2014/10/05

MAC PAINT POT PAINTERLY

Hej dziewczyny!

Dziś na tapecie kolejny sMACołyk. Tym razem Paint Pot w odcieni Painterly, który jest jednym z najpopularniejszych odcieni spośród tych produktów.

OPIS PRODUCENTA:
Wysoko napigmentowany kremowy cień do powiek, który schnąc nabiera intensywnego, wibrującego wykończenia. Długo utrzymuje się na powiekach, doskonale kryje, nie obciąża i nie tworzy grudek. Gładko rozprowadza się na powiekach. Kremowa konsystencja nadaje się do mieszania z cieniami i konturówkami M·A·C.
Cena: 80zł / 5g
Do wyboru 24 odcienie

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- ma idealny, neutralny odcień, który ładnie stapia się z większością odcieni skóry
- można go spokojnie używać solo i ja często tak robię, gdy nie mam za dużo czasu na makijaż, do tego jakaś efektowna, ciemna szminka i jestem gotowa do wyjścia
- po nałożeniu ładnie zastyga i pozostaje w idealnym stanie aż do demakijażu 
- nie zbiera się w załamaniu powieki
- jest bardzo napigmentowany 
- ma przyjemną, kremową konsystencja, która ułatwia aplikację
- rozprowadza się równomiernie
- jak dla mnie, jest to idealna baza pod cienie, zdecydowanie przedłuża żywotność makijażu oka
- stosuję ją od ok miesiąca, dzień  dzień, a zużycie jest praktycznie niewidoczne. Na pewno będzie mega wydajny także cena, która na pierwszy rzut oka wydaje się być za duża jak na pojedynczy cień w kremie moim zdaniem jest jak najbardziej na miejscu
- podoba mi się porządnie wykonane opakowanie, które później można wykorzystać w akcji Back2MAC 
- opis producenta zgadza się w 100% , nie mam żadnych zarzutów co do tego kosmetyku, po prostu cudo i nic tylko się zachwycać 

Zakupu w żadnym wypadku nie żałuję, a nawet mam ochotę na kolejne odcienie <3

Link do sklepu MAC >>KLIK<<


27 komentarzy :

  1. Posiadam soft ochre i jestem oczarowana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soft Ochre te super kolor, również dość uniwersalny, aczkolwiek bardziej żółty. Zastanawiałam się właśnie nad tymi dwoma ostatecznie wzięłam Painterly :D

      Usuń
  2. Cień jak cień, ale brwi to masz idealne:)
    Ja nie miałam Paint Pota nigdy, ale zastanawiałam się swego czasu nad zakupem, jednak potem stwierdziłam, że przy mojej budowie oka pewnie i tak będzie się zbierał w załamaniu, więc ostatecznie nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne brwi <3 Do kremowych cieni jakoś nie jestem przekonana, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go! Mam prawie półtora roku i zbliżam się do jego końca - na pewno kupuję następny. Zawsze miałam problem ze zbieraniem się cieni w załamaniu, a on to ukrócił. Ideał jak dla mnie, zdecydowanie wart swojej ceny przy tej wydajności - używałam go praktycznie prawie każdego dnia gdy wychodziłam z domu, odkąd go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ja też rozważam Soft Ochre, bo Painterly na zime jest ciut za szarawy i smutny na mojej powiece. Zwłaszcza że lubię go nakładać aż po samą brew. Z kolei Soft Ochre też może się odznaczać, więc będę mieć dylemat przy następnym zakupie. W ogóle to pościerały mi się na dole napisy z niego, ale mam nadzieje, że nie będzie problemu przy Back 2 Mac.

      Usuń
  5. ale ma ładny kolor, ja uwielbiam używać takich cieni w kremie właśnie jako baza pod sypkie, wtedy mam pewność że nic nie ruszy mojego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo łądnie itak jak mówisz idealnie pasuje do ciemnych ust, niestety jak dla mnie jest za drogi ;C

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow genialny, taki szukałam kiedyś. Musze się ofertą Mac zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny śliczny kolor, szkoda że takie drogie :/
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba będzie mój nowy zakup łącznie z jakąś ciekawą ciemną pomadką :) Super , dzięki za recenzję.. zmotywowała mnie do zakupów :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój pierwszy zakup w MACu :) No i miłość od pierwszego użycia, zgadzam się w 100% z recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle jest pięknych rzeczy w MACu ,że nie wiem czy zdążę kupić wszystko co bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkałam się już z zachwytami na jego temat. Twoja opinia jest kolejną, pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, mam bardzo podobny odcień jeśli nie taki sam z Marizy, kupiony za 14 zł :p
    Może gdybym wypróbowała cień za 80 zł, to bym się nim zachwycała ale póki co, w myśl zasady nie znam się to się wypowiem, wolę te tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przekonałaś mnie recenzją :) może go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Painterly chodzi mi mocno po głowie, tak jak kilka jeszcze innych kolorów. Póki co używam Soft Ochre i Imaginary.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad jej kupnem jednak zdecydowałam się na bazę od Lime Crime ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mac uzależnia ale mimo wszystko nie dałabym tyle kasy za baze :D Pewnie kiedyś mi sie to zmieni, zobaczymy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tyle baz pod cienie, że z 5 lat minie zanim tę kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Paint for Mac : Good Alternative to MS Paint for Mac is the best paint tool for Mac to draw on infinite canvas & PLAYBACK drawing Paint for Mac. It’s a Revolutionary to MS Paint for Mac

    OdpowiedzUsuń
  20. paint for mac-MyBrushes Paint for Mac app is the best Mac paint software to paint on Mac infinite canvas and PLAYBACK drawing Paintbrush for Mac.It's good as ms Paint for Mac.

    OdpowiedzUsuń
  21. drawing app-MyBrushes Paint for Mac app is the best Mac paint software to paint on Mac infinite canvas and PLAYBACK drawing Paintbrush for Mac.It's good as ms Paint for Mac.

    OdpowiedzUsuń
  22. drawing app-MyBrushes Paint for Mac app is the best Mac paint software to paint on Mac infinite canvas and PLAYBACK drawing Paintbrush for Mac.It's good as ms Paint for Mac.

    OdpowiedzUsuń
  23. avi to mp4 converter-Total Video Converter, a very powerful Avi to Mp4 Video Converter, convert any video files to avi, 3gp, mp4, psp, iPod, iPhone, flv, DVD, VCD.

    OdpowiedzUsuń
  24. avi to mp4 converter-Total Video Converter, a very powerful Avi to Mp4 Video Converter, convert any video files to avi, 3gp, mp4, psp, iPod, iPhone, flv, DVD, VCD.

    OdpowiedzUsuń