2014/12/13

BEAUTY BLENDER - CZY ABY NA PEWNO WARTO?



Hej dziewczyny!
Robiąc zamówienie w sklepie lestbeauty.pl, po długim wzdychaniu, postanowiłam do koszyka dołączyć także dwupak kultowych gąbeczek Beauty Blender. Odkąd tylko jajeczka pojawiły się na rynku bardzo chciałam je wypróbować, ale moje sumienie nie pozwalało mi wydać ośmiu dych na kawałek gąbki, zawsze twierdziłam, że wolę wydać te pieniądze na pędzle, które posłużą mi wiele lat. Długo też myślałam, czy na początek nie zamówić tańszej gąbeczki, no ale skoro wszyscy mówią/piszą, że BB jest "och i ach", po prostu najlepsze. Stwierdziłam - najlepsza albo żadna. 


OPIS PRODUCENTA:
Beautyblender Duo to zestaw dwóch profesjonalnych, innowacyjnych gąbek do makijażu, które pozwolą na szybką i precyzyjną aplikację podkładu. Są one używane na całym świecie przez najlepszych wizażystów. Dzięki swojemu charakterystycznemu kształtowi Beautyblender pozwala na równomierne nałożenie kosmetyku na całej twarzy, nawet w tak trudno dostępnych miejscach jak u skrzydełek nosa czy w okolicach oczu.

Gąbka Beautyblender nie zawiera lateksu, jest prosta w czyszczeniu i pielęgnacji. Pozwala zwiększyć wydajność kosmetyków: nie wchłania podkładu, co pozwala na nakładanie mniejszej ilości fluidu podczas codziennego makijażu. Po użyciu gąbek cera wygląda młodo, świeżo i nieskazitelnie.


MOJE SPOSTRZEŻENIA
- kupiłam od razu dwupak, bo tak jest oczywiście ekonomiczniej. Chyba góry stwierdziłam, że się polubimy, ale stało się inaczej...
- ... my się pokochaliśmy!
- padło na kolor czarny, bo na nim najmniej widać "przebarwienia" od podkładu
- można go wyczyścić praktycznie do czysta, co widać na zdjęciu poniżej. Piorę go w zwykłym mydle w kostce. Taki sposób wg mnie jest najskuteczniejszy
- jajeczko jest meeeega mięciutkie. Prawie każda klientka, która nie wie co to Beauty Blender, mówi "Jeju! Jakie to przyjemne/miękkie/mięciutkie/mięciunie... Muszę to mieć! Co to takiego?" itd. itp. Takie komentarze mówią same za siebie.
- kupiłam go raczej z myślą o malowaniu innych, by usprawnić sobie pracę i tak rzeczywiście się stało. Podkład nakłada się błyskawicznie, przy tym uzyskujemy piękne krycie, przy minimum użytego produktu, a cera wygląda bardzo naturalnie. 
- męczę go już od prawie miesiąca. Śladów użytkowania absolutnie nie widać. Myślę, że będzie mi służył co najmniej pół roku, jak nie dłużej, dzięki temu cena staje się mniej straszna

Moja odpowiedź na pytanie, czy na prawdę warto wydać na gąbeczkę 80 zł, brzmi TAK! I pisze to osoba, która pukała się w czoło, czytając pochlebne recenzje na temat tego produktu. Zdecydowanie przebija wszystkie pędzle do podkładu, nie wspominając już o palcach. Teraz mam plan zaopatrzyć się w mini jajeczka BB, które udoskonalą nakładanie korektora pod oczy, bądź na inne trudno dostępne miejsca. 


24 komentarze :

  1. BB jest na mojej wishliście, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam swoje już prawie rok temu w Inglocie za około 40 zł, bardzo spodobał mi się bardzo szybki sposób nakładania podkładu, od razu stał się moim faworytem. jednak teraz z powodu wilgotności w łazience gąbeczka w ogóle mi nie schnie :/ musiałam zaprzestać jej używania ale na pewno do siebie wrócimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała te śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta gąbeczka od dawna już, ale zawsze coś mnie powstrzymuje przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twojej recenzji to już muszę je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się bardzo fajna, ale jednak nie wydam tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo mi się marzy, bardzo :) Mam jedno jajeczko, ale nie BB i pokochałam je całym sercem, a co dopiero byłoby przy oryginale... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi się marzą więc Św Mikołaj już ma szepnięte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się do niego przekonać, ale może kiedyś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo zadowolona z gąbki Real Techniques, a w kolejce czeka czarna od GlamSponge. Choć wierzę, że BB jest z nich najlepszy, to nie kusi mnie jego zakup ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupiłam kiedyś na allegro gąbeczkę za 20zł. Była niesamowicie miękka i zgniatała się jak na zdjęciu. Podkłady nakładała jak marzenie, ale jako zwykły użytkownik, to nie wiem czy kupiłabym kawałek gąbki za 80zł. Pewnie ma to większy sens, gdy maluje się innych, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę ! Mam inne różowe jajko i jestem zadowolona, ale oryginał to oryginał. Trzeba wypróbować choć raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no tak skomplementowałaś to jajeczko, że aż sama chciałabym je wypróbować :D ale rzeczywiście 8 dych odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dalej jestem na etapie pukania się w czoło.. ale może wypróbuję kiedyś z ciekawości. tak samo pukalam sie w czolo czytając o szczotce TT a teraz mam ją 2 lata i nie wyobrażam sobie życia bez niej.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez zastanawiałam się nad tym czy faktycznie warto zainwestować w bb, troche nie dowierzałam, ale może kiedyś się skuszę ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochany BeautyBlender ... :) witamy w gronie wielbicielek - jest genialny i chwała mu za to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zanim kupiłam BB, używałam zamienników z każdej firmy,która je produkowała (chcę jeszcze wypróbować Glam Sponge) i chyba najbardziej byłam zadowolona z gąbeczki Ebelin,ale zawsze chciałam przetestować to osławione"CUDO" no i nadarzyła się okazja i zamówiłam z koleżanką na pół i musze powiedzieć,że nie ma nic lepszego!! odstawiłam wszystkie pędzle do podkładów i używam tylko jej. Najlepsza do nakładania korektorów pod oczy,jest mięciutka,same plusy ma . Jak się rozwali kupię następną, a mam już ją ponad pół roku i nadal wygląda świetnie,w żadnym msc nie jest przedarta

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam "podróbkę" bb i nawet bez owego zamiennika nie wyobrażam sobie makijażu, więc chyba zdecyduję się na oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jednak mi trochę szkoda tak za jednym razem wyrzucić 80zł na gąbeczkę :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go w planach, ale ciągle z tym zwlekałam, teraz wiem, że nie ma co się zastanawiać ;)

    OdpowiedzUsuń