2015/01/11

CHCIEJLISTA NA ROK 2015




Hej dziewczyny!
Ulubieńcy kosmetyczni ubiegłego roku zostali już ogłoszeni. Czas więc przedstawić potencjalnych kandydatów na hity roku 2015.

Paletka na szminki MAC - planuję ją kupić już od dłuższego czasu. Irytuje mnie, że pół kufra to praktycznie same pomadki. Taka paletka to spora oszczędność miejsca i likwidacja zbędnego ciężaru.

Zestaw pędzli Zoeva + Zoe Bag - to mój zdecydowany priorytet. Fakt, to ogromny koszt, ale zapewnia komfort pracy przez wiele, wiele lat. Zdecydowanie uważam, że warto. Do tego teraz wyszło 8 nowych, pięknych modeli i jak tu się powstrzymać od zakupu...?

Paletki cieni Zoeva - myślę, że Zoeva nie wypuściła jeszcze ani jednego bubla, a każdy nowy kosmetyk zachęca do zakupu. Tak też jest z paletkami. Chciałabym się im przyjrzeć z bliska.

Kredka do brwi Anastasia Bevery Hills Brow Wiz - o tym produkcie aż huczy w kosmetycznym świecie. Mimo, że mam już swoje idealne produkty do podkreślania brwi, czyli farbki Aqua Brow, to mam ochotę spróbować czegoś nowego. Ahh ta babska natura :D

Zalotka Shu Uemura S Curler - kolejny z akcesoriów, które ułatwi i udoskonali moją pracę. Zwykła zalotka z Inglota, przestała spełniać moje oczekiwania. Czas na coś lepszego!

Senna żel do brwi Brow Fix - chciałabym coś, co maksymalnie utrwali mój makijaż brwi. Podobno taki jest właśnie żel z Senny. Muszę przyznać ze przez ten rok stałam się lekkim brwiowym maniakiem i nieustannie dążę do ich idealnego wyglądu.

Dwa softboxy - moja droga do idealnych zdjęć nieustannie trwa. Pierścieniówka to za mało. Chcę więcej! Chciałabym móc robić zdjęcia o każdej porze dnia, nie zwracając uwagi na pogodę i na to czy jest noc czy dzień. Myślę, że stałe światło dałoby mi więcej możliwości.

Sztuczne rzęsy Velour Lashes - to jest magia. Chyba najpiękniejsze rzęsy na świecie. Dają absolutnie genialny efekt i wyglądają przy tym nieziemsko naturalnie.


A jakie są Wasze plany zakupowe na rok 2015? :)



27 komentarzy :

  1. jamam jednego softa i styknie :D za 100zł na allegro z światłem stałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę o zalotce, moja z Inglota mnie wkurza, mini z MAC nie do końca daje mi pełnię szczęscia;) a Shu jest chwalona:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzy zestaw pędzli Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredkę z ABH ogrooooooomnie polecam i mam nadzieję, że to prawda, że firma w marcu pojawi się w Sephorze. Ja jestem zakochana i jak na razie, to mój ulubiony produkt do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Softboxy to świetna sprawa, ja mam na razie pierścieniówkę i jest ok ale chciała bym jeszcze coś mocniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No moja "kolekcja" lamp też rośnie, aktualnie mam już trzy a marzę jeszcze o jednej. Co do opakowania na pomadki, to gdzie je dorwać?
    Żel Senna i mi się śni po nocach, ale wysyłka za 18zł za żel za 70zł... no way, póki co odpuszczam. No i Anastasię będę mieć możliwe już w lutym, więc na pewno i brow wiz do mnie doleci!! <3

    MEGA lista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie można na stronie MAC kupić,a na Anastasie czekam aż wejdzie do Sephory :3

      Usuń
  7. Ja się zawiodłam na softboxie... Kupiłam razem z wyposażeniem mojego mini studia, ale nie jest to do końca to czego szukałam... Muszę zobaczyć te rzęsy gdzieś w akcji bo pierwsze słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja wishlista pojawi sie za kilka dni na blogu jak juz bede miala zamontowany nowy szablon, także zapraszam wtedy, bedzie mozna wszystko podejrzec. U mnie na liscie bylo 11 kosmetykow z czego 2.5 juz spelnilam ;) wiesz moze kiedy Anastasia wchodzi do sephory lub douglasa? Czekam na to az bede mogła w końcu dorwac pomade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że styczeń/luty, ale nie są to potwierdzone informacje :)

      Usuń
    2. Ciekawe, dobrze wiedzieć :) ja się na początku lutego wybieram so tych perfumerii wiec na pewno się dokładnie przyjrze :)

      Usuń
    3. Maxi w ostatnim filmiku mówi, że Anastasia ma wejść w marcu :)

      Usuń
  9. Mnie przydałaby się stojąca pierścieniówka bo mam tylko taką na aparat. Mam jednego softboxa i daje on radę przy produktach ale przy makijażu średnio. Zależy od dnia. I ustawień aparatu. Pędzle - set wraz z kosmetyczką z Zevy oraz ich kosmetyki kolorowe....

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe pędzle i paletka to również moje marzenie :) A jeżeli Anastasia wejdzie do Sephory to też się skuszę na coś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Taka okrągła lampa, w kształcie pierścienia :)

      Usuń
  12. Dużo i profesjonalnie. Mi w zasadzie niewiele potrzeba, ale czymś tam sobie rok umilę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę spełnienia zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż 6 produktów/rzeczy wymienionych przez Ciebie jest na mojej chciejoliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow totalnie nic się z moimi nie pokrywa :) Moje pierwsze to typowe włosomaniactwo czyli zestaw Kerastase lub Macadamia. A drugi mój cel to duże pachnące świeczki. Zmniejszyć ilość rzeczy do makijażu :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj pędzle też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musze poczytac o tych dodatkowych swiatłąch , tez czesto musze zdj wyrzucic bo wlasnie sa nie takei jak chce.

    czy te rzesy co czytam nie sa czasem z futra norek? jesli tak to sa piekne ale w zyciu bym ich przez to nie kupiła!:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Na mojej liście są pędzle i paletki cieni Zoeva oraz kilka produktów Make Up For Ever i YSL.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna lista. Życzę Ci żebyś zdobyła wszystkie przedmioty z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super ta zalotka i paletka na szminki :*

    OdpowiedzUsuń