2014/12/30

MAC PRO LONGWEAR CONCEALER


Hej dziewczyny!
Szukacie niezawodnego korektora, który sprawdzi się pod oczy i na niedoskonałości? Ja go już znalazłam i taki jest Pro Longwear Concealer. Jeżeli jesteście nim zainteresowane, czytajcie dalej...

OPIS PRODUCENTA
Lekki korektor w płynie, zapewniający krycie od lekkiego do średniego i komfortowe, naturalnie matowe wykończenie. Doskonale stapiająca się ze skórą formuła utrzymuje się do 15 godzin. Pomaga zatuszować cienie pod oczami i przebarwienia. Opakowany w przezroczystą, szklaną buteleczkę z matową, czarną pompką.
Cena: 77 zł / 9 ml
Dostępne odcienie: 16
Okres ważności: 6 miesięcy

Skład: Cyclopentasiloxane, Water, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Sorbitan Sesquioleate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Tribehenin, Magnesium Sulfate, Phenyl Trimethicone, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Dimethicone, Methicone, Ethylhexylglycerin, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Laureth-7, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Sorbic Acid [May contain] (CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491/CI 77492/CI 77499/Iron Oxides).

Link do sklepu MAC >>klik<<
Link do sklepu Douglas >>klik<<

MOJE SPOSTRZEŻENIA
świetne krycie które można budować
- idealna, dość rzadka, kremowa konsystencja
- jest na prawdę trwały, nie znika w ciągu dnia, nie wchodzi w zmarszczki, ale trzeba pamiętać o odpowiednim nawilżeniu okolic oczu ponieważ jest to produkt długotrwały, co wiąże się z wysuszaniem skóry.

- bardzo duża gama kolorystyczna. Ja mam dwa odcienie pierwszy kupiłam NC25 i on super sprawdza sie u mnie do zakrywania niespodzianek i innych przebarwień, niestety okazał się za ciemny w okolicę oczu, dlatego dokupiłam najjaśniejszy z gamy czyli NW15, który pięknie rozjaśnia cienie pod oczami
- minusem może być ciężko działająca pompka, ale przy tylu zaletach przestaje mi ona zaprzątać głowę
- jest samozastygający, aczkolwiek według mnie każdy korektor należy przypudrować, by utrzymał się cały dzień i nie wchodził w załamania skóry
- mega wydajny. Producent daje nam pół roku na jego zużycie, jak dla mnie jest to niewykonalne. Mam go już ponad pół roku i działa nadal bez zarzutu
- nie ciemnieje 

Dla mnie jest to najlepszy korektor, jaki do tej pory używałam. Bardzo cenię go za to że nadaje się zarówno pod oczy jak i na niedoskonałości cery. Jego cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości. Szczerze polecam! 



23 komentarze :

  1. zastanawiam się nad kupnem kremu BB z Mac`a, wiesz coś o nim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również go uwielbiam i nie wyobrażam sobie już moich "cieni" bez niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie kiedyś w końcu spróbuję, choć boję się, że przesuszy mi skórę pod oczami i będzie podkreślać zmarszczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i lubię, ale tylko na niedoskonałości. Pod oczy jest dla mnie za ciężki. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie każdy wchodzi w zmarchy więc nie ważne czy to MAC czy Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś spróbować, jest na mojej Wishliście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłaś z tym wpisem! Przekopywałam internet w poszukiwaniu opinii o tym korektorze, ale ostatecznie się zdecyduję na niego! :) Mam bon na 50 zł do wykorzystania w jednej z galerii, więc zajrzę do Maca, dołożę 30 zł i będzie mój <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny! tez muszę się rozejrzeć za jakimś dobrym korektorem, bo niestety oko już nie to co kiedyś haha :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, wstęp, jak z reklamy telewizyjnej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bardzo ciekawie:) Niestety na razie za drogi na moją kieszeń,ale może kiedyś się skuszę:) Zapiszę go do mojej chciejlisty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten mam ten korektor i pokochałam go momentalnie :) mam jeszcze w planach zakup jaśniejszego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się w końcu na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń