2014/10/06

MAKEUP REVOLUTION AWESOME METALS EYESHADOW

Hej dziewczyny!

Jak tylko zobaczyłam to cudo w filmiku Maxi, wiedziałam że muszę go mieć. Jest kosmetykiem który z pewnością robi coś niesamowitego z naszym makijażem, ale czy jest idealny? Czytajcie dalej...


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- bardzo cieszy mnie jego niska cena, czyli 20 zł, nie dość, że w zestawie dostajemy cień to dodatkowo mamy płyn, który działa na tej samej zasadzie duraline z Inglota oraz metalową tackę do mieszania cienia z płynem, co wg mnie jest zbędne, bo cień sam w sobie jest wilgotny i bezproblemowo się go aplikuje 
- można stopniować intensywność, od delikatnych drobinek po mega świetlistą tafle intensywnego różowego złota
- drobinki nie opadają w ciągu dnia, produkt jest na prawdę trwały 
- pięknie łączy się z innymi cieniami
- mamy do wyboru w sumie 5 innych, przecudnych odcieni, które mam nadzieję w niedługim czasie dołączą do mojego kufra
- myślę, że będą robić furorę w czasie sylwestra i studniówek 
- ciekawi mnie tylko, dlaczego jego ważność po otwarciu to 3 miesiące?! Sadzę, że spokojnie będę go mogła używać dłużej, na pewno będę obserwować i gdyby się coś działo dam Wam na pewno znać

Także jeżeli lubicie błyszczeć i zwracać na siebie uwagę makijażem, to jest produkt dla Was!

Link do sklepu Mintishop >>KLIK<<


27 komentarzy :

  1. Cudny jest ale czytałam, że jego ważność to 3 miesiące od otwarcia :( zamierzam kupić na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny <3 Przypomina mi trochę cień z MAC'a Pure Flash! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na niego ochotę ale znając mnie w ciągu 3 miesięcy użyłabym go pewnie ze 3 razy ;) Aż się zastanawiam co ma w środku, że data taka krótka..

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam na makijaż u Ciebie z tym specyfikiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Może po 3 miesiącach po prostu wysycha ? Wygląda ciekawie, ale poczekam, aż ktoś inny go przetestuje po dłuższym terminie, bo nie widzi mi się aż tak intensywne użytkowanie tego kosmetyku po to, by go zużyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę zamówić te cienie we wszystkich odcieniach i powolutku kompletuje zamówienie na Minti ;)
    Ostatnio mam więcej gotówki, więc można troszkę poszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ostatnio do mnie przyszedł ten złoty a srebrny idzie ale jeszcze nie miałam okazji używać - ciekawe jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ale data ważności go dla mnie dyskwalifikuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. czaję się na te folię, bo wyglądają obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie ... pokazuje efekt samego cienia czy już z tym płynem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale można by poszaleć z tym cudem w makijażu wieczorowym *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda nieźle! Na specjalne okazje na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Przepiękny odcień! Musi wyglądać obłędnie na powiece! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor i błysk wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ładnie, ale... czytałam na temat tego produktu przeróżne opinie. Czy on nie zbija się w grudki? Z chęcią przekonam się na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam 3 odcienie i kochaaaam <3 przepiekne efekty mozna uzyskac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta folia jest boska! najbardziej mi się podoba z całej kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam go zamówić na studniówke ale był już niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń