2015/04/02

YSL ROUGE VOLUPTE


Hej dziewczyny!

Co powiecie na recenzję pomadki YSL w pięknym różowym odcieniu? Ostatnio moje gusta szminkowe lekko się zmieniły. Wszelkie odcienie pomarańczu/brzoskwini odeszły na dalszy plan. Teraz rządzą u mnie róże. Z kolorem tytułowej szminki od razu się polubiłam, ale czy jakoś równie bardzo mnie zachwyciła? Czytajcie dalej a poznacie odpowiedź na to pytanie.


OPIS PRODUCENTA
Rouge Volupté to ekskluzywna pomadka o aksamitnej, kremowej konsystencji, która pielęgnuje usta i zdobi je olśniewajacym kolorem. Wbudowane lusterko umożliwia aplikację perfekcyjnego makijażu ust w każdym momencie.

Dostępne odcienie:  7
Cena: 149 zł / 4g
Dostępność: >>Douglas<<  >>Sephora<<

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- mój odcień to nr 9 Pink Caresse - piękny, ciemny, brudny róż
- najbardziej kremowa pomadka ever, istne masełko. Cudownie sunie po ustach, po prostu sama maluje *___*
- jest mega napigmentowana
- bardzo komfortowo się ją nosi
- ma nawilżającą formułę
- absolutnie się nie klei, jest bardzo leciutka
- nie podkreśla suchych skórek
- jest żelowo-kremowa i pozostawia na ustach lekki błysk
- byłam mile zaskoczona jej trwałością, zwykle szminki o takim wykończeniu szybko znikają z ust, w przypadku Rouge Volupte spokojnie wytrzyma pół dnia, jedyne z czym sobie nie radzi to pocałunki i większe posiłki

Uwielbiam tę pomadkę i z pewnością tej wiosny będzie częstym gościem na moich ustach :)






28 komentarzy :

  1. Piękna :) Chciałabym kiedyś sobie sprawić jakiś odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w takim ciemno bordowym odcieniu, ogólnie bardzo ją lubię i te opakowania miażdżą system, ale jedyna wada jaką wyłapałam, to to, że jest aż tak kremowa, że bez kredki wylewa mi się poza kontur w postaci takich mikro kreseczek :P nie wiem jak to inaczej opisać :P ale to dość ciemny odcień i to może dlatego. Zgadzam się jednak co do jej wykończenia - jak masełko! Zero przesuszeń :) No i trwałość też na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kryje:) Z chęcią bym ją przetestowała, zwłaszcza że jest bardzo trwała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje na ustach *.*
    Świetny odcień :)



    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie o najwyższej klasie... prezentuje się świetnie! A pomadka na ustach? Też wygląda elegancko i niepowtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę spytac jaki masz podkład na tym zdj?? pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC Studio Sculpt NC20 :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Mam lakier do ust YSL i jestem w nim zakochana, więc jakość tych produktów jest meeeega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lakier też mam ogromną chrapkę! :D

      Usuń
  8. Pięknie wygląda na ustach, a i ślicznie ją zaprezentowałaś. Ma dobre krycie - musi być ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest piękny - uniwersalny, a zarazem niepowtarzalny i wyjątkowy :) Marzę o takiej ekskluzywnej szmince!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie eleganckie opakowanie.. I ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kolor, a skoro nawilża i rak lekko sie rozsmarowuje to jest to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pomadki YSL, ta wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie róże, a wykończenie tej szminki mnie zachwyciło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, bardzo mi się podoba jak prezentuje się na ustach. Opakowanie po prostu zachwyca. Z tego co widzę to szminka ideał, pełno zalet!

    OdpowiedzUsuń