2014/10/26

ME LADY ROZDAJE! WYGRAJ MASEŁKA NIVEA I SZMINKI KOBO



Hej dziewczyny!

Jak widzicie po tytule uskuteczniam małe rozdanie. Nagrody kupiłam już jakiś czas temu, bo przygotowuje Wam super konkurs mikołajkowy, ale wymyśliłam inną koncepcję i te produktu nie wpasowywały się w nią za bardzo, pomyślałam że obdaruję kogoś już teraz i nie będzie to jedna osoba...

... a DWIE! Z tym, że jedna nagroda będzie do wygrania na blogu, a jedna na Facebooku, oczywiście każdy z Was może się zgłosić i tu i tu :)

NAGRODY:
Każdy zestaw zawiera dwa nowe, cudne masełka do ust  NIVEA, czyli kokosowe i borówkowe oraz ostatnio moją ulubioną szminką KOBO z serii Colour Trends, ale w pierwszym zestawie będzie to odcień 307 Cherry Lips, a w drugim 304 Dusky Rose.

ZASADY:

Należy być obserwatorem mojego bloga i wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu.  

Czas trwania: 26.10.2014 - 11.11.2014

Ogłoszenie wyników pojawi się w ciągu pięciu dni od zakończenia rozdania!



POWODZENIA!









101 komentarzy :

  1. chcęę, bardzo kuszące nagrody :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione smaki:)) Mniam! I ulubiona szminka! Jestem chętna !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tych nowych niveiek jeszcze nie miałam okazji wypróbować, a kobo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe zapachy kuszą a pomadki Kobo jeszcze bardziej, biorę udział w rozdaniu :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chętna! :) Takie nagrody.. aż żal nie wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biore udzial :) maselka mniammm <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie biorę udział, bo produktów do ust nigdy za wiele... A szminkę Kobo bym wypróbowała, bo nigdy nie miałam :) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie biorę udział :d obserwuję jako: Paulina Cieślak

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział bo mam chęć na te wersje masełek ;))
    Obserwuję oczywiście jako: Panna Vejjs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! :)
    Obserwuję jako: klamarta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszące nagrody :) Próbuję szczęścia!
    Obserwuję jako Justyna Pezdek

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią biorę udział :)
    Obserwuję jako: Enka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie wersji słoiczkowych więc powodzenia wszystkim zycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział! Z przyjemnością :)
    Dorenn

    OdpowiedzUsuń
  15. Użyłam tych balsamów ale jakieś karmelowy , a tych w ogóle nie ma w drogeriach w moim mieście szkoda wielka. Bardzo fajnie że zrobiłaś konkurs : )

    Biorę udział : ) Obserwuję jako : Klaudia : )

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej obserwuję jako clark, chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki temu rozdaniu trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał! Chętnie wezmę udział, zaobserwowałam :)

    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I jeszcze ja! Chcę bardzo :D
    Obserwuje jako zaczarowanaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :). Może szczęście mi dopisze :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ! To kokosowe masełko już mi siedzi w głowie :D

    http://szkic-pogladowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział!:) Obserwuję jako - Ola Badzio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę moje ulubione kosmetyki <3

    zapraszam do mnie http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! :)
    Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać tych masełek, a mam straszną ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kokosowe masełko chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo bardzo chętnie wezmę udział :) Akurat mam pozostałe smaki masełek i są świetne, więc fajnie byłoby mieć kolekcję :D A niedawno kupiłam ten piękny odcień 304 z kobo i nie zawiodłam się, więc tym bardziej interesuje mnie 307 ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też z miłą chęcią wezmę udział :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością biorę udział,obserwuję jako Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  29. Super są! :) Pozdrawiam i zapraszam do nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział :-)
    obserwuję jako Katarzyna Poloczek

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział
    obserwuję jako dagmarka

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział. :D

    -----------------------------------
    esqedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział. Obserwuję jako Dominika Kr

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Hildegarda
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! :)) Obserwuję jako Dominika Bartczyszyn :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej moje ulubione masełka ;)
    Biorę udział obserwuje jako Monika Juraszek

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nagrody! Jestem bardzo ciekawa tych zapachów masełek <3
    ____________________
    Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  38. te masełka są cudowne <3 szczególnie takie kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze żadnego z tych mazideł więc zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Madness

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chciałabym wygrać te masełka, jest to moje małe marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :), przydałyby się masełka na nadchodzącą zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak najbardziej się zgłaszam. Uwielbiam pomadk KOBO i masełka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem chętna. Te masełka mnie przyciągnęły :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością zgłaszam się po te skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział :)) kusząca ta jagoda ! :))
    Obserwuję jako Magdalena M :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział, obserwuję jako Monika B

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Justyna Wiśniewska ;)
    U nas tych masełek nie ma więc grzech nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się z przyjemnością :) obserwuje jako: nika88

    OdpowiedzUsuń
  50. Masełka są extra! Zgłaszam się i obserwuję jako Karolina Zaręba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Polajowałaś dziś moje zdjęcia na instagramie, wchodzę no ciebie na profil i patrzę...masełka ♥ zamierzam się do zakupu masełek, ale jakoś mi nie wychodzi. Zaglądam na bloga..wczytuję się w post o rozdaniu i co widzę? Szminka Kobo. Moje dzisiejsze zakupy (cienie ♥ i korektory) to moje pierwsze zakupy z tej firmy, więc szminka strasznie mnie zaciekawiła! W związku z tym jestem strasznie chętna, aby wziąć udział w twoim rozdaniu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział w konkursie :) Bardzo mnie ciekawią szminki z Kobo :) Masełka oczywiście też

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział
    Obserwuję jako Anais Roue

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział,
    Obserwuję jako Nitka,
    nitkowowlosowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    obserwuję membo

    OdpowiedzUsuń
  57. Biorę udział
    Obserwuje jako Barbara Danielska

    OdpowiedzUsuń
  58. ostatnio masełko kokosowe mnie kusiło :D
    biorę udział w rozdaniu ;)
    eveline455.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :) Obserwuje jako joanka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością biorę udział
    Obserwuję jako Addison Bradley :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :) Obserwuje jako Katarzyna Wierzba
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Nawet nie wiedziałam, że Nivea wypuściła nowe masełka! Chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyrażam chęć udziału w konkursie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: Buerliniii2
    i wyrażam chęć do wzięcia udziału :DD :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kuszące nagrody :) Próbuję szczęścia!
    Obserwuję jako aguskaaa90

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział :)
    Obserwuję jako" Mint Lips

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooo, widzę tu specyfiki dla mnie i dla mojej Juluchny :D
    Zatem i ja dołączam do, jakże licznego, grona chętnych na piękne usta :)
    A blog obserwuję jako Katarzyna Michałowicz.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak mówią - jak dają, to brać
    Jak biją - to uciekać :D

    Ja oczywiście podpisuję się pod tą pierwszą opcją :P
    Lakierami Zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako Kamila Motylewska. I wyrażam ogromną chęć wzięcia udziału w rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Biorę udział, z przyjemnoścą :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja chcę! Jajajaja!
    Obserwuję jako Edyta H.

    OdpowiedzUsuń
  72. biorę udział rozdaniu :) obserwuję jako Monika Smelcerz :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Z ogromną ochotą biorę udział :)
    Obserwuję jako Nely

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam te masełka nivei <3
    Biorę udział, o tak! obserwuję jako Aleksandra Szczęsny

    OdpowiedzUsuń
  75. Biorę udział :)
    Obserwuję jako anioleek89

    OdpowiedzUsuń
  76. Biorę udział! :) Już od jakiegoś czasu czaję się na te masełka, szminki zresztą też ;>

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B

    OdpowiedzUsuń
  78. Biorę udział, obserwuje jako Sofi a :)
    Kobo kusi! i te świetne zapachy masełek mm <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Biorę udział! ;)
    Obserwuje jako: swiaturody159

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Z przyjemnością biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako Anna Zierold

    OdpowiedzUsuń
  81. biorę udział :)
    obserwuje jako frau

    OdpowiedzUsuń
  82. To jo tysz się zgłoszę! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  83. biorę udział :)
    obserwuję jako dobiezka :)

    OdpowiedzUsuń