2015/04/25

REVITALASH - SEKRET PIĘKNYCH RZĘS?


Hej dziewczyny!
Pewnie większość z Was marzy o długich, gęstych i grubych rzęsach. Na polskim rynku pojawiło się wiele specyfików, które mają pomóc naszym rzęsom stać się piękniejsze. Jednym z tych produktów jest odżywka Revitalash, która zdobyła uznanie ogromnej ilości kobiet, nie tylko w Polsce. Jeżeli jesteście ciekawe, co ja sądzę o tym produkcie po ponad dwóch miesiącach stosowania, czytajcie dalej.


OPIS PRODUCENTA
Odżywka - kosmeceutyk stymulujący wzrost rzęs
Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze. RevitaLash® Eyelash pozwala odbudować uszkodzone rzęsy i brwi oraz osiągnąć pełen potencjał ich wzrostu. Widoczny rezultat już po 4-6 tygodniach zastosowania.

Stosowanie:
Produkt stosuje się na noc przy korzeniu rzęs jak eye liner.
Po około 3-4 miesiącach kuracji odżywką Revitalash dla podtrzymania efektu wystarczy używać dwa lub trzy razy w tygodniu. Produkt zalecany dla wszystkich kobiet, które pragną mieć piękne rzęsy i brwi.

Cena: 2ml / 250zł, 3,5ml / 330 zł
Marka Revitalash jest dostępna w autoryzowanych gabinetach kosmetycznych, SPA i medycyny eststeycznej.


MOJE SPOSTRZEŻENIA
Jestem tym kosmetykiem zachwycona. Od zawsze moje rzęsy były raczej liche i na nikim nie robiły wrażenia, teraz gdy je podkręcę i pomaluje dzieje się magia! Z początku aż nie mogłam się przyzwyczaić, że przy otwartych oczach rzęsy łaskoczą mnie po powiece ^^ Pierwsze efekty były widoczne po miesiącu codziennego stosowania, w tym czasie zauważalnie zwiększyła się ich długość. Przez kolejny miesiąc na plus zmieniła się również gęstość rzęs. Teraz odżywkę stosuje co drugi dzień dla potrzymania efektu. Nie wystąpiło u mnie żadne uczulenie, podrażnienie, szczypanie ani nic z podobnych rzeczy. Jest to drogi produkt ale przy tym mega wydajny i w 100% skuteczny. Te opakowanie dostałam do przetestowania, ale jak tylko je wykończę natychmiast kupuję nowe. Dla takiego efektu absolutnie warto. Bardzo się cieszę, że istnieje taki produkt, dzięki któremu mogę cieszyć się pięknym wachlarzem rzęs bez większego wysiłku, należy pamiętać jedynie o systematyczności. Jestem zakochana i nie zamienię tej odżywki na żadną inną! Miłość na zawsze. Polecam wszystkim osobom pragnącym znacznie polepszyć stan swoich rzęs. 



32 komentarze :

  1. Biorąc pod uwagę cenę przedłużania rzęs co mniej więcej miesiąc cena odżywki to pikuś. :) Sama się za nią wezmę, jak dostanę zastrzyk gotówki, bo u Ciebie efekty są genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt u Ciebie jest MEGA!
    Mam Revitalash ale nie stosowałam regularnie. Od przyszłego tygodnia będę sprawdzać działanie nowej odzywki FlosLek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt widoczny i to bardzo, szkoda tylko, że taka droga

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie było prawie efektu, a szkoda. 4 Long Lashes jest znacznie tańsza i u mnie był mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt :) gratuluję rzęs jak firanek :) cena troszkę straszy, ale skoro działa, to trzeba się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest naprawdę widoczny, ja niestety nie miałam okazji jej w pełni wykończyć, oczy mi łzawiły i piekły, więc zakończyłam kurację... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny efekt. U mnie też się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt wow, ja niestety nie mogłam jej używać bo podrażniała mi oczy. Obecnie stosuję Realash i mam nadzieję, że efekty będą równie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt! :) oj, kusi mnie taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ma jeden mankament, po zuzyciu buteleczki i mniej więcej po 3-4 miesiącach od zakończenia kuracji, rzęsy wracają do poprzedniego stanu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym dostała tą odżywkę w prezencie, pewnie z chęcią bym wypróbowała, ale sama bym jej za taką cene nie kupiła. Używam Long 4 Lashes i efekty też są widoczne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny efekt, ja zaczełam używać realash, zobaczymy czy efekty będą podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam już drugie opakowanie :) i efekty są i to bardzo widoczne u Ciebie :) u mnie też rzęsy pod same brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No efekt u Ciebie jest widoczny.
    Ja jej używałam ale niestety nie zadziałała tak dobrze. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. stosuje aktualnie inną odżywkę, o tej jednak już czytałam różne pozytywne opinie, zobaczymy może też spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do zakupu zestawu kosmetyków + dużo fajnych gratisów ode mnie: http://olx.pl/oferta/zestaw-kosmetykow-gratis-probki-kos-i-dodatki-do-domu-okazja-CID87-ID9WPFt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest zauważalnie widocznie i oczywiście podoba mi się, ale chyba bałabym się stosować produkt o takim składzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No i kolejna rzecz, którą wpisuję na moją listę MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ją uwielbiam, u mnie też post na temat efektów, które są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłabym gdyby nie ta cena ;p może kiedyś :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow *.* Osobiście zawsze uważałam, że wszystkie te "magiczne" kosmetyki, które mają sprawić, że nasze rzęsy będą piękne i długie to kit, ale jak widać myliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena skutecznie zniechęca ale efekty rzeczywiście są widoczne ciekawe czy są to trwałe zmiany czy po odstawieniu produkty wszystko wroci do normy

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie za fajna cena, ale za to efekty są bardzo widoczne! :) Super blog, Świetny wygląd bloga! :D Trzymaj tak dalej! ;)
    Pozdrawia i zapraszam do siebie! ;)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie za fajna cena, ale za to efekty są bardzo widoczne! :) Super blog, Świetny wygląd bloga! :D Trzymaj tak dalej! ;)
    Pozdrawia i zapraszam do siebie! ;)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie za fajna cena, ale za to efekty są bardzo widoczne! :) Super blog, Świetny wygląd bloga! :D Trzymaj tak dalej! ;)
    Pozdrawia i zapraszam do siebie! ;)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na konkurs.;)

    http://fallinlove969.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ta odżywka zdziałała istne cuda! Na razie nie mogę jej stosować, ze względu na ciążę i zapewne późniejsze wykarmienie dzidziusia ale już się nie mogę doczekać, kiedy znowu jej użyję! Samoocena +100% :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama zastanawiam się nad zakupem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń