2014/10/24

VITA LIBERATA - PODSTAWOWY ZESTAW DO OPALANIA


Hej dziewczyny!

Szczerze mówiąc, do tego zestawu podchodziłam dość sceptycznie i z dystansem. Moja przygoda z samoopalaczami zawsze kończyła się porażką. Plamy, te na ciele, jak i ubraniach, smród i znikanie opalenizny po 3 dniach skutecznie odstraszyło mnie do sztucznego opalania...

...Przetestowałam wiele produktów, gdy uprawiałam taniec towarzyski przybrązowiona skóra była bardzo mile widziana, na początku, jak nie byłam uświadomiona o negatywnych skutkach odwiedzałam solaria, później na szczęście przerzuciłam się na samoopalacze. Stosowałam różne, aczkolwiek cenowo nie przekraczałam 50 zł. Tym razem mam do czynienia z wysoką półką, ale czy drogie oznacza dobre?

OPIS PRODUCENTA:
Podstawowy zestaw do opalania 
Zestaw zapewnia opalanie nieskomplikowane, proste i cudowne. Wyjątkowo Delikatna Polerująca Pasta do Skóry (30ml) nawilża i regeneruje skórę idealnie przygotowując ja do opalania. pHenomenal średni (50ml) - jedyna na świecie opalenizna na 2-3 tygodni pozwala na pełen luksusu, naturalny trwały blask. Rękawica do opalania, którą można stosować wielokrotnie zapewnia opaleniznę bezsmugową. 
Cena: 139 zł (wyłącznie w Sephorze >>link<<)

Seria kosmetyków pHenomenal oferuje nową rewolucyjną technologię opalającą, która pozwala uzyskać bardzo trwałą opaleniznę. Oznacza to, że poprawność aplikacji jest niezwykle ważne.

1 aplikacja = trwałość do 7 dni
2 aplikacja = trwałość do ponad 10 dni
3 aplikacja = trwałość do 2-3 tygodni

Przed poszczególnymi aplikacjami należy odczekać co najmniej 3 godziny (najlepiej 8), następnie zmyć preparat spłukując tylko wodą.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- ogromny plus za możliwość kupienia mniejszego opakowania, by upewnić się czy chce się kupić pełnowymiarowy produkt
- peeling ma kremową konsystencję z zatopionymi kawałkami, jeśli się nie mylę, pestek moreli, jest na prawdę fajny, optymalnie usuwa martwy naskórek, zostawiając gładką skórę bez podrażnień. 
- samoopalacz jest w formie lekko zabarwionej pianki, która idealnie się rozprowadza nie tworząc smug, aczkolwiek jest to też pewnie zasługa rękawicy 
- fajne jest to że od razu widać lekką opaleniznę i czy równo nałożyliśmy produkt 
- pianka momentalnie się wchłania i spokojnie możemy się ubrać bez obawy o plamy na ubraniach
- do tej pory spotykałam się z samoopalaczami które śmierdziały na kilometr, w tym przypadku czuć lekki smrodek, ale tylko gdy przyłożymy nos do skóry, także coś cudownego
- coś co chyba najbardziej mnie urzekło, to odcień *_* -  zero pomarańczu, piękna, oliwkowa, naturalnie wyglądająca opalenizna
- i coś do czego byłam najbardziej wrogo nastawiona, to obietnica o długotrwałym efekcie. Miło się rozczarowałam. Nałożyłam tylko 2 warstwy, bo nie lubię zbyt ciemnej skóry u siebie, i spokojnie utrzymało mi się to 10 dni, jak obiecuje producent. Wiadomo, że pod koniec odcień był już jaśniejszy, ale co najważniejsze - opalenizna schodzi stopniowo, a nie jak w przypadku dotychczas testowanych specyfików - MAX 3 dni + rolująca się opalenizna z mega plamami... 

Wiem, że 139 zł za taki zestaw to bardzo dużo pieniędzy, ale...WARTO. Zwłaszcza dla takiego kogoś jak ja, czyli osoby oczekującej super jakości, nie lubiącej bawić się w długie wysychanie produktu i bawienie się w plamy, smugi itp. Produkt jest absolutnie genialny i zdecydowanie firma ma się czym szczycić. Podobno nawet wiele gwiazd go sobie chwali.

PS. Powoli idą święta, myślę że taki zestaw, byłby idealny na prezent...do dzieła Mikołaje :)


8 komentarzy :

  1. Mój anthelios od la roche posay właśnie się skończył i wczoraj skusiłam się na jakieś mleczko samoopalające L'Oreal, ale chętnie przetestuję też coś innego. Zerknęłam na ebay, bo do sephory nie mam dostępu i jest sporo aukcji z tym produktem, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu mam na ten zestaw ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne produkty;) akurat mnie nie jara opalanie przez samoopalacze, wolę naturalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najchętniej bym się wybieliła, wiec to nie jest produkt dla mnie ;p ale na pewno ogromny plus za to, że nie pozostawia smug, bo wiele osób ma z tym problem.

    Ps w tekście posta o jego trwałości napisałaś 2,3 dni po 3 aplikacji. Nie powinno być 2,3 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bardzo dziękuję za poprawkę :)

      Usuń
  5. nie używam samoopalaczy, cena tych produktów jest zdecydowanie zbyt wysoka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jakaś lewa i nie umiem używać takich produktów. Robiłam kilka podejść i za każdym razem kończyło się to istną tragedią. Czy drogie czy tanie... zawsze jakis zaciek powstał. No nic pozostaje mi bycie bladą :D

    OdpowiedzUsuń