2015/03/21

SLEEK LIP 4 LIPSTICK PALETTE


Hej dziewczyny!


Sleek już od dawna kusił mnie swoimi poczwórnymi paletami szminek, dzięki wygranej w konkursie Let's Beauty mam przyjemność przetestować jedną z nich. 


OPIS PRODUCENTA
Paletka do makijażu od brytyjskiej marki Sleek MakeUP to cztery świetnie napigmentowane szminki, które utrzymują się na utach przez wiele godzin. W zestawie Lip4 Showgirl znajdują się kosmetyki o matowym, błyszczącym i satynowym wykończeniu. Wszystkie szminki mają bardzo dobre krycie - już jedno pociągnięcie nadaje ustom intensywną barwę.
Zestaw kosmetyków do makijażu ust Lip4 Showgirl został wyposażony w niewielki pędzelek oraz lusterko.
Ilość wariantów kolorystycznych palet: 6

Dostępność: >>Let's Beauty<<
Cena: 36,90 zł

MOJE SPOSTRZEŻENIA

- konsystencja i wykończenie pomadki zależy od jej koloru. W tym zestawie są aż trzy konsystencje - matową, kremową i jedna przypominająca błyszczyk.
- Lola - dosyć zbita, wykończenie kremowe z lekkim połyskiem. 
- Vegas - ma konsystencję gęstego, mocno na pigmentowanego  błyszczyka o mega intensywnym odcieniu. 
Jewel - konsystencja taka, jak w przypadku odcienia Vegas
Dancer - pomadka o wykończeniu matowym. Bardzo twarda i dość ciężko się ja nabiera. 
- wszystkie odcienie są bardzo intensywne

- można je z sukcesem mieszać ze sobą dla uzyskania nowych odcieni
- trwałość jest zależna od koloru najbardziej wytrzymała jest Dancer, później Lola i na końcu Vegas oraz Jewel
- świetne opakowanie jak na Sleeka przystało, proste, estetyczne i solidnie wykonane. Dodatkowo pędzelek znajdujący się w kasetce jest niczego sobie. 
- cena za jedną pomadkę wynosi 9,20 więc bardzo mało jak na taką jakość pomadek i super opakowanie
- idealna paletka do zabrania w podróż 
- moje ulubione odcienie to Vegas i Dancer, a Wam, które przypadły najbardziej do gustu?


Zostałam wielką fanką tej paletki, jest absolutnie świetna i warta swojej ceny, która jest bardzo atrakcyjna. Z pewnością warto skusić się na choć jeden wariant kolorystyczny, choć jak już się zapozna z jedną paletką przychodzi ochota na więcej :)









34 komentarze :

  1. Te kolory nie są dla mnie, ale Tobie bardzo ładnie z tymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten drugi kolor który masz na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezzzzzzzu, jakie piękne<3 Chyba jutro lecę do Superdrug je obadać (mam nadzieję, że będą mieli tą paletkę:D).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubuję się w takich pomadkach, ale gratuluje wygranej ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory śliczne i na ustach pięknie wyglądają, jednak nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy kolorek Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! 4w1 i to za taką cenę - już wiem, co sobie sprezentuję na... zajączka (każda okazja jest dobra :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne swatche i zdjeciaperfekcja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się czaję na ich matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że zrobiłaś ten post teraz wiem jak wyglądaj te pomadki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory boskie, ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie napigmentowane! Robi to wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, fantastyczne kolory i pigmentacja, nie wiem czemu zawsze myślałam, że pomadki/błyszczyki w kasetkach są słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają, ten, który masz na drugim zdjęciu, najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kisiła mnie ta paleta i po twojej recenzji jeszcze bardziej ją chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolor, a Vegas chyba najpiękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie pisałam o wersji mardi gras, te pomadki są cudowne!tą też bym chciała ale marzy mi się ballet:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny post, piękne zdjęcia- mega wysoka jakość i staranność. Już od dawna myślę o zakupie palet sleeka do ust ale waham się między tą a czerwieniami. Wszystkie odcienie pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajowa ta paletka! oj, chyba będę się intensywnie zastanawiać czy by sobie nie zamówić haha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie miałam takich szminek w palecie :) kolory są cudne! najbardziej przypadła mi go gustu ta z 2 zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też je chcę:) Tam chyba była też wersja z brzoskwiniowymi, pomarańczowymi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  22. swatche na ręce mnie rozbroiły - cóż za precyzja ! :) na paletki do ust sleeka czaję się od dawien dawna, ale ciągle nam nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  23. absolutnie boskie kolory! no i ta pigmentacja! jestem jak najbardziej za:D a te swatche... precyzja co do milimetra;p

    ✵ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Czaję się na tą paletkę już długi czas.Kolory takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie się prezentują :) mimo, że lubię różowe odcienie na ustach, to chyba zdecydowałabym się na inny wariant kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. na ustach wyglądają pięknie, ale kolory nie moje ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki :) ale niestety za chłodne dla mnie, jedynie który by jeszcze uszedł to druga pomadka, ale nie ma sensu kupować całej paletki dla jednego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne odcienie, choć bardziej podoba mi się wersją w cieplejszej tonacji

    OdpowiedzUsuń