2014/12/24

WYNIKI ROZDANIA Z ŻYCZENIAMI


Hej dziewczyny!
Dziś jestem mikołajem! Więc czas na ogłoszenie aż TRZECH zwycięzców mojego świątecznego rozdania! 


Zgłoszeń było aż 162, co przerosło moje najśmielsze oczekiwania i bardzo Wam za to dziękuję. Oznacza to, że nagrody są super i że powinnam częściej uskuteczniać takie konkursy :)

Przejdźmy do najważniejszego!

Zestaw 1 wygrywa  >>Milena M<<
Zestaw 2 wygrywa  >>ekstrawagancja ekstrawaganckiej<<
Zestaw 3 wygrywa >>Sandra Ziółko<<

Serdecznie wszystkim gratuluję i czekam na wiadomości i danymi do wysyłki! :)

Chciałam Wam również z głębi serca życzyć wszystkiego, co najlepsze. Cudownej, ciepłej, rodzinnej atmosfery. Wymarzonych prezentów. Spełnienia najskrytszych marzeń. Samych sukcesów w nadchodzącym roku. By wszystkie Wasze noworoczne postanowienia były w 100% wypełnione!

Ten rok był dla mnie pełen zmian i nie ukrywam, że był to najcięższy rok w moim życiu. Jednym z pozytywnych aspektów jest oczywiście blog, który bez Was by nie istniał. Każda nowa osoba budzi we mnie ogromną radość i niesie za sobą wielką motywację do działania. Jesteście dla mnie cudowną odskocznią od szarej rzeczywistości i codziennych problemów. Na prawdę dziękuję, że jesteście! 

Mam nadzieję, że przyszły rok przyniesie jeszcze więcej sukcesów, i że nadal będziecie mnie odwiedzać i aktywnie uczestniczyć w życiu bloga! :*


22 komentarze :

  1. Gratuluję zwycięzcom! :)
    Wesołych Świat Kochana :*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych Świąt spędzonych z ukochanymi osobami. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku serdecznie podziękuję za tak wspaniały konkurs! Dosłownie dwa dni temu trochę mi szkoda było, że pieniążki tak szybko rozeszły się na prezenty, a sobie nie zdążyłam nic kupić. A własnie marzyło mi się wypróbować suchy szampon. Jesteś dzisiaj moim Mikołajem!
    Teraz czas na nieco świątecznych życzeń...
    Niech przyszły rok będzie dla Ciebie rekompensatą za ten, który sprawił Ci tak wiele problemów. Niech otaczają Cię tylko wspaniali i szczerzy ludzie, bo niczego tak w życiu nie potrzeba jak miłości i życzliwości. Niech zdrowie zawsze dopisuje a czas płynął wolno, żebyś mogła znaleźć chwilę na odrobinę lenistwa. Niech Twój talent rośnie i przewyższy najodleglejsze chmury!
    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    Wesołych Świąt Kochana!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, tuż przed Wigilią taka wiadomość. Super.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;)

    Wesołych świąt ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyń :)
    a Tobie zdrowych, pogodnych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i pogodnych. Następny rok na pewno będzie lepszy. Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) I troszkę spóźnione życzenia Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje zwycięzcom! :)
    A trochę z innej baczki, chciałabym się dowiedzieć w jakiej cenie robisz pazurki hybrydowe? :)

    OdpowiedzUsuń