2015/02/08

PUPA BROWMANIA DESIGNER SET


Hej dziewczyny!

Dziś pora na recenzję zestawu do stylizacji brwi z firmy Pupa - Browmania Designer Set. Jeżeli lubicie dbać o wygląd Waszych brwi, to ten wpis jest dla Was :)

OPIS PRODUCENTA
Jeśli uwielbiasz efekt pięknie podkreślonych brwi sięgnij koniecznie po ten zestaw do stylizacji Pupa Browmania Designer Set.Znajdziesz w nim pudrowy cień nadający kolor i podkreślający brwi, wosk utrwalający makijaż, profesjonalną pęsetę oraz aplikator do nakładania ceni i szczoteczkę do brwi. Dzięki ekskluzywnej formule wosku, który zawiera pudry sferyczne kosmetyk nie ma lepkiej konsystencji. Natomiast specjalne pigmenty nadają intensywny odcień, a witamina E działa przeciwstarzeniowo. Natomiast cienie do brwi dzięki talkowi kosmetycznemu posiadają lekką i jedwabistą konsystencję. Ponadto polimery i pudry sferyczne przedłużają trwałość makijażu. Ponadto Kosmetyk jest wolny od parabenów, został dermatologicznie przetestowany.
Do wyboru 3 odcienie: 001 Blonde, 002 Brown, 003 Dark Brown.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- mam najjaśniejszy odcień, świetny dla blondynek
- taka paletka jest idealna w podróży, w jednym miejscu mamy wszystko co potrzebne do ujarzmienia włosków, czyli wosk, cień, mini pęsetka, pędzelek, spiralkę oraz lustereczko 
- można stopniować intensywność cienia
- gdy nałożymy zbyt dużo produktu z łatwością można go wyczesać dołączoną spiralką
- pędzelek, który jest dołączony do kasetki daje radę, bez problemu można nim wykonać precyzyjny makijaż
- dzięki woskowi możemy delikatnie utrwalić kształt brwi, dzięki niemu też cień pozostaje na skórze przez cały dzień
- zdecydowanie mogę polecić ten zestaw dla osób początkujących 

Ten produkt możecie kupić w sklepie internetowym >>Bodyland.pl<<





14 komentarzy :

  1. na palcu wygląda na dużo chłodniejszy niż na brwi, ale może to efekt taki tylko na zdjęciu, ogólnie ciekawa rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja boje się malowania brwi - wydaje mi się, że na mojej twarzy to wygląda bardzo nienaturalnie i mnie postarza. U Ciebie np. to wygląda fajnie - ale sama bym się nie odwarzyła.
    Co do firmy pupa - uwielbiam ją, chociaż ostatni tusz do rzęs który kupiłam troszkę mnie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, chociaż rzeczywiście w opakowaniu i na palcach kolory wyglądają na znacznie chłodniejsze niż na brwii, ale to pewnie wina aparatu :) Ja w kwestii brwi zrobiłam się leniwa i używam żelu z L'Oreala, Brow Artist Plumper, rach ciach i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda ten zestawik i fajnie podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt,fajny produkt:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje brwi to marzenie:) Duo pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się kolor, wygląda na chłodny, ale widzę że na skórze robi się już leciutko rudawy i mocno się ociepla. Ja bym go blondynce nie nałożyła akurat,
    ale zestaw jako całość to super sprawa, że wszystko jest w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia przekłamanego odcienia przez aparat, na żywo kolor jest w 100% chłodny na brwi również :)

      Usuń