2015/02/18

MAXIKARNAWAŁ - MOJA PROPOZYCJA


Hej dziewczyny!
Ostatnio konkurs zorganizowany przez Let's Beauty i Maxineczkę opanował chyba cały internet, a przynajmniej większość dziewczyn zajmujących się makijażem, znalazło się nawet kilku panów :) Nagrody były fantastyczne i warte tego całego zachodu.


Zgłoszeń było aż ponad 2800(!). To niewątpliwie robi wrażenie. Mi udało się znaleźć w setce wyróżnionych makijaży z czego bardzo się cieszę. Aktualnie trwa jeszcze dogrywka, w której jest okazja na zdobycie jednego z czterech zestawów mega kosmetyków i pędzli, także trzymajcie kciuki, bo być może mam szanse na znalezienie się w złotej siódemce :)

Produkty, które użyłam w tym makijażu:
- podkład MAC Studio Sculpt NC20
- korektor Make Up For Ever Full Cover #04
- paint pot MAC Painterly jako baza pod cienie
- puder Ben Nye neutral set (>>recenzja<<)
- rozświetlacz MAC soft&gentle (>>recenzja<<)
- bronzer Inglot Sculpt HD #505 (>>recenzja<<)
- róż Inglot #82
- MakeUpForEver Aqua brow #25 (>>recenzja<<)
- kredki Zoeva Blue Lotus, Regency
- cienie Makeup Geek Flame Thrower, Center Stage, Mango Tango
- pigment MUG Liquid Gold 
- cien Inglot #72
- pigment Inglot #72
- cień foliowy Makeup Revolution Rose Gold (>>recenzja<<)
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
- pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet Ping + niebieski odcień podkładu w kremie z paletki MaqPro by KatOsu (>>recenzja<<)







29 komentarzy :

  1. Widziałam Twoją prace w wyróżnieniach i byłam pod ogromnym wrażeniem :D Będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. xD chyba trochę za późno, karnawał właśnie się skończył

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny, zasłużyłaś na wyróżnienie !<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś <3 Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie pozostaje życzyć szczęścia w dogrywce! Mam jeszcze takie pytanie... czy podkład z MAC'a jest mocno kryjący? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studio Sculpt jak najbardziej, krycie od średniego do pełnego :)

      Usuń
  6. O rany jakie cudo! A ja nie potrafię użyc eyelinera! Kreskę zrobię oczywiście, ale równa to ona nigdy nie jest :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. poszalałaś! gratuluję kreatywności :)) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Urzekło mnie to złotko na środku powieki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny makijaż! Pomysł i wykonanie - perfekcja :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Trafiłam do Ciebie przez przypadek, tylko... dlaczego tak późno?! Jesteś niesamowita. To, co potrafisz zrobić z buzią, z oczyma, ustami, istna bajka. Rzekłabym nawet, że poziom KatOsu, czy Maxi.
    Zadziwia mnie to, że nawet kiedy Twoja buzia ma zły dzień, potrafisz to zakryć, nie robiąc sobie tapety(bynajmniej tak to wygląda na zdjęciach). Ja tego nie potrafię, w ogóle nie potrafię używać od pewnego czasu(1,5 roku)podkładów. Nie wiem dlaczego. Zauważyłam, że muszę mieć bardzo rzadki podkład, ale nie taki jak woda. Inaczej wchodzi mi on w pory, wygląda nieestetycznie. Próbuję nakładać palcami, pędzlami oraz gąbką z RT. Testuję, proszę o próbki i nadal lipka. Moja cera nie wygląda tragicznie. Ma dobre i złe dni, ale po prostu wolę przypudrować się Blotem i widzieć, że moja skóra to skóra, a nie skóra oblepiona czymś. Trochę mnie to frustruje, bo czasem potrzebuję większego krycia i nic nie jestem w stanie z tym zrobić. Planuję niebawem zakup Beauty Blendera(mam wrażenie, że będzie o wiele lepszy od gąbki z RT), może on coś zmieni, może o wiele się różni od niej? A może po prostu moja buzia taka jest...
    Dodaję bloga do zakładek! Naprawdę pokłony, a uwierz, mnie rzadko zachwycić :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero znalazlam twojego bloga i jest po prostu świetny :D tak samo jak twój szablon, można wiedzieć czy sama go robiłaś czy ktoś sie nim zajmował? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ;) super wpis! robisz cuda z makijażem ;) Czy używasz jakieś odżywki do rzęs? Ja stosuje BodetkoLash i jestem zadowolona! nie muszę doklejać sztucznych rzęs i mordować się z tuszowaniem ich z rana. Używam jej od dwóch miesięcy i już po kilku tygodniach stosowania zauważyłam efekty! Polecam ją każdemu a kupiłam na www.bodetkolash.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten makijaż. Jeszcze raz gratuluję wygrania dogrywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny makijaż ! Jesteś mega ! Piękne oczy, tylko dlaczego sztuczne rzęsy ? Też miałam sobie robić ale poczytałam w internecie i pisali tam, że sporo czasu to zajmuje. Poradziłam się koleżanki Pauliny i kupiłam sobie odżywkę BodetkoLash. Po miesiącu stosowania na prawdę widać efekty, których się nie spodziewałam. Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyklejenie rzęs na pasku zajmuje kilka sekund :) I myślę, że żadną odżywką nie uzyska się takiego efektu, używam Revitalash ale do efektu sztucznych rzęs mi daleko :)

      Usuń
    2. Ja za sprawą dziewczyn też zakupiłam odżywkę. Stosuję ją już ponad 2 tygodni i naprawdę efekty są zauważalne. Mimo tego, że sztuczne rzęsy to jest chwila roboty ale jednak wole mieć swoje naturalne rzęsy tylko podrasowane :D A ta odżywka mam już pewność, że da mi taki efekt !

      Usuń