2014/11/09

ZOEVA LIPSTICK MELTING KISSES


Hej dziewczyny! 
Dziś będzie o przepięknej szmince Zoeva, która...
....w niewyjaśnionych okolicznościach mi się zapodziała <chlip_smark> Przeszukałam całe mieszkanie i coś czuję ze sprawcą zamieszania jest Tośka (moja kotka). Pożyjemy zobaczymy, może się odnajdzie, a jeśli nie... trzeba będzie poczynić kolejne zakupy. W związku z tym muszę Was przeprosić za brak prezentacji pomadki na ustach, fotografie które wstawiłam zrobiłam już jakiś czas temu zapominając uwiecznić jej na ustach.


OPIS PRODUCENTA:
Kremowa, nawilżająca szminka do ust.
Intensywne, trwałe kolory.

Cena: 34,90 zł / 3,8 g 
Termin ważności:  36 miesięcy od otwarcia
Dostępne 6 odcieni

>>Link do sklepu<<

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- MEGA napigmentowana, lekkie dotknięcie daje piękny, intensywny kolor
- idealna, kremowa konsystencja, niczym masełko
- nie wysusza skóry ust
- świetna cena w stosunku do jakości
- szkoda, że jest tylko 6 odcieni, to jedyny minus
- nie mogłabym pominąć kwestii bajecznego opakowania, które wygląda bardzo luksusowo i zamyka się na magnes, dzięki czemu nie muszę się martwić że szminka otworzy mi się sama w torebce
- bardzo przyzwoita trwałość, jak na kremową pomadkę super, wystarczy jedna, dwie poprawki w ciągu dnia, po posiłkach
- nie warzy się, schodzi równomiernie
- ma delikatny, nieprzeszkadzający zapach
- z pewnością zaopatrzę się w inne odcienie

POLECAM! ♥



35 komentarzy :

  1. Szkoda że pokazałaś ją tylko na ręku !:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekamy na jakiś makijaż ze szminą na ustach ;).

      Usuń
  2. Opakowanie faktycznie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już obadałam kolorki pozostałych, mi się podoba kolor Floral Crown:) Chyba kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuuuuurcze, szkoda że nie udało się jej na ustach złapać, bo jestem mega ciekawa jak wygląda! Takie kolory są dość specyficzne, więc czuję się zaciekawiona. Jak znajdziesz pomadkę wrzuć tu fotę ust i daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak zrobię, tylko niech się znajdzie... :(

      Usuń
  5. Kolor i samo opakowanie - piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niesamowicie:) nie znam tej marki,ale mam nadzieję,że kiedyś trafię na nią i skuszę się właśnie na szminkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah ta twoja kotka :< a tak jestem ciekawa jak wygląda na ustach :) Ale z tego co widzę na ręku na pewno prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny ;) Mam nadzieję, że się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona ma dużo drobinek? Bo na zdjęciu wygląda jakby miała. Bardzo ładny kolor dla ciepłych typów urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak wygląda naustach, szkoda, że możemy zobaczyć tylko swatch na ręce :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą pomadkę i wszędzie się odbija, jakoś nie przepadam i nie kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam różne zdjęcia i na jednych ten kolor jest bardziej pomarańczowy a na innych chłodniejszy różowy. Mam chłodny typ urody więc byłoby wtopą kupienie gdyby to był ciepły odcień. Zdjęcia nie zawsze oddają rzeczywistość, więc mogłabyś mi powiedzieć (z tego co pamiętasz albo jak już znajdziesz swoją pomadkę) czy jest to chłodny czy ciepły odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zdecydowanie ciepły odcień :)

      Usuń
  13. piękny kolor, szkoda że się zapodziała (też tak czasami mam, ale zawsze znajdę zgubę w torbie siostry) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, hmmm szkoda, że Tośka nie nosi torebek... xD

      Usuń
  14. Kolor nie mój ale sam produkt prezentuje się zachęcająco. Ogolnie jestem ciekawa Zoevy, a najbardziej pedzli do oczu. Jeeeejuu jak ja je dorwę :D Mikołaj za pasem... muszą być moje!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Mam to samo, planuję sobie sprawić pod choinkę ten BIG zestaw razem z pasem *_* Nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  15. Kolor nie moj, ale sama Zoeva kusi strasznie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno się znajdzie! może jest pod szafą? koło wanny? za pralką? wiesz ile pomadek znalazłam pod szafą? teraz się bardziej pilnuję, bo kiedyś Shiro nigdy by czegoś takiego nie zrobił, żeby aż pod szafę. na podłogę to tak, ale nie rzucał się jak dzikie zwierze, ale dziewczynki są szalone i polują na wszystko i cokolwiek ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. aale mocny kolorek, chyba bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W opakowaniu wygląda na ciemny kolor a na ręku już mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze wygląda mega. Szkoda, że nie pokazałaś jej na ustkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor i bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wielką ochotę spróbowac tych pomadek, widzę same zachwyty nad nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa pomadka, ale raczej nie mój kolor, no i Zoeva chyba nie ma stacjonarnego sklepu w Polsce, a bez "pomacania" raczej nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda ,że się zapodziała

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor. Tośka ma świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka zapowiada się ciekawie, kolorek świetny:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń