2014/11/07

INGLOT PUDER DO MODELOWANIA TWARZY HD


Hej dziewczyny!
Jeżeli jesteście na etapie szukania idealnego pudru do konturowania, to świetnie trafiłyście, także zapraszam do lektury, by dowiedzieć się, o co tyle szumu.


OPIS PRODUCENTA:
Dostępne w pięciu, specjalnie wyselekcjonowanych kolorach Pudry do modelowania twarzy HD doskonale dopasują się do wszystkich typów urody - od zimnej po ciemną tonację. Jaśniejsze odcienie rozświetlają i optycznie uwypuklają, podczas gdy ciemniejsze wysmuklają i oddalają podkreślone nimi partie twarzy. Delikatna formuła i specjalnie dobrane pigmenty sprawiają, że pudry doskonale sprawdzą się zarówno w codziennym makijażu, jak również podczas sesji fotograficznych w najwyższej technologii cyfrowej.
Puder do modelowania twarzy HD idealnie zmieści się w kasetce wielokrotnego użytku z serii Freedom System. Opakowanie przyjazne dla środowiska - po zużyciu produktu wystarczy jedynie wymienić wkład.

Cena: 29 zł/ 5,5 g
Termin ważności: 18 miesięcy od otwarcia

>>LINK DO SKLEPU<<

Ocena na Wizaż.pl: 4.86/5 z 7 opinii  >>klik<<

SKŁAD: SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, NYLON-12, TITANUM DIOXIDE (Cl 77891), MICA, LAUROYL LYSINE, ZINC STEARATE, C12-15 ALKYL BENZOATE, POLYETHYLENE, DIMETHICONE, ISOSTEARYL PALMITATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BORON NITRIDE, HEXYLENE GLYCOL, TIN OXIDE, LUFFA CYLINDRICA SEED OIL, CYCLOTERASILOXANE,[+/-(MAY CONTAIN):METHICONE, POLYPERFLUOROMETHYLISOPROPYL ETHER, ULTRAMARINES )Cl 77742), IRON OXIDES (Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499), MANGANESE VIOLET (Cl 77742)]
PARABEN FREE

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- #505 to idealny odcień do tworzenia autentycznie wyglądającego cienia na twarzy, czyli nie znajdziemy w nim żadnych ciepłych tonów
- konsystencja jest aksamitna, ale zbita, różniąca się od róży z Inglota, które są bardzo pylące i miękkie 
- idealnie się rozciera, nie należy się bać o plamy czy smugi, będzie świetny dla początkujących 
- za tę cenę lepszego nie znajdziecie
- z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że przebił róż z MAC'a Harmony, który przed zakupem pudru z Inglota był dla mnie idealnym produktem do konturowania, oczywiście nadal go uwielbiam, ale jeżeli chodzi o tworzenie imitacji cienia Inglot wygrywa
- za cenę 29 zł a nawet większą, lepszego produktu nie dostaniemy, no chyba że pudry do konturowania Anastasi Beverly Hills, ale nie miałam przyjemności ich testowania
- nie zapchał mojej cery, ani jej nie uczulił
- jest bardzo wydajny
- nie ściera się w ciągu dnia
- dobrze współpracuje nawet z nieprzypudrowanym podkładem 
- dzięki formie wkładu, możemy skomponować swoją idealną paletkę z bronzerami/ różami, rozświetlaczami i oczywiście z pudrami do modelowania
- w serii pudrów do konturowania HD są dostępne jeszcze 4 warianty, w tym dwa pudry rozświetlające 


Z całego serca polecam! <3


33 komentarze :

  1. Świetny efekt daje na twarzy. Z chęcią bym go kupiła :-) muszę wybrać się do Inglota , który na szczęście mam blisko domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i to bardzo. Przy MACu wygląda na idealny puder do konturowania. Niech no tylko moje Honolulu się skończy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder jest po prostu MEGA!!!!!
    Uwielbiam Go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż żałuję, że w PL będę dopiero za kilka miesięcy. Chętnie bym go wypróbowała, bo prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie wystawiłam Harmony na wymianę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba ten puder zapycha. Po kilku dniach noszenia wysypuje mnie właśnie tam gdzie go nakladam. A szkoda bo na początku byłam zachwycona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zachwycona pudrami z Anastasii ale ten też chciałabym wypróbować ale w innym odcieniu, Tobie pasuje, a dla mnie za jasny i za blady

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go,od niedawna,ale już zdążyłam sie w nim zakochać :) Jesteś piękna i masz nieskazitelną cerę :) Idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie o nie, po coś pokazała zdjęcia przed/po :< Teraz go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda cudownie na twarzy, odcień dużo ładniejszy i chłodniejszy od MAC'a.... boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi przypomina trochę Toupe z NYXa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz jakieś porównanie do Taupe z NYXa? Ile kosztuje mniej więcej jeden puder do konturowania z Anastasii? Też jestem ich ciekawa. Dużo dobrego słyszałam też na temat pudrów Kevyn Aucoin

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolorek jak skończę swój z Paese z którego średnio jestem zadowolona, z chęcią wypróbuje ten z inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam go sobie, kolor super ale niestety mnie uczula.... i to masakrycznie, po raz kolejny zraziłam się do Inglota, puder powędrował do mojej bratowej i u niej sprawdza się super, mnie natomiast zafundował piekło, gdzie moja cera nie jest alergiczna

    OdpowiedzUsuń
  15. W przyzwoitej cenie robi nawet dobry efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go i jestem z niego mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny, a w dodatku naturalny efekt! http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę go spróbować:) daje rewelacyjny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda rewelacyjnie! Jestem na etapie uczenia się uzyskania ładnego cienia,ale mam nadzieję,że niedługo mi wyjdzie tak,jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i też bardzo lubię. Planuję w ogóle zrobić sobie paletkę kilku bronzerów i rozświetlaczy żeby mieć zawsze w kufrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko znajduje się tak chłodne odcienie bronzerów - piękny!! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie się prezentuje!!!! chyba muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  23. Spadłaś mi z nieba z tą recenzją! :D Jestem w trakcie poszukiwania idealnego produktu do konturowania i coś czuje, że Inglot sprawdzi się u mnie równie dobrze jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudry HD z Inglota to moja ogromna miłość :-)**

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, że to o pudrach, ale... kurcze! Ależ Ty masz piękny kolor oczu! :)
    Za tydzień lecę do Polandii, więc na pewno zawitam do Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam go jakiś czas temu i u mnie sprawdza się idealnie :)
    http://juicy-raspberry.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rozglądałam się za jakimś fajnym pudrem do konturowania, jak dotąd byłam najbardziej przekonana do NYX Taupe ale dzieki Tobie wybiorę jednak naszą polską firmę - INGLOT :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam o tych bronzerach już dużo dobrego chyba czas się na nie skusić:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń