2015/01/15

MAKIJAŻ Z UŻYCIEM FOLIOWYCH CIENI MAKEUP GEEK KROK PO KROKU


Hej dziewczyny!
Kilka dni temu mogłyście podziwiać swatche przepięknych cieni z nowej kolekcji firmy Makeup Geek. Dziś możecie ocenić, jak sprawdzają się w akcji, i czy faktycznie Wasze (i moje) zachwyty nie są bezpodstawne. 



UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład Era Minerals (>>recenzja<<)
- korektor Make Up For Ever Full Cover #04
- paint pot MAC Painterly
- puder Ben Nye neutral set (>>recenzja<<)
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer Inglot Sculpt HD #505 (>>recenzja<<)
- róż Makeup Geek Bliss
- MakeUpForEver Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- cienie Makeup Geek Mocha, Cocoa Bear, Corrupt, Flame ThrowerIn The Spotlight 
- pigment Makeup Geek Sweet Dreams
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- pomadka Golden Rose Velvet Matte #05

Jeżeli podoba Wam się ten makijaż, będzie mi miło jeśli okażecie to w formie serduszek na stronie >>Makeup Geek<<

1. Zaczynami z powieką pokrytą cielistym, kremowym cieniem Painterly.

2. Od zewnętrznego kącika do połowy górnej, ruchomej powieki nakładam cień foliowy MUG w odcieniu In The Spotlight.

3. Drugą połowę ruchomej powieki pokrywam cieniem MUG Flame Thrower wyciągając lekko w "kocie oko".

4. Przyciemniając załamanie cieniem Mocha równocześnie rozcieram dwa poprzednio użyte cienie.

5. Dolną powiekę pokrywam cieniem Cocoa Bear.

6. Przyciemniam dolną powiekę cieniem Mocha.

7. Wewnętrzny kącik rozświetlam pigmentem MUG w odcieniu Sweet Dreams.

8. Rysuję wyciągniętą kreskę żelowym, czarnym eyelinerem Bobbi Brown w odcieniu Black Ink.

9. Tuszuję rzęsy czarnym tuszem oraz doklejam sztuczne.

10. I tak prezentuję się całość! :)


36 komentarzy :

  1. Jaki piekny! masz piękne brwi kochanna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten makijaż, cienie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. One naprawdę wyglądają jak folia. Pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! bardzo mi się podobają Twoje brwi i fajnie się składa, że używasz farbki z makeup revolution, bo własnie się zastanawiałam czy warto ją sobie zamówić i jaki ten kolor na brwiach wychodzi :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie się zorientowałam, że w tym przypływie ekscytacji, że to makeup revolution nie doczytałam że to make up forever haha jestem gapą :) a masz może jakiś doświadczenia z z farbkami z revolution? pozdrawiam!

      Usuń
    2. Haha! Zdarza się :D A z farbą makeup revolution nie miałam styczności.

      Usuń
  7. Wspaniała kolorystyka, idealna do mojej szaro niebieskiej tęczówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż i świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDO. Cudo, cudo, cudo, cudo, cudo... Zacięła mi się płyta.
    Fantastyczne kolory, bardzo "moje" i strasznie mnie ściska na te foliowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest i bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cienie dają zachwycający efekt na powiece!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie!
    pomadka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ! Te folie z MUG mnie urzekły swoją kolorystyką i wykończeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie ;) mam ogromna ochotę na te cienie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo mmmatko one sa naprawde nie z tej ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny makijaz:)) bardzo sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Ta pomadka na Twoich ustach niesamowicie się prezentuje! ♡ Całość świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż, a kreska jaka idealna, bardzo podoba mi się również szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te cienie, muszę koniecznie je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń