2015/05/04

GOLDEN ROSE VISION LIPSTICK


Hej dziewczyny!
Odkąd odkryłam genialne pomadki Golden Rose z serii Valvet Matte z ciekawością wyczekuję nowości wypuszczonych przez tę firmę, zwłaszcza jeżeli chodzi o produkty do ust. Na początku serie Vision podpatrzyłam i Maxineczki i już wtedy miałam na nią wielką chrapkę (oczywiście mam na myśli serię pomadek Vision :)) Poźniej pojawiło się wiele pochlebnych recenzji i byłam bardzo ciekawa czy ta seria będzie w stanie dorównać tej matowej. Dzięki uprzejmości Golden Rose mam możliwość żeby to sprawdzić i pokazać Wam 4 nowe odcienie. Czytajcie dalej :)


OPIS PRODUCENTA
Pomadka Golden Rose Vision Lipstick zapewnia piękny wygląd ust przez wiele godzin. Delikatna, kremowa konsystencja idealnie się rozprowadza, daje uczucie lekkości i zapewnia wysoki połysk na ustach. Wolna od parabenów formuła pomadki zawiera składniki odżywcze oraz nawilżające takie jak masło Shea, Olejek Jojoba oraz Wit. E. Seria zawiera 41 odcieni o wykończeniu kremowym oraz perłowym.
Cena: 10,90 zł / 4,2 g
Ilość odcieni: 41

Skład: ricinus communis seed oil, euphorbia cerifera cera, ethylhexyl hydroxystearate, petrolatum, paraffinum liquidum, lanolin oil, cera alba, isostearyl alcohol, isononyl isononanoate, polybutene, copernicia cerifera cera, glyceryl isostearate, butyrospermum parkii butter, ethylhexyl methoxycinnamate, ethylhexyl salicylate, butyl methoxydibenzoylmethane, aroma, synthetic wax, ozokerite, phenoxyethanol, simmondsia chinensis seed oil, tocopheryl acetate, ethylene/va copolymer, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, peg-8, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid.

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- cudowna, kremowa formuła, łatwa w aplikacji
- pomadki wyglądają pięknie na ustach, nawet przy przesuszonej skórze warg
- nie wysuszają, a nawet mam wrażenie, że lekko nawilżają
- są na prawdę długotrwałe, jestem bardzo mile zaskoczona, bo nie spodziewałam się tego po szminkach o takim wykończeniu. Kolor po prostu wżera się w usta i zostaje przez cały dzień, po kilku godzinach schodzi jedynie ten delikatny połysk
- ogromny wybór odcieni
- cena w porównaniu do jakości to jakieś mistrzostwo, nic tylko kupować!
- jedynie średnio przekonało mnie opakowanie, zdecydowanie wolę te z serii matowej, ale nie wpływa to na moją ocenę końcową
- zapach delikatny, niedrażniący, według mnie taki sam jak przy matowych pomadkach
- cała czwórka idealnie wpasowuje się w moje gusta kolorystyczne i często zasilają mój codzienny makijaż
- bardzo, bardzo polecam! Warto się skusić, bo lepszej jakości za taką cenę nie znajdziecie i do tego  rzadko spotykany tak szeroki wybór pięknych kolorów.







49 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądają :) Ostatnio skusiłam się na pierwszą pomadkę z tej serii, ale jeszcze nie jestem jakoś szczególnie przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory są przepiękne, muszę w końcu sobie jakiś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną nr 124, którą absolutnie uwielbiam!
    Te zaprezentowane przez Ciebie są świetne, wszystkie kolory chętnie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 137 piękna i niesamowicie ożywia twarz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim cudem uda mi się wybrać którąś z tych wszystkich, pięknych odcieni :) Ta śliwkowa wygląda u Ciebie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 137 to zdecydowanie mój faworyt, wygląda prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wyglądają cudownie ale 138 wg mnie najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają, też się chyba skuszę, bo wersja Velvet Matte niezbyt przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chyba już z dziesięć odcieni tych pomadek, bardzo je lubię, a z nowych skusiłam się właśnie na 138 oraz na 140 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie piękne kolory, wszystkie wszystkie chce miec!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę wyglądają cudownie i to wszystkie kolory. :O Szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do takich zgaszonych czerwieni, coś typu wiśnia, jasne bordo, więc numer 138 oczywiście wpadł mi w oko. Pewnie jak odwiedzę stoisko GR to przetestuję te pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka odcieni i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne usta, szminek z tej serii używam codziennie, to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham dosłownie wszystkie pomadki Golden Rose ;) Piękne masz kolorki i oczywiście moim faworytem jest nr 126, wszelkie nudziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 138 i 134 masakra, jakie piękne ♥ uwielbiam matowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  17. 134 najbardziej w moim typie :) Ja mam jedną pomadkę z tej serii nr 104 i jestem z niej bardzo zadowolona, na tyle że oczywiście planuję zakup kolejnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 134 najpiękniejsza! Chyba się skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. 126 bardzo mi się podoba i świetnie wygląda na ustach :) Nie miałam jeszcze okazji używać tej serii, ale Twoja recenzja jest wyjątkowo zachęcająca.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. kuszące odcienie! :)

    zapraszam na recenzję błyszczyków powiększających usta, oraz do obserwowania :)
    http://prostozkosmetyczki.blogspot.com/2015/05/wibo-spicy-lip-gloss-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ooooo 138 mi się podoba bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 134 i 138 skradły moje serce :) zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 138 najlepszy kolor według mnie! Zapraszamy serdecznie do nas miło by nam było gdyby ktoś do nas zajrzał :) http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolory - w szczególności pierwszy i ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kilka z tej właśnie serii, kupowałam, bo podobały mi się kolory, ale szczerze mówiąc co do jakości - to są moje najsłabsze szminki :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie prezentują się na ustach. Chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Doładowanie do telefonu:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, na pewno zamówię kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta ostatnia jest świetna :) W ogóle masz piękne usta.. :) Takie pełne, nie to, co ja :(

    www.annakolaskamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne. Żałuję, że nie kupiłam więcej;/ W Drogerii Jasmin w Krk są na przecenie za 6zł i wziełam 104. Piekny kolor. Teraz pozostałe będa mi się śniły po nocach :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaram się wszystkimi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany! Co za cudeńka! Nie potrafiłabym zrezygnować z żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor numer 134 jest idealny :)
    Cudowne kolory!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam już sporą kolekcję tej serii i bardzo ją lubię. Mam numerki 101, 102, 108, 109, 110, 137, ale 126 mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne kolory, muszę wkońcu kupić chociaż jedną

    OdpowiedzUsuń