2015/07/13

REDOX - IDEALNY KREM POD MAKIJAŻ?


Hej dziewczyny!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu, który z pewnością wzbudzi ciekawość osób z cerą suchą szukających super kremu pod makijaż, który będzie skutecznie nawilżał i jednocześnie nie obciąży skóry. Także jeśli jesteście zainteresowane taką opcją, przeczytajcie, co do zaoferowania ma krem Redoks od firmy Colyfine.

OPIS PRODUCENTA
Jeśli poszukujesz delikatnego i niesamowicie aktywnego kosmetyku sięgnij koniecznie po multifunkcyjny krem na dzień Redox. Jest on bogaty w składniki aktywne o wysokich stężeniach. Zawiera najsilniejsze antyoksydanty na świecie, naturalny kolagen, kwas hialuronowy. Produkt posiada bardzo lekką konsystencję kremo-żelu oraz charakteryzuje się delikatnym zapachem. Jest niesamowicie wydajny. 

Poznaj zalety kremu Redox:

  • ma multifunkcyjne działanie: głęboko nawilża, odżywia oraz działa przeciwstarzeniowo
  • do każdego rodzaju skóry (20+)
  • rozświetla skórę
  • spłyca i redukuje zmarszczki
  • przeciwdziała oznakom starzenia się skóry
  • działa przeciwrodnikowo
  • nawilża

Sposób użycia:

Stosuj na dzień na oczyszczoną skórę twarzy. 
Cena: 79,99zł/ 50 ml (>>Bodyland.pl<<)

MOJE SPOSTRZEŻENIA
- pierwsza rzecz, która przychodzi mi do głowy, gdy pomyślę o tym kremie to NIESAMOWITA WYDAJNOŚĆ. Byłam w szoku, gdy przez pierwszy miesiąc stosowania w ogóle nie widziałam ubytku. Starczył mi na ok 3 miesiące codziennego stosowania, czasem nakładałam go również na noc, więc jak na krem o pojemności 50 ml to genialny wyniki
- ma świetną konsystencję żelowo-kremową, którą przyjemnie rozprowadza się na skórze
- dzięki swojej lekkości i nietłustej formule świetnie nadaje się jako baza pod makijaż
- skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza skórę, z każdym użyciem cera staje się piękniejsza 
- mam wrażenie, że w okresie jego stosowania moja skóra lekko pojaśniała i zyskała na blasku
- przyjemny, delikatny zapach umila aplikację
- szybko się wchłania, co jest wielką zaletą, gdy rano w pośpiechu muszę zrobić makijaż 
- nie zapchał mnie
- nie uczulił
- nie wałkuje się
- nie potęguje efektu świecenia się skóry w ciągu dnia
- myślę, że będzie świetnym nawilżaczem dla każdego rodzaju cery
- jest zamknięty w szklanym, przyjemnym dla oka słoiczku o pojemności 50 ml
- cena nie należy do najniższych, aczkolwiek jest adekwatna do jakości

Z czystym sumieniem serdecznie polecam! ;)































Przy okazji chcę Was zaprosić na MEGA ROZDANIE, które właśnie ruszyło na

Do wygrania zestaw kultowych kosmetyków firmy Urban Decay! 

Zapraszam do zabawy! :)



12 komentarzy :

  1. Ostatnio wszystkie kremy powodują u mnie płacz. ;(
    Podrażnia Ci oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale też żaden krem u mnie tego nie spowodował

      Usuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką cenę to bym nie kupiła :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym kremie, ale zachęcasz mocno do jego kupna :) Wydaje się dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na pudełko myślałam, że to jakiś suplement. Ale jak fajnie nawilża, to zwrócę na niego uwagę. Choć suchość mojej cery została ostatnio okiełznana przez żel kolagenowy BSC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyk ciekawy, ale nie dla mojej cery ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym nie miała już swojego ukochanego kremu, z pewnością wypróbowałabym ten :) Mam jednak to szczęście że znalazłam krem idealny dla siebie za ułamek ceny tego, który dzisiaj opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - zawsze chętnie wypróbuję coś nowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie jest idealny, polecam!

    OdpowiedzUsuń