2015/01/12

ERA MINERALS MINERAL FOUNDATION

Hej dziewczyny!

Uwielbiam testować nowe kosmetyki, a jeszcze bardziej gdy są to podkłady. Wielką frajdę sprawia mi poznawanie nowych form i wykończeń oraz tego, jak sprawują się one na mojej skórze. Jest to mój trzeci podkład mineralny, więc za dużego doświadczenia z nimi nie mam, tym bardziej byłam ciekawa, czy sprawdzi się równie dobrze jak dwa pozostałe.

OPIS PRODUCENTA
Podkład Surreal odpowiedni jest dla wszystkich rodzajów skóry, a przede wszystkim cery mieszanej. Składniki mineralne regulują poziom wydzielania sebum utrzymując przy tym odpowiednie nawilżenie skóry. Przywraca cerze świeżość i blask. W zależności od ilości aplikacji zapewnia krycie od lekkiego do silnego, zachowując naturalny wygląd.
Cena: 109 zł / 7 g
Mój odcień - Surreal Foundation Neutral Light 134 - kolor jasny do średniego, dla odcienia skóry neutralnego do zimnego. Mógłam wybrać odrobinę jaśniejszy i bardziej żółty, no ale jak na dobieranie koloru przez internet nawet nieźle trafiłam :)

Skład: Titanium Dioxide (CI 77891), Zinc Oxide (CI 77947), Mica (CI 77019), Boron Nitride, Lauroyl Lysine, Silica. May Contain (+/-): Iron Oxides (CI 77489, CI 77491, CI 77492, CI 77499).

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- świetny skład, krótki i pełny prawdziwych minerałów
- Era Minerals ma ogromną game kolorystyczną, z pewnością każdy znajdzie swój idealny odcień
- byłam zaskoczona jego świetnym kryciem, spokojnie radzi sobie nawet z większymi wypryskami i przebarwieniami, do zdjęć nałożyłam go nawet na moje wielkie cienie pod oczami żebyście zobaczyły moc tego podkładu
- bałam się, że może podkreślać suchość cery, ale nic tych rzeczy. Daje bardzo naturalny efekt, pięknie stapia się ze skórą i mimo pełnego krycia wygląda na prawdę bardzo naturalnie
- stosuję go czasem na podkład płynny w miejsca, które potrzebują większego krycia, w takiej roli także spisuje się bez zarzutów
- wygląda ładnie i świeżo przez cały dzień
- estetyczne opakowanie, aczkolwiek mogłabym się przyczepić bo braku zabezpieczenia sitka - podczas transportu przedostaje się przez dziurki zbyt dużo produktu i zazwyczaj przy odkręcaniu wydostaje się puder, który wszystko dookoła brudzi, także trzeba z nim troszkę uważać. Być może za bardzo się czepiam ;)
- świetnie współgra z innymi kosmetykami do twarzy 
- ogromnym plusem, nie tylko tego pudru, ale i innych prawdziwych minerałów jest brak zapychania skóry, co jest wybawieniem zwłaszcza dla skóry trądzikowej. Można dostrzec także lekkie właściwości przyspieszające gojenie drobnych ran.
- używam go już od ok miesiąca, i nie zauważyłam większego ubytku, na pewno posłuży mi na wiele, wiele miesięcy. Poza tym nie muszę się za bardzo martwić o jego przeterminowanie, gdyż prawdziwe minerały cieszą się długą żywotnością, oczywiście pod warunkiem higienicznego obchodzenia się z nimi.

UWIELBIAM. POLECAM. ♥



14 komentarzy :

  1. Pięknie wygląda na twarzy. Nigdy nie miałam tego typu kosmetyków ;) Ale po twojej recenzji jednak się skuszę bo wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kryciem to rzeczywiście nie skąpi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem krycia! Róż z Ery również bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale daje świetny efekt i to jego krycie :) muszę się zastanowić nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, świetnie się prezentuje na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbeczkę, która starczyła mi na kilka razy i też jestem zachwycona tym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  7. aż jestem zdziwiona, że tak dobrze kryje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej firmy bazę pod podkłąd i jestem z niej meeeega zadowolona, musze sięgnąć po podkład:) tylko znów będę miała prob

    OdpowiedzUsuń
  9. ...cdn.. problem z wyborem koloru, mam nadziję że można u nich zakupić próbki???

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz obłędnie :D Dobrze, że Era Minerals ma w ofercie testery podkładów, bo nie trzeba ryzykować zakupu pełnego produktu w przypadku błedu w wyborze odcienia. Właśnie zrobiłam u nich pierwsze zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urodzinowe spotkanie z Era Minerals już 16 kwietnia
    https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham minerały :) tego podkłądu jeszcze nie miałam. Ale stosuję ten od Earthnicity Minerals i także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń