2014/12/01

MAKIJAŻ W CIEPŁYCH BRĄZACH



Hej dziewczyny!
Dziś makijaż dla kobiet lubujących się w odcieniach ziemi, także dziś królują brązy w ciepłych tonach, które będą pięknie podkreślać niebieski kolor tęczówki.


UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład Revlon colorstay #150 Buff + Bourjois Flower perfection #52
- korektor MAC Pro Longwear NW15
- paint pot MAC Painterly
- puder Ben Nye neutral set (>>recenzja<<)
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer Inglot Sculpt HD #505 (>>recenzja<<)
- róż Makeup Geek Bliss
- MakeUpForEver Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cienie Makeup Geek Frappe, Mocha, Chickadee, Pretentious, Bleached Blonde
- pigment Makeup Geek Nightlife, New Years Eve
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- eyeliner w kredce Zoeva Graphic Eyes Glance (>>recenzja<<)
- pomadka Kobo Fashion Colour #115 Nude
- rzęsy Ardell Demi Wispies
- klej do rzęs Duo


Całą ruchomą powiekę pokryłam pigmentem MUG Nightlife, roztarłam go w załamaniu cieniem Frappe (MUG), które dodatkowo przyciemniłam cieniem Mocha. By dodatkowo ocieplić górą powiekę roztarłam wszystko odrobiną odcienia Chickadee. Od wewnętrznego kącika do połowy dolnej powieki nałożyłam Bleached Blonde, a resztę pomalowałam odcieniem Pretentious. W wewnętrznym kąciku nałożyłam połyskujący pigment New Years Eve. Dolną i górną linie wodą przyciemniłam brązową kredką Zoeva w odcieniu Glance. Na koniec wytuszowałam rzęsy i dokleiłam sztuczne. Usta również zostawiła w neutralnym odcieniu, by większą uwagę zwrócić na oczy.


Podoba Wam się? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli klikniecie w serduszko na stronie Makeup Geek
>><<




25 komentarzy :

  1. Pomysł fajny ale w takim makijaży pewnie bardziej widoczne byłyby moje podkrążone oczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper! Bardzo mi się podoba. Na brwiach Aqua Brow MUFE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak Aqua brow, a co, coś nie tak? :D

      Usuń
  3. Piękne brwi, piękne usta! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż! Każdy Twój nowy post zachwyca zdjęciami jak i makijażem - uwielbiam do Ciebie zaglądać! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne brwi i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Bardzo lubię takie makijaże na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby makijaż ciemny, a subtelny :) Podoba mi się. Taki z nutką elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prosty a tak efektowny makijaż. Piękny. Wspaniale dobrana pomadka..aż zapisałam do zakupu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż! <3 a brwi to mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powtórzę się, piękny makijaż i nieskazitelna cera

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny makijaż, kolejny genialny ! uwielbiam je wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Jestes taka wspaniale eteryczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie widziałam tak ładnego makijażu w brązach - również na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  15. 15 serduszko ode mnie, bo makijaż naprawdę cudowny :) W DDD zamówiłam sobie te sztuczne rzęsy Demi Wispies, ale jeszcze czekam na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie, przecudownie...też chciałabym taki makijaż, chociaż na jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jesteś genialna! :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! www.believeinyourbeautyx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń