2015/01/04

MAKEUP GEEK FOILED EYESHADOW


Hej dziewczyny!
Dzięki uprzejmości Marleny i Jody z firmy Makeup Geek, po raz kolejny dostaję przecudną paczkę z kosmetykami. Tym razem jest to najnowsza kolekcja cieni foliowych, które chcę Wam dzisiaj pokazać.

W skład tej kolekcji wchodzi 10 pięknych kolorów. Jestem pewna, że każdemu wpadnie coś w oko. Ja chyba nie umiem ocenić, który odcień podoba mi się najbardziej. Każdy z nich ma w sobie "to coś".


Caitlin Rose –  Jasny ametystowy fiolet 

Center Stage – Jasny "królewski" niebieski 
Flame Thrower – Prawdziwa, iskrząca ciepła miedź


Grandstand – Średni złoty róż z jasnym, szarym podtonem

Houdini – Głęboki szmaragdowo-turkusowo-zielony 
In The Spotlight – delikatny róż z koralowym podtonem 
Jester – Jasny oliwkowy z podtonami jasnego złota
Magic Act – Jasne złoto z żółtym podtonem
Mesmerized – Głęboka szarość z mocnymi fioletowymi podtonami 
Showtime – Rdzawy brąz z ciepłymi tonami 






Cena:  $9,99 / 1,8 g



MOJE SPOSTRZEŻENIA:

- genialna pigmentacja! Wystarczy lekko dotknąć cienia palcem by uzyskać pełne krycie. Po prostu 100% sprasowanego pigmentu. MAGIA.
- niesamowita konsystencja na pograniczu cienia sypkiego i cienia w kremie, bardzo kremowa i pięknie się rozprowadzające
- wykończenie jest absolutnie piękne, metaliczne, dające efekt mokrej powieki
- myślę że spokojnie można je stosować bez wcześniejszego użycia bazy
- przepiękne kolory, które idealnie wplatają się w mój gust
- są takiej samej wielkość jak cienie z MAC, Inglot i Kobo, także można dzięki nim stworzyć swoją wymarzoną paletkę 

Co ja Wam będę pisać, wystarczy, że spojrzycie na piękne swatche!


29 komentarzy :

  1. Cienie są cudowne! Ja zbieram się do złożenia zamówienia na Makeup Geek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te ciemniejsze odcienie przypadły mi do gustu jak nigdy! świetna pigmentacja, kolory bajeczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! ten metaliczny niebieski skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu ale cuda *O* Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!! Niesamowita pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory cudowne! <3 zakochałam się w każdym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na makijaże <3 zwłaszcza z tym morskim kolorem oraz granatami <3

      Usuń
  7. O !!! Ale cuda <3 Zazdroszczę Ci !
    Zachwycają mnie kolorystyką pigmentacją !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mają piękne wykończenia :O
    Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ale cudnie wygladaja- o mnie juz zapomnieli widze ze nie ma szans na dalsza wspolprace mimo ze ciagle mnie promuje :/ ;) no coz napatrze chociaz u was na te cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam już u kilku osób te cienie i uważam że są boskie, kolory miazga po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, rewelacyjne! Faktycznie każdy odcień ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne! Do mnie idzie pierwsza paczuszka, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic zaskakującego nie powiem. Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite kolory *.* Szkoda, że nie mam jak ich zamówić :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory i pigmentacja w dechę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, kolory są rzeczywiście ekstra! :O Nie chcę się reklamować, ale dopiero dziś zaczęłam i fajnie by było uzyskać kilka opinii. Zwłaszcza Twojej, od dawna Cię obserwuję i kiedyś pisałam z innego bloga - jesteś po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to chyba najladniejsze cienie jakie widziałam ever!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejkuu jaka pigmentacja obłędna :o

    OdpowiedzUsuń