2015/01/08

ODPOWIEDNIK SZMINKI MAC LADY DANGER

Hej dziewczyny!


Zdaje sobie sprawę, że pomadki MAC kosztują dość sporo, dlatego wielką przyjemność sprawia mi, gdy znajduję dla Was odpowiednik równie świetnej jakości w super cenie. 

To że uwielbiam pomadki MAC już wiecie, to że uwielbiam pomadki Golden Rose Velvet Matte również wiecie, a o tym, że Lady Danger i i VM nr 06 to prawie identyczne kolory, właśnie się dowiadujecie! Może nie są to pomadkowe bliźniaki jednojajowe, ale gołym okiem widać spore podobieństwo. Jedno jest pewne, obie pomadki są boskie i obie robią wrażenie.


50 komentarzy :

  1. golden rose bardziej pomarańczowa lecz na ustach wyglądają niemal identycznie .... piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam, ale na ustach jakby ten sam produkt, szok :)

      Usuń
  2. Piękne kolory, a raczej kolor, bo prawie identyczne. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie Łukasza- na ustach wyglądają niemal tak samo, super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki jednak nie moje odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, ale zdecydowanie nie dla mnie :)
    jednak mac jest mniej pomarańczowy jakby się dobrze przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio Red Lipa Monster dodała film, gdzie szukała odpowiednika do innej pomadki z Maca i właśnie również porowala ja do Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna czerwień! Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose wydaje się delikatnie mniej nasycona, ale faktycznie bliźniaczki z nich :) A jak z formułą i trwałością? Również podobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie pomadki mają piękne matowe wykończenie i na prawdę są bardzo zbliżone jakościowo, aczkolwiek MAC minimalnie wygrywa (trochę dłużej się utrzymuję i skóra pod koniec dnia jest mniej wysuszona po zastosowaniu MACa), no ale różnica w cenie jest diametralna :)

      Usuń
  9. super oba kolorki, na ustach wyglądają niemalże tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory, lecz istnieje drobna różnica w kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę z GR i świetnie mi się nosiła wiosną. Jakoś tak mocno miałam wtedy preferencje na takie kolory. Cudowna pomadka!

    OdpowiedzUsuń
  12. niemal identyczne :) good to know ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. identiko bo mi się zaciął klawisz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ustach wyglądają podobnie, pewnie różni je jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie praktycznie identyczne! i jak dobrze, że można kupić taki tani zamiennik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tą serię GR. Wielka jakość za małe pieniądze! Moje małe ideałki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow faktycznie praktycznietakie same! Również jestem fanką obydwu serii pomadek i uważam, ze są niezwykle zbliżone jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. GR bardziej mi sie podoba ;) chociaz różnicy nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś niesamowitego !!!!
    Świetna jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor :)

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo podobne :) ale kolor nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też znalazłam odpowiednik dla jednej pomadki MAC właśnie w GR i niebawem pokażę ją na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobne. Mac nieco ciemniejszy się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  24. W opakowaniach różnią się wyglądem, ale na ustach efekt jest prawie identyczny :D Szkoda tylko, że mi nie pasują takie kolory :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadki piękne, ale kit z nimi!
    TWOJE USTA! <3 Nie mogę od nich oczu oderwać. :)) W ogóle piękna z Ciebie kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. MAC jest niezastąpiony. :) Z cena idzie jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne pomadki...:) aczkolwiek mozna powiedziec ze sa identyczne lecz niedokonca

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie identyczne! Masz bardzo ładny kształt ust!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardziej podobają mi się te usta na dole z tych dużych zdjeć, to chyba Mac?

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście , moje oko nie widzi żadnej różnicy. piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  31. Golden Rose troszeczke jasniejsza, ale za taka cene to numer 1 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo! Mogę zapytać gdzie w Stargardzie znalazłaś ową markę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Centrum 2000 oraz w pasażu Tesco(wysepka z kosmetykami zaraz przy głównym wejściu) :)

      Usuń
    2. dziękuje ślicznie!

      Usuń
  33. Ale piękny kolor <3 miałam ostatnio ją kupić, ale jakoś się nie odważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mnie zbyt pomarańczowa

    OdpowiedzUsuń
  35. ok, gr vm 06 na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń