2014/10/01

AQUA BROW MAKE UP FOR EVER VS EYEBROW GEL NYX

Hej dziewczyny!

Wiadomo, Aqua brow to produkt kultowy, także nic dziwnego, że inne firmy jak np. NYX lub Makeup Revolution próbują stworzyć coś na kształt farbki do brwi, ale czy z dobrym skutkiem? Czytajcie dalej...

>>Pełna recenzja Aqua brow<< już istnieje na moim blogu, także zapraszam do zapoznania się z nią.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- pojemność: MUFE 7ml, NYX 10ml
- cena: MUFE 95zł, NYX ok 40 zł z przesyłką
- dostępność: MUFE Sephora (online oraz stacjonarnie), NYX słaba, na razie na Allegro, w Douglasie po nowym roku  Podobno w niektórych Douglasach już jest, na FP NYX Polska było info że dopiero po nowym roku, no ale to tylko się cieszyć :)
- data ważności: MUFE 12 miesięcy, NYX 9 miesięcy
- konsystencja: MUFE - idealna, kremowa, nie za rzadka, nie za gęsta. NYX - gęstsza, jakby trochę niejednolita i bardziej sucha 
- odcień: MUFE #25 Ash, NYX #03 Brunette. NYX lekko cieplejszy od MUFE, widać to zwłaszcza, gdy chcę tylko lekko zaznaczyć brwi, cienką warstwą 
- aplikacja: oba produkty wymagają wprawy, aczkolwiek NYX szybciej zastyga i więcej się go nakłada przez to, że jest gęstszy i potrafi się nierównomiernie nałożyć, ale może trochę się czepiam  ;p
- trwałość: oba wytrzymują u mnie cały dzień w idealnym stanie
- opakowanie: jedno i drugie poręczne, dobrze wykonane
- wydajność: mam MUFE od prawie roku a końca nie widać, NYX przez to ze jest gęstrzy i szybciej zastyga może być trochę mniej wydajny, ale z drugiej strony jest go o 3 ml więcej od Aqua brow także myślę, że starczają na tyle samo.

Podsumowując: Jeżeli ktoś nie chce od razu kupować produktu do brwi za 95zł, a chce spróbować tego typu kosmetyk, to ŚMIAŁO! Za ok 40 zł jak najbardziej się opłaca. A jeżeli ktoś od razu może wydać stówkę i chce mieć produkt idealny to również polecam :)



38 komentarzy :

  1. fajnie wygląda;) mi się tam podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne efekty:) MUFE chyba ładniejszy efekt daje,ale NYX dla początkujących jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na precyzję twoich makijaży. Jak się dochodzi do takich efektów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Myślę, żę to po części setki obejrzanych filmików na YT, wiele godzin ćwiczeń, dobre pędzle i sprawdzone kosmetyki oraz odrobina cierpliwości, aczkolwiek i tak myślę, że jeszcze wieeeeele wieeeele nauki przede mną :)

      Usuń
  4. nie używam takich rzeczy. Na zdjęciach Mufe wygląda lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest tańsza alternatywa. Dziewięćdziesiąt złotych za farbkę do brwi, to nie była propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dwa produkty z różnej pólki cenowej a oba wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no MUFE zdecydowanie ładniej wygląda na brwiach, ale może jakby bardziej wyczesać NYX'a to byłoby lepiej.
    dostępny jest już w Douglas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyczesuje nyxa to się robią prześwity, nie ściera się równomiernie :( Serio? Łooo a mi mówiono, że dopiero w styczniu ...

      Usuń
    2. Na pewno nie ma tego produktu w Douglasie, pytałam ;-) dlatego zamówiłam z USA. masz dobre info odnośnie przyszłego roku.

      Usuń
  8. Mam MUFE w odcieniu 25 i wydawało mi się, że będzie doskonale popielaty, sprawdzałam w sklepie i taki był, ale na moich brwiach wychodzi jakiś dziwnie ciepły, jakby pomarańczowy, nie podoba mi się ten efekt... W dodatku samo bawienie się z tą farbką, niby nic, ale jednak chwilę trzeba poświęcić, żeby brwi wyglądały ładnie, więc używam od wielkiego dzwonu jak mam czas. Taki trochę jak dla mnie niepotrzebny zakup to był, no ale już jest po fakcie, więc zużyję, albo wyrzucę jak się przeterminuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że NYX ma taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam MUFE, zastanawiałam się też nad zakupem Nyx. Dzięki za post, teraz wiem, że zakup tej drugiej farbki byłby błędem, bo zdecydowanie bardziej na brwiach podoba mi się Aqua Brow.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezustannie kusi mnie MUFE... W końcu muszę przejść się do Sephory i zakupić choć jeden egzemplarz. Boję się tylko że nie będę od razu umiała dobrać sobie odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) nie stresuj sie tym bo pewnie Ci wymienia, a przynajmniej mi wymieniły ( mimo tego iż wiedziały że dzien wczesniej jej użyłam) pozdrawiam

      Usuń
  12. oba się dobrze prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę zwykły cień do brwi, mniej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam o NYX :) na pewno spróbuję,tylko niestety nyx jest cieplejszy i do mnie już może ten kolor nie pasować :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa są bardzo zbliżone do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Mufe wygląda bardziej rudy, a nyx bardziej naturalnie, może się skuszę kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Orzy moich brwiach nie potrzebuję takiego podkreślania :)
    Używam cienia bądź ewentualnie linera z Vipery :)
    Oba kosmetyki prezentują się ciekawie i wydaje mi się, że NYX będzie dobrą alternatywą dla MUFE

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda, może skuszę się kiedyś na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. MUFE nadal kusi, a myślałam, że zastąpię go NYXem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozważam zakup farbki NYX, ale jestem ciekawa czy będą mieli odpowiedni dla mnie odcień. Niestety wśród oferty MUFE go nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. MUFE jednak ładniej wygląda, przy NYXie widać trochę, że jest nierówno nałożony - pewnie ja bym sobie kuku nim zrobiła rano kiedy muszę się szybko wyszykować:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Aqua Brow najlepsza! Nawet mnie NYX nie kusi, żeby porównywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne obie ! :) ja używam do brwi paletki, ale może skuszę się na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaczynam obserwować bo trafiłaś w moje serce tym postem :) Długo szukałam odpowiednika i tu mam informację :)

    My blog : http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz częściej czytam o tej farbce NYX :) może ją wypróbuję, choć na dzień dzisiejszy lubię podkreślać brwi cieniami mineralnymi. Po produktach kremowych na razie wróciłam do tych o suchej konsystencji, bo szybciej mi się nimi maluje :) Ale produkt w stylu Aquabrow jednak kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja Aqua Brow nie umiem ogarnąć. Podejrzewam o to za ciemny kolor, ale jestem tak zniechęcona, że nie wiem czy chce mi się próbować jaśniejszy. Mam za to chęć na pomady Anastasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem NYXa, trochę boję się wydać stówę na MUFE

    OdpowiedzUsuń
  28. według mnie aqua brow wygląda 1000 razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. MUFE wyglada cudownie i chyba sie na niego skusze!
    PS. UWIELBIAM jak wygladaja Twoje pomalowane brwi! Moge liczyc na post tylko o nich? Sa IDEALNE! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chyba jednak na MUFE się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odcień MUFE bardziej mi się podoba :) Kusi mnie jednak kupienie pomady z ABH :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam MUFE w odcieniu zdaje się 40 i noszę się z zamiarem zakupienia nieco jaśniejszej farbki. Z Nyx nie miałam okazji próbować, ale wnosząc po zdjęciach, MUFE daje nieco ładniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń