2014/10/18

FACE OF THE DAY

Hej dziewczyny!

Wczoraj przed wykładami miałam trochę więcej czasu, więc stworzyłam taki szybki makijaż i popstrykałam kilka zdjęć, mam nadzieję że Wam się spodoba :)


UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład MAC Pro Longwear NW13
- korektor MAC Pro Longwear NW15
- paint pot MAC Painterly
- puder Ben Nye neutral set
- rozświetlacz MAC soft&gentle 
- bronzer Inglot Sculpt HD #505
- róż w kremie Bobbi Brown Pale Pink #11
- MakeUpForEver Aqua brow #25 + cień Inglot #390
- cień Inglot #353
- cienie Makeup Geek Latte, Shimma Shimma
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 
- szminka Kobo Dusky Rose #304
- rzęsy Ardell #318 
- klej do rzęs Duo


Chciałam Was również prosić o klikanie serduszek na portalu Make Up Geek :)



29 komentarzy :

  1. Bardzo na tak! Ślicznie się prezentuje dolna powieka + cudowna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, ale świetnie wyglądasz! Uwielbiam pomadki Kobo. Tej nie mam, ale jej kolor jest rewelacyjny. Muszę kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje makijaże są takie profesjonalne, a zarazem nieprzerysowane i naturalne.
    Piękny kolor szminki! Uwielbiam takie ciemniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo prosze o recenzje ben nye ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, masz! :D http://www.meladyy.blogspot.com/2014/07/ben-nye-neutral-set-sypki-puder.html

      Usuń
    2. Chętnie się podpiszę pod prośbą. Interesuje mnie bardzo ten puder :)

      Usuń
    3. Jest już jego recenzja na blogu, wyżej podałam link do niej.

      Usuń
  5. Super makijaż, pięknie widać różnice przed i po ;) żeby mój podkład tak krył moje niedoskonałości ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać efekty przed i po na zdjęciach :)
    Bardzo ładny makijaż, podkreśla twoją urodę.
    Cudny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny dzienny make up dla każdego :) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny dzienniak :) Chociaż ja bym pewnie nie wytrzymała z kreską na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kolekcja, widze że podkład z maca ma bardzo mocne krycie, fajny na jakieś wieczory czy dłuższe wyjscia. Jednak caly czas ta cena mnie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny makijaz :) Kolor pomadki jest cudowny. Szkoda ze Kobo nie ma w UK :(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna pomadka!
    Od dłuższego czasu używam i regularnie kupuę podkłady Mac pro long wear - mój zdecydowany faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo naturalny i ładnie wyglądający makijaż. Ja przez Twoją recenzję kupiłam właśnie tą pomadkę :D I jeszcze załapałam się na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ;-) . Jak widzę na instagramie, że będzie coś nowego, to momentalnie poprawia mi się humor :-D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaz wyczarowałaś :) jaka idealna kreska? A jak ci się sprawuje ten podkład Maca jaką masz cerę? Zastanawiam się nad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Bardzo mi się podobają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Raaaaju.. zakochałam się w tym kolorze szminki!

    OdpowiedzUsuń