2015/02/12

MAQPRO PODKŁAD W KREMIE BY KATOSU


Hej dziewczyny!
Wiele z Was z niecierpliwością czekała na tę recenzję i wcale się nie dziwę, bo ten produkt jest zdecydowanie wart uwagi i Waszej ciekawości. 

OPIS PRODUCENTA
Limitowany zestaw dziesięciu kolorów Fard Creme skomponowany przez KatOsu. Kompozycja KatOsu została stworzona z myślą o praktycznym, wszechstronnym zastosowaniu paletki, także dla indywidulanego użytkowania. Fard Creme to kultowy produkt marki MaqPro. Umożliwia budowanie krycia. Znakomicie łączy się z bazą Makeup Mixer, która ułatwia aplikację oraz pozwala regulować krycie produktu. Podkład na bazie wosków, nie tłusty. Znakomicie utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin. Zestaw zawiera 10 kolorów: 21, 58, M12, 29, 10, CI, 111, 141, 125, 128
Pojemność 30 ml.
Cena: 109 zł

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- to co chyba najbardziej uwielbiam w tej paletce to wszechstronność zastosowań, można nią wykonać praktycznie cały makijaż
- są rewelacyjnie napigmentowane, możemy uzyskać nimi pełne krycie 
- genialnie sprawdzają się do rozjaśniania/przyciemniania, zmiany tonu (z różowego odcienia z łatwością stworzymy żółty bądź oliwkowy) podkładów. Możemy stworzyć kolor pomadki czy różu jaki tylko nam się wymarzy. Jeżeli macie jakieś produkty w kremie/płynie, które średnio podpasowały Wam kolorystycznie,  to macie szanse nadać im "nowe życie"
- są świetne również solo. Odcienie 21, 58 i M12 sprawdzą się jako podkład lub korektor, odcień 29 może Wam posłużyć jako farbka do brwi, a odcień 10 to świetny bronzer w kremie.
- przy pomocy tych kolorów możecie tworzyć bazy pod cienie, które pomogą podbić odcień cieni suchych 
- odpowiednio utrwalone pięknie wyglądają na twarzy przez cały dzień
- bezproblemowo łączą się nawet z produktami bardzo rzadkimi 
- mogłoby się wydawać, że tego produktu jest dość mało, a kosztuje sporo, ale już widzę, że posłuży mi na bardzo długi czas, nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się zużyć całą paletkę, bo jest na prawdę mega wydajna
- uwielbiam dopasowywać odcień pomadki do odcienia lakieru do paznokci (bądź odwrotnie), teraz już nie muszę szukać odpowiedników, mogę je tworzyć sama. Mega zabawa! :)
Zdecydowanie takiego produktu brakowało w moim kufrze. Jeżeli planujecie zajmować się makijażem na poważnie, to ta paletka na pewno Wam się przyda. 
Możecie ją kupić na stronie www.maqpro.pl lub www.bestmakeup.pl.



Po środku podkład Rimmel Wake Me Up nr 100 Ivory. Po lewej lekko przyciemniony, po prawej rozjaśniony.



35 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że w końcu dasz się namówić! :D

      Usuń
    2. mnie nie trzeba dlugo namawiac wlasnie pisze posta ;)

      Usuń
  2. Wygląda cudownie na ustach -) Kusi mnie ten produkt ze względu na swoją wszechstronność, mam kilka podkładów, które chciałabym zmienić kolorystycznie i pomysł z dobieraniem sobie koloru pomadki do swoich potrzeb również ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam filmik jak katosu ja prezentowała i byłam zdziwiona właśnie jej wszechstronnością, dla takiego amatora jak ja to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomocna recenzja. Fajny produkt, szczególnie dla aktywnych wizażystek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocna recenzja. Fajny produkt, szczególnie dla aktywnych wizażystek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ten produkt, jednak sama nie mam potrzeby po niego sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę o czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie swoją recenzją, ląduje na mojej wishliście! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. Katosu rozwija się w swojej dziedzinie niesamowicie.

    Podoba mi się Twój sposób przedstawiania produktów - obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dziś zawitała do mnie paczka z tą paletką, kupiłam jeszcze tego mixera oraz puder 400+2 i już nie mogę doczekać się testów! Cieszę się jak dziecko;))) Uważam, że wszelkie paletki, gdzie można wszystko dowolnie mieszać to rewelacja. Za to też lubię minerały, że łatwo wszystko można ze sobą łączyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie to ciekawy dodatek i niezbędnik w kuferku makijażystki - ja chyba jednak nie zdecydowałabym się na zakup i zupełnie nie wiem, czy sam produkt mnie nie przekonuje czy jego cena...

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze jaki fajny produkt! nie słyszałam o tej paletce wcześniej, ale wydaje się genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się kiedyś zastanawiałam nad tym produktem ale bałam się tych kolorów do czego to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko mi wyglądem przypominają modelinę? :) Ale rzeczywiście świetne te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś kompletnie mnie nie jarają te paletki. Choć zastosowań mają faktycznie wiele, może kiedyś się podjaram :D
    Póki co mam w sumie pełny kufer, więc sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bardzo kuszący produkt muszę go zapamiętać :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o nim wcześniej ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne dla osób malujących innych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, ale chyba w szczególności dla pasjonatów makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna recenzja, zachęca do zakupu :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. super kosmetyk- pierwsze słyszę

    OdpowiedzUsuń
  23. super sprawa, ale ja bym nie umiała mieszać tych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentuje:) Zastanowię się nad zakupem. Widziałam na kanale Katosu, jakie cuda tworzyła z tymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zapytać czy taka "pomadka do ust" stworzona z tej palety jest w miarę trwała? Kolor na ustach wyszedł przepiękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich ustach super utrzymuję się super, zarówno z konturówką, jak i lekko wklepana. Dla większej trwałości można nałożyć dwie warstwy, przy czym pierwszą odcisnąć na chusteczce, (można ją też lekko przypudrować pudrem transparentnym) i na to nałożyć drugą warstwę :)

      Usuń
  26. Wszechstronny, dający wiele możliwości produkt;) rewelacja, Katosu jak zawsze w dobrej formie;)

    OdpowiedzUsuń