2014/11/18

ZOEVA GRAPHIC EYES GLANCE



Hej dziewczyny!
Dziś będzie o kredce do oczu, osławionej ostatnio firmy Zoeva, Graphic Eyes w odcieniu Glance.

OPIS PRODUCENTA:
Wyjątkowy eyeliner w kredce charakteryzujący się niezwykle gładką, aksamitną fakturą.
Intensywne, trwałe kolory. Dostępna w 15 odcieniach.
Cena: 24,90zł / 1,2 g
SKŁAD: Isododecane, CI 77499 (Iron Oxide), Polyethylene Terephthalate, Synthetic Wax, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Hydrogenated Polydicyclopentadiene, CI 77007 (Ultramarine), CI 77019 (Mica), Nylon-12, C20-40 Alcohols, Perfluorononyl Dimethicone, CI 77491 (Iron Oxide), Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Polyethylene, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Polyurethane-11, CI 77000 (Aluminum Powder), Tocopherol
Możecie zakupić ja w sklepie internetowym Let's Beauty >>Link do sklepu<<


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- bardzo kremowa, jak masełko, ale na tyle twarda żeby można ją było idealnie zatemperować
- przepiękny głęboki, czekoladowy kolor ze złotymi drobinkami, szukałam takiego odcienia już od dłuższego czasu
- świetnie się trzyma nawet na linii wodnej
- sprawdza się genialnie również jako baza pod cienie
- bezproblemowo można ją rozetrzeć
- nie spływa, nie kruszy się
- nie uczula
- opakowanie przyjemne dla oka, które przychodzi do nas w kartoniku
- Zoeva dba o najmniejsze szczegóły i nic dziwnego, że wszyscy są zachwyceni tymi produktami

Nagrałam Wam nawet minifilmik z testem trwałości, a zaznaczam, że nie nagrywałam go jeden raz, więc tarłam go intensywnie wiele razy i prawie ani drgnął <3

SERDECZNIE POLECAM!



12 komentarzy :

  1. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej formy, ale produkt wygląda fajnie i kusząco. I cena jest przystępna :)

    juicy-raspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoeva kusi coraz bardziej:) jak narazie czekam na kuriera z pędzelkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo! Dzisiaj powinien przyjść :D

      Usuń
  3. Same zalety :) A pierwsza to piękny kolor tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie mój ale wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc myślałam, że mają droższe produkty :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam kredek i eyelinerów, ale myślę że na ten mogłabym się skusić ze względu na to, że gładko sunie po skórze i jest tak bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń