2014/11/23

INSOMNIA, CZYLI ISKRZĄCA ZIELEŃ

Hej dziewczyny!
Zbliża się okres karnawału, także moje najbliższe propozycje makijażowe będą zdecydowanie iskrzące i brokatowe, które z pewnością zwrócą na siebie uwagę :)


Pierwsze skrzypce w tym makijażu gra zdecydowane przepiękny pigment Makeup Geek o nazwie Insomnia, by nie przyćmić go, reszta cieni jest neutralna i matowa. Do tego dobrałam malinową, matową pomadkę, ale Wy jak najbardziej możecie postawić na odcienie nude, ja zaszalałam :)

UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład MAC Studio Sculpt NC20
- korektor MAC Pro Longwear NW15
- paint pot MAC Painterly
- puder Ben Nye neutral set
- rozświetlacz MAC soft&gentle 
- bronzer Inglot Sculpt HD #505
- róż Makeup Geek Bliss
- MakeUpForEver Aqua brow #25 + cień Inglot #390
- cienie Makeup Geek Latte, Bitten, Corrupt
- pigment Makeup Geek Insomnia
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- eyeliner Bobbin Brown Black Ink #1 
- matowa pomadka Bourjois Rouge Velvet Edition #02 Frambourjoise
- rzęsy Ardell Demi Wispies
- klej do rzęs Duo


Jeżeli spodobał Wam się ten makijaż, proszę o dużą ilość waszych serduszek! 



22 komentarze :

  1. Elegancki makijaż ! :D

    myidylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale jakoś mnie nie porwał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż i zdjęcia !

    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! A wygląda na oku jak Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor tego pigmentu. No i makijaże oczywiście tez :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam wpis to myślałam, że to ten słynny pigment z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczy cudowne, podobny cień do tego pyłku z Inglota, też tak pomyślałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje makijaże zawsze są obłędne. Ten cień na powiece wygląda bardzo ciekawie, lubię taką kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny. Naprawdę piękny. Ja u siebie jakoś nie umiem zaakceptować połączenia wyrazistych oczu i ust jednocześnie a u kogoś bardzo mi się podoba ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż oczu :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia też bardziej iskrzące ;)
    A pigment od teraz jest na mojej liście zachciewajek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, poleciało serduszko! :)
    Nie myślałaś może o stworzeniu kanału na YT z tutorialami? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki cień Inglota. Fantastycznie się prezentuje na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zalotnie;) Mam podobny pigment z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chodzą za mną te pigmenty MUGa i chodzą, aż pewnie w końcu się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja szminka mnie zachwyciła. Piekna jest i idealnie do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) będzie idealny na świąteczną kolację!

    OdpowiedzUsuń