2014/12/04

ZOEVA CLASSIC EYE SET


Hej dziewczyny!
Wspominałam Wam już, że mam ochotę przygarnąć cały asortyment Zoeva? Misja jest w toku... A do mojej kolekcji dołączył zestaw sześciu genialnych pędzli Classic Eye Set, który zapakowany jest w przepiękną kosmetyczkę. I jak tu powstrzymać się przed zakupem? :)
OPIS PRODUCENTA:
Zestaw 6 pędzli do makijażu oczu Classic Eye Set składa się z precyzyjnych narzędzi do profesjonalnego make-upu. Nadają się do aplikacji kosmetyków o płynnej, kremowej oraz sypkiej konsystencji. Zestaw zawiera:
Luxe Soft Definer 227 - pędzel do rozcierania i mieszania cieni oraz pigmentów. Odpowiednia długość i kształt pędzla umożliwia wykonanie precyzyjnego makijażu oka. Miękkie i elastyczne, naturalne włosia nie podrażnia skóry powiek.
Petit Crease 231 - pędzel do cieniowania. Stożkowy kształt miękkiego, naturalnego włosia pozwala dotrzeć w trudno dostępne miejsca. Główka pędzla został umieszczona w okrągłej, metalowej skuwce.
Luxe Smoky Shader 234 - pędzel do makijażu typu „Smoky Eye”. Owalny, spłaszczony pędzelek o delikatnym, miękkim włosiu, który doskonale nadaje się do rozprowadzania i rozcierania cieni.
Fine Liner 315 - pędzel do malowania kresek na powiece. Dobrze wyprofilowany kształt ułatwia stworzenie linii o różnej długości i grubości. Syntetyczne włosie jest miękkie i elastyczne.
Wing Liner 317 - pędzel do aplikacji eyelinera w żelu i kremie. Skośnie ścięte, syntetyczne włosie doskonale sprawdza się przy wykonywaniu kresek o różnej długości, grubości i szerokości.
Brow Line 322 – precyzyjny pędzel do brwi. Umożliwia wykonanie zewnętrznej linii, jak również aplikację pudru do brwi. Posiada drobne, syntetyczne włosie.
Zestaw 6 pędzli do makijażu oczu Classic Eye Set pozwala na wykonanie profesjonalnego makijażu nawet mniej wprawnym rękom. Wszystkie pędzle umieszczone są w wygodnym etui
Cena: 151,90 zł

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- uwielbiam dbałość o szczegóły, jaką serwuje nam firma Zoeva, używanie takich produktów to czysta przyjemność
- pędzle Zoeva zdecydowanie przebijają MAC'a, przy tym są przynajmniej 3 razy tańsze
- włosie jest mięciutkie, żaden włosek nie odstaje w dziwny sposób, nie odkształcają się. 3 pędzle mam już od dłuższego czasu i po wielokrotnym myciu są jak nowe, jestem pewna, że pędzle z tego zestawu również przetrwają próbę czasu i będą mi służyć przez wiele, wiele lat
- jestem zachwycona estetyką rączki, idealnie trafia w mój gust. Jest krótka, co jet bardzo wygodne, pięknie polakierowana, a napisy nic, a nic się nie ścierają (gdzie w przypadku MAC napisy z rączki zniknęły po kilku użyciach...)
- w swojej kolekcji posiadam pędzle firm: Maestro, Hakuro, MAC, Real Technique, Inglot i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że te są najlepsze! <3
- zestaw Classic Eye Set zawiera wszystko, co potrzebne nam do stworzenia pięknego makijażu oczu, jest idealnie skomponowany, żaden pędzel nie jest zbędny, wszystkie będę używała równie namiętnie.
- do tego piękne etui, do którego możemy skryć nie tylko pędzle, myślę że mi posłuży jako kosmetyczka do torebki
- 227 to świetny odpowiednik MAC'a 217, ostatnio nawet częściej używała tego z Zoeva mimo wielkiej miłości do 217-stki
- 231 jest świetny do nakładania cieni przy jednoczesnym, wstępnym rozcieraniu
- 238 od teraz jest to mój ulubiony pędzel do nakładania cieni. Cienie idealnie trzymają się włosia, dzięki czemu można szybko uzyskać zadowalającą pigmentację na powiece, przy czym nic się nie osypuje
- 317 - nie wyobrażam sobie teraz malować brwi innym pędzlem niż ten
- 315 - cieniutki i bardzo precyzyjny, pozwala na namalowanie ultracienkiej linii
- 322 - świetnie się u mnie sprawdza do rozcierania eyelinera, kredek i do malowania dolnej powieki

Nie wiem, jak mogłam bez nich żyć. Pokochałam te pędzle od pierwszego użycia, teraz marzą mi się kolejne zestawy, tylko od którego by tu zacząć...? I czy nie jest to idealny prezent na mikołajki?

Pędzle możecie zakupić w sklepie internetowym Let's Beauty, które przychodzą do nas bajecznie zapakowane. Uwielbiam estetykę tego sklepu, aż można się zakochać, co może niekoniecznie jest dobre dla portfela, ale jak już otwieramy paczkę pełną dobroci od razu humor się poprawia! ♥




22 komentarze :

  1. Boskie są te pędzle <3
    W sam raz na prezent na mikołajki !!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdecydowanie za drogo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też odstrasza ta cena.

      Usuń
    2. Wg mnie cena jest bardzo w porządku. Dzieląc kwotę na 6, wychodzi nam 25 zł za pędzel (nie licząc pięknej kosmetyczki), a to na prawdę świetna cena za mega jakość, myślę że lepiej być nie może :)

      Usuń
  3. Cudownie te pędzle wyglądają i czekam, kiedy wpadną w moje łapki ^__^

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 332 i go uwielbiam! idealnie się sprawdza w makijażu brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te pędzle i również uważam za jedne z najlepszych :) Kilka egzemplarzy uważam nawet za niezastąpione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zestaw i bardzo, bardzo go lubię. Chociaż w moich egzemplarzach zdarzają się odstające włoski to jednak nie ma to większego wpływu na użytkowanie. Jestem z nich bardzo zadowolona. I z chęcią przygarnęłabym resztę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne też choruje na nie, ale na razie są nie na moja kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, choć wolę kupować pędzle pojedyńczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nich same pochlebne opinie :). Ja mam swoje RT i również jestem zadowolona. Jakbym się potrafiła malować to pewnie bym się na nie skusiła, a tak to wystarczają mi te moje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestawik, ostatnio kupiłam dwustronny pędzel do podkładu i korektora zoevy i wypada średnio :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez cały DDD biłam się z myślami, czy kupić ten set. Nie kupiłam, ale chyba zrobię sobie prezent mikołajkowy i jednak kliknę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wygląda te białe włosie. Oj kuuuuuszą...

    OdpowiedzUsuń
  13. również uważam, że te pędzle są świetne! używam już od bardzo dawna i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka sztuk pędzli tej marki, zdecydowanie pędzle do makijażu twarzy lepiej się spisują niż pędzle do makijażu oczu

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelki są boskie! :) I kosmetyczka też piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. marza mi sie baardzo ,kazdy je chwali wiec pewie sa wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupuję pojedynczo co jakiś czas,a pakuję je i tak zawsze do tych opakowań, w których przychodzą :) Uwielbiam te pędzle, ale mam trochę inne niż te co tu na zdj są.

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszcze zestawu <3 ja mam 227 i 228 i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw wygląda po prostu na idealny :) Ja jeszcze nie mam żadnego pędzelka Zoevy, ale może kiedyś w przypływie gotówki zamówię sobie 2-3 na początek, bo zestaw chociaż prezentuje się super to jednak jest troszkę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pędzle Zoeva pod każdym względem. Piękne, mięciutkie, cudownie wykonane, super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń