2014/10/13

ODPOWIEDNIK SZMINKI MAC PLUMFUL

Hej dziewczyny!

Wszystko przez promocje! A dokładniej przez promocję na szminki Kobo, aktualnie można je kupić za 8 zł w Drogerii Natura, a że bardzo je lubię i wiadomo to nie od dziś (link do recenzji niżej) poleciałam zaopatrzyć się w nowe kolory...


Pomadki Kobo z serii Colour Trends znam odkąd tylko weszły do sklepów i nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz skojarzyłam w tej kolekcji prawie idealny odpowiednik Plumful, czyli Dusky Rose #304.


Szminki są mega, mega podobne, różnica jest w wykończeniu. Kobo jest bardziej kryjąca, kremowa, a Plumful lekko przejrzysta, "błyszczykowata". Jeżeli chodzi o sam odcień to Plumful ma widoczne czerwone podtony, a Dusky Rose wpada bardziej w róż. Więcej różnic nie widzę, a Wy? Ah nie! MAC - 86zł, Kobo 8zł (bez promo 15,99zł) <3

Skusicie się? :>


29 komentarzy :

  1. różnica w kolorze naprawdę nie wielka. żałuję, że nie mam blisko natury. w listopadzie będę miała okazję być w macu i chciałam zakupić jakąś szminkę, ale chyba ze względu na cenę sobie daruje.

    http://malleadines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki zdecydowanie moje !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest duże prawdopodobieństwo, że zakupię Kobo przy okazji jakiejś promocji :) a jako, że mam tylko 4 pomadki i jeden błyszczyk, nie będę miała żadnych wyrzutów sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dzięki za ten wpis :) Plumful chodzi za mną już od dłuższego czasu, ale skoro jest tańszy odpowiednik to z chęcią zakupię Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też Kobo wydaje się ciekawsza niż Mac. Dobrze, że Naturę mam dwie alejki dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam opinię, że KOBO wygląda nawet lepiej ;)) Musze ją zmacać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie spodziewałam się tego, ale KOBO podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobo ma zdecydowanie ładniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba ładne, lecz mi także bardziej kobo się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie zajrzeć do Natury :).

    OdpowiedzUsuń
  11. W opakowaniu wyglądają identycznie :D Kobo bardzo ładna trzeba się jej przyjrzeć bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lecę do Natury! Na Plumful choruję już blisko rok, ale nie mam gdzie obadać jej na żywo i trochę obawiam się zakupu w ciemno, Kobo będzie fajną alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chora, ale właśnie namówiłaś mnie na nową pomadkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten kolor, kiedyś zakupiłam w jakiejś mega promocji za 5.99 zł i jest to najpiękniejszy kolor szminki jaką mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm, inne wykończenia i inne tony, jak dla mnie to dwa różne kolory, chociaż oba fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobiegłam ją kupić.Jestem oczarowana.Dziękuję za post,sama nie wpadłabym na to aby nabyć taki kolor.Pozdrawiam.E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Kobo,zapomniałam dodać. :)

      Usuń
  17. To nie moje kolory, ale mimo wszystko bardzo ładne są :)

    OdpowiedzUsuń