2015/01/23

RECENZJA KOSMETYKÓW DIADEM COSMETICS



Hej dziewczyny!


Miło mi przedstawić Wam polską firmę kosmetyczną, dla wielu pewnie jeszcze nieznaną, którą z pewnością warto poznać bliżej. Diadem Cosmetics zaskakuje nie tylko jakością produktów, ale i pewną piękną ideą.


LISTA RECENZOWANYCH KOSMETYKÓW
- podkład kryjący ze skwalenem (jasna porcelana) >>link<<
- korektor rozświetlający Cygnus >>link<<
- róże do policzków w odcieniu różowa piwonia i piasek pustyni >>link<<
- matowy cień do powiek w odcieniu ciemny beż >>link<<
- perłowy cień do powiek w odcieniu morela >>link<<

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- te kosmetyki to kolejny dowód na to, że tanie nie znaczy złe 
- opakowania są porządnie wykonane, jedynie na podkładzie lekko wytarły się napisy, ale nie powiedziałabym, żeby na niego jakoś specjalnie uważała
- podkład: zamknięty w szklanym opakowaniu z pompką, która działa bez zarzutu. Myślę, ze idealnie się sprawdzi dla osób z cerą suchą, które mają coś do zakrycia bądź dla kobiet dojrzałych. Krycie można stopniować. Nie wysusza i nie zapycha skóry.
- korektor: bardzo lekki i subtelnie rozświetlający. Świetnie sprawdza się w okolicę pod oczami oraz na inne partie twarzy które chcemy podkreślić.
- róże: genialna pigmentacja. Mają przyjemną konsystencję, dzięki której aplikacja przebiega bezproblemowo. Nie powinnyście przejmować się drobinkami, które są widoczne w odcieniu piasek pustyni - na twarzy są one niewidoczne
- cienie: tak jak róże, cienie cieszą się świetną pigmentacją. Ładnie się ze sobą łączą i współpracują z innymi cieniami. 
- dodatkowo, robiąc zakupy w Diadem pomagamy potrzebującym. Piękny gest. 

Inicjatywa 2H

Za każdy zakupiony przez Ciebie kosmetyk, DIADEM sfinansuje DWIE GODZINY (2H) edukacji dla dyskryminowanych z powodu płci dziewczynek i kobiet w krajach Trzeciego Świata.

Po więcej informacji zapraszam na >>stronę Diadem<<







24 komentarze :

  1. Podkladu i korektora jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki. nie znałam tej firmy do tej pory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te prasowane produkty mają bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam zbyt wiele o tej firmie, ale podobają mi się kolorki tych wszystkich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pierwsze co mnie kusi... to podkład. I przyznam nawet, że cena nie jest jakaś wysoka, co mnie bardzo zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają przeuroczo te kosmetyki :) z chęcią bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności z tą marką, a z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko spotykam kosmetyki tej firmy, raz tylko miałam lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie prezentują się ładnie ;) bardzo piękna inicjatywa z tymi 2h ;) a co do tanich i dobrych kosmetyków, miałam przyjemność testować kilka rzeczy z marki Quiz iniesamowicie mnie zaskoczyły, pozytywnie ;) zdarzają się takie smaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigmentacja faktycznie jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pigmentacja świetna! :) Lubię sięgać po takie "anonimowe" firmy od czasu do czasu bo można się mile zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami można trafić na coś fajnego w tańszych kosmetykach to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe produkty. nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie jak dotąd. Gdzie można dostać ich produkty?

    OdpowiedzUsuń
  16. To moje pierwsze spotkanie z ta firma :) brzmi zachęcająco :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z tezą, że tanie nie znaczy złe, a kolory są mega na pigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej mam pytanie odnośnie do tego podkładu ;)) Jakie tony ma ten odcień jasna porcelana?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekaaaawe! :) ten perłowy cień mnie zachwycił ♡ wspaniała pigmentacja! :) jestem ciekawa tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam, że jakieś 15 lat temu kupowałam masowo błyszczyki tej firmy. Były całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń