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam że cienie MUG pasują do Inglotowej. No to mam zielone światło do zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy :) O tych konturówkach z Golden Rose już dużo dobrego słyszałam, muszę sobie jakąś kupić w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybrydy Semilac śmiało zasługują na miano ulubieńców roku! Zwłaszcza jak ktoś mi zrobi paznokcie i na dwa tygodnie mam spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem mega ciekawa tych nożyczek Renomed. Czy jest szansa żebyś o nich napisała coś więcej? Pokazała efekt przed i po? Ja się staram nie wycinać skórek, ale czasem jest to konieczne a cążki... wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, to zapuszczam skórki w takim razie :D

      Usuń
  13. Czekam na recenzję podkładu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą konturówkę tylko w innym odcieniu i również uważam, że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paleta cudna! też uwielbiam konturówki z GR. Hybrydy mam z gelish a jak z trwałością semilac?

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko konturówki, posiadam trzy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie piękne <3 szminka również! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę, że znalazłaś swój idealny podkład! ja wciąż szukam :( ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam niczego z MAC i żałuję, ale ceny niektórych rzeczy są zaporowe. chciałabym mimo wszystko kupić dwa podkłady, ale mogę jedynie wybierać kolor ze strony internetowej, więc kicha ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te hybrydy też chcę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka nude świetna, idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te konturówki z gr bardzo mnie kuszą, może wreszcie kupię sobie jakiś odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile kosztują cienie Makeup Geek? :)

    OdpowiedzUsuń