2014/11/21

ZOEVA LIP CRAYON TENDER ROSE


Hej dziewczyny!
Ostatnio Zoeva zawładnęła moim sercem, do tego stopnia, że mam ochotę wykupić cały asortyment, wraz kredkami do ust, o których właśnie dzisiaj mowa.

OPIS PRODUCENTA:
Zoeva Lip Crayon+ pomadka w kredce Tender Rose ma intensywny odcień różu. Bardzo lekka, kremowa konsystencja sprawia, że doskonale rozprowadza się na ustach. Specjalna formuła zawierająca witaminę E, olej z jojoby i rumianku intensywnie wygładza i nawilża.
Zoeva Lip Crayon+ pomadka w kredce Tender Rose może być doskonałym uzupełnieniem dziennego makijażu.
Cena: 27,90zł / 2.8g
Dostępnych 5 odcieni.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- piękny kolor, idealny na co dzień
- ma super pigmentację
- jest bardzo kremowa i przyjemna w aplikacji
- daje błyszczące wykończenie
- mimo wykończenia jest bardzo trwała, zauważam leciutki klejenie, ale właśnie dzięki temu pomadka trzyma się ust bardzo długo i nawet gdy kolor już zejdzie, samo nawilżenie zostaje jeszcze przez bardzo długi czas
- ubolewam tylko nad tym, że nie jest wysuwana, a trzeba ją temperować, przez co produkt lekko się marnuje, nie wspominając o psuciu fajnego opakowania
- cena adekwatna do jakości i wydajności, w sumie gdyby była droższa też bym się na nią skusiła :)
- kupiłam go z polecenia Maxineczki i po raz kolejny się nie zawiodłam
- w 100% zgadzam się z opinią producenta
- przy najbliższej możliwości na pewno zaopatrzę się w więcej kolorów <3


Możecie zakupić ją w sklepie internetowym Let's Beauty




18 komentarzy :

  1. Też wolę kiedy kredki są wysuwane. Szkoda, bo kolor jest idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :)
    Ja jednak wolę matowe pomadki od całej reszty mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie :) Spodziewałam się wyższej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, ale właśnie szkoda, że nie jest wysuwana. Nie lubię, jak mam potem ubabraną temperówkę, więc pewnie przez to się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor, przypomina mi Fanfare z MAC'a :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega, faktycznie cudowna na codzień! Coś czuję, że będzie moja! Ostatnio mam fazę na takie nude.... DZIWNE!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor, wygląda świetnie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie mój. Zobaczę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny kolor <3 takiego szukałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja! piękny kolor i pięknie wygląda na ustach :) zauważyłam ,że na twoich ustach każda szminka czy błyszczyk wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolor. Ciągnie mnie ostatnio do Zoevy mocno, pewnie się skuszę niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czym temperujesz tą kredke? Może to dziwne pytanie, ale nie mogę znaleźć strugaczki, która by zastugała tą kredkę, nerwica mnie już bierze, kredka leży i nie mogę jej użyć...

    OdpowiedzUsuń