2015/07/15

CLINIQUE ALL ABOUT EYES RICH



Hej dziewczyny!
Okolica oczu nie należy no najłatwiejszego miejsca mojej twarzy jeśli chodzi o skuteczną pielęgnację. Mimo że nie jest mocno wrażliwa i raczej nie ulega, to ma spore tendencje do przesuszania. Często nawet zauważam lekkie łuszczenie, które niestety dodatkowo jest podkreślane przez makijaż (czyt. korektor+puder). Przeszłam przez wiele drogeryjnych/aptecznych specyfików, które nie są nawet warte wspomnienia...

...Już od jakiegoś czasu myślałam o kupnie kremu od Clinique All About Eyes Rich, ale miałam wielkie opory przed wydaniem prawie 170 zł na mały słoiczek kremu. Ale wszyscy tak polecali, tak zachwalali - zwłaszcza Maxi, więc przy okazji dni VIP w Sephorze skorzystałam z rabatu -20% (zawsze to coś) i zakupiłam. 

OPIS PRODUCENTA
Wyjątkowo odżywcza, luksusowa pielęgnacja okolic oczu, intensywnie pielęgnująca wrażliwe okolice wokół oczu, dostarcza im wyjątkowego nawilżenia, zapewnia optymalną ochronę i ma działanie kojące. Redukuje nabrzmienia i cienie pod oczami. Okolice oczu wyglądają jędrniej, są gładsze, bardziej elastyczne i młodsze.
Cena: 169zł / 15ml
Dostępność: >>Douglas<< >>Sephora<<

Skład: water, butyrospermum parkii (shea butter),cetearyl alcohol, hydrogenated polyisobutene, phenyl trimethicone, dipropylene glycol, polyglyceryl-3 beeswax, polybutene, sucrose, cetyl esters, polymethyl methacrylate, isostearyl neopentanoate, glycerin, glyceryl stearate, cetearyl glucoside, butylene glycol, tocopheryl acetate, euphrasia officinalis (euphrasia) extract, triticum vulgare (wheat) germ extract, hordeum vulgare (barley) extract, sigesbeckia orientalis (st. paul's wort) extract, peg-100 stearate, coleus barbatus extract, betula alba (birch) extract, polysilicone-11, methyl glucose sesquistearate, camellia sinensis (green tea) leaf extract, salvia officinalis (sage) leaf, glyceryl polymethacrylate, yeast extract, lutea (gentian) root extract, stearic acid, milk protein, whey protein, lysine, acetyl glucosamine, palmitoyl oligopeptide, guanidine carbonate, squalane, glycosaminoglycans, magnesium ascorbyl phosphate, cholesterol, caffeine, peg-8, phytosphingosine, arginine, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, aminomethyl propanol, glycine, dimethicone, ascorbic acid, isomerized linoleic acid, linoleic acid, sodium hyaluronate, 1,2 hexanediol, maltodextrin, decarboxy carnosine hcl, potassium sulfate, caprylyl glycol, disodium edta, sodium dehydroacetate, phenoxyethanol, yellow 5 (ci 19140), iron oxides (ci 77491, ci 77492, ci 77499), mica, titanium dioxide (ci 77891)

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- cudowna, bogata, masełkowata formuła, czegoś takiego właśnie szukałam, inne kremy zaraz po nałożeniu wchłaniały się, bez pozostawienia cienia większego nawilżenia, zmiękczenia, czy natłuszczenia naskórka. W tym przypadku czuję, że coś "siedzi" na skórze, dając barierę chroniącą przed wysuszeniem.
- świetna wydajność, regularnie stosując rano i wieczorem już piąty miesiąc zużyłam ok.5/6 opakowania także jeszcze spokojnie przez cały sierpień będę mogła się nim cieszyć.
- genialnie sprawdza się pod makijaż, nie muszę się martwić, że jakiś korektor przesuszy mi skórę, czy że będzie się gorzej trzymał i spłynie. 
- opakowanie jest mało higieniczne, aczkolwiek przy tak gęstej konsystencji ciężko było by go przechowywać inaczej
- lubię od czasu do czasu na noc położyć grubszą warstwę dla większego odżywienia okolic oczu
- nie zapycha
- ma bardzo delikatny zapach, praktycznie niewyczuwalny
- nie podrażnia oczu
- cena jest zaporowa, aczkolwiek lepiej kupić jeden, ale skuteczny i wydajny produkt, niż tak, jak ja marnować czas i pieniądze na tańsze produkty nie uzyskując żadnego, pozytywnego rezultatu.

Absolutnie warto się nim zainteresować, zwłaszcza jeśli od dłuższego czasu borykacie się z suchością skóry pod oczami, jak i skóry powiek, co niestety ekspresowo przyspiesza produkcję zmarszczek. 

Dbajcie o okolicę oczu, tak szybko się starzeje.



18 komentarzy :

  1. mam, lecz jeszcze go nie stosowałam nie wiem czemu ale zużycie jakiegokolwiek kremu pod oczu zajmuje mi wieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale kilka razy zastanawiałam się nad nim. Na szczęście wcześniej zakupiłam odżywkę z Avocado z Kiehl's i prawdopodobnie szukanie kremu pod oczy mam zakończone na kilka lat :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się przyjrzę temu produktowi :D

      Usuń
  3. miałam kiedyś wersję bez "rich" i ten krem nie zrobił na mnie wrażenia. Ale Twój zaczyna mnie kusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jego próbkę i dla mnie też jest zdecydowanie za lekki i za słaby.

      Usuń
  4. W takim malusim słoiczku taaaaki długi skład :D Bardzo fajny ten kremik, wiele osób już mi go zachwalało. Ciekawe czy dałby sobie radę z moimi cieniami. Bo naprawdę... widać mi każdą żyłkę pod okiem i nic jeszcze nie udało mi się wskórać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie minimalnie rozjasnil cienie, ale wielkich efektów się nie spodziewałam, mam silne zasinienia genetycznie, także mi już raczej nic nie pomoże.

      Usuń
    2. U mnie minimalnie rozjasnil cienie, ale wielkich efektów się nie spodziewałam, mam silne zasinienia genetycznie, także mi już raczej nic nie pomoże.

      Usuń
  5. No nie wiem, nie jestem przekonana do tego kremu, używam go 3 miesiące i za tę cenę mnie nie powalił. Mam wrażenie, że podstawowa wersja jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. To mój numer jeden, obecnie używam już chyba 5 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stosuje olej kokosowy i jestem zadowolona z działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę kosztował ten kremik... ja używam kremu, właściwie to 'bio-żelu' z Ziaji z szałwią

    OdpowiedzUsuń
  9. Również go używam i jest jednym z moich ulubionych pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń