2014/10/11

ORLY CUTIQUE - SPOSÓB NA IDEALNE SKÓRKI?

Hej dziewczyny!


Nie od dziś wiadomo, że paznokcie rosną lepiej, gdy skórki są odpowiednio nawilżone i elastyczne, nie wspominając już o aspektach estetycznych. Specyfiki do usuwania skórek są ze mną odkąd pamiętam, przez moją kosmetyczkę przewinęło się ich już dość sporo. Z produktami ORLY nie miałam wcześniej styczności, być może przez słaby dostęp... Ostatnio natknęłam się na te produkty z TkMaxxie, ostatecznie nie wpadły do mojego koszyka, aż do filmiku KatOsu o ulubieńcach września, w którym niesamowicie zachwala kosmetyk o którym będę dzisiaj pisać, czyli ORLY Cutique.

OPIS PRODUCENTA:
Preparat, który usuwa martw naskórek, promując zdrowy wzrost paznokci. Unikalna formuła wzbogacona olejkiem z nasion sezamu intensywnie nawilża skórki, czyniąc je bardziej elastycznymi i łatwiejszymi do usunięcia. Idealny do zabiegów pedicure i manicure. Usuwa delikatnie przebarwienia z płytki paznokcia.
Dostępny w pojemnościach: 9ml, 18ml oraz 120ml.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- produkt raczej średnio półkowy, za pojemność 18ml zapłaciłam 32zł, także całkiem w porządku 
- podoba mi się silikonowa rączka, która się nie wyślizguję i dobrze leży w dłoni
- działa w tempie ekspresowym, spokojnie po odczekaniu minutki możemy odsunąć naskórek drewnianym patyczkiem, metalowym pusherem, czy innym narzędziem do tego przeznaczonym
- nie tylko rozpuszcza skórki ale i nawilża, pozostawia je pięknie wyglądające
- nie wiem czy działa na przebarwienia, bo nie mam
- przy w miarę zadbanych skórkach, myślę że ingerencja cążek/nożyczek jest zbędna, inaczej niestety to wygląda, gdy ktoś ma bardzo je narośnięte, wtedy już jesteśmy zmuszone do wycięcia ich
- zdecydowanie bardzo pomocny produkt, skracający czas naszej pracy ułatwiając ją
- POLECAM!

Jaki jest Wasz ulubiony produkt pomagający w pozbyciu się uporczywego naskórka wokół paznokci?

Ps. Podobno był widziany w TkMaxxie w o wiele niższej cenie :)

sposób na idealne skórki
sposób na idealne skórki

16 komentarzy :

  1. U mnie najlepiej sprawdza się regularne olejowanie paznokci dowolnym olejkiem kosmetycznym. Niestety brak mi systematyczności, dlatego nie wyglądają zbyt idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Orly nie miałam jeszcze okazji niczego używać... a muszę zakupić właśnie coś fajnego do skórek, nie wiem tylko czy znajdę go gdzieś stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nic tej marki ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc niczym skórek nie zmiękczam. Nakładam jedynie systematycznie olejek i jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaniedbałam skórki :/ ale juz kupiłam nowy olejek i biore sie za nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w kwestii usuwania najlepiej sprawdza się u mnie Sally Hansen:)

      Usuń
  6. U mnie najlepiej sprawdza się produkt od Sally Hansen. Powinnam olejować paznokcie, ale brakuje mi systematyczności, niestety :c o tym produkcie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Orly jest mi obce ;) ostatnio problemu ze skórkami nie mam bo wcieram w nie codziennie masło shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. 28 zł, także w ogóle się nie opłaca

      Usuń
  9. niestety zraziłam się bardzo do Orly, pod wieloma względami, dzisiaj byłam w tkmaxx i widziałam ten produkt w cenie 24,99zł, także w sumie taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki za info :D Chyba pojadę kupić zapas :)

      Usuń
  10. Ja staram się nawilżać skórki bo pozbywaniu się ich nie jestem zbyt dobra ;) Lepiej zapobiegać niż leczyć ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dobrze by było gdybyś jako spostrzeżenia robiła za i przeciw, łatwiej jest wtedy zauważyć co jest okej a co już nie koniecznie :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh te lenistwo...Rozpatrze Twoja uwage ;-) A w tym przypadku akurat wszystko jest ZA ;-)

      Usuń