2015/10/19

SMOKY EYES W ODCIENIACH POPIELU

grey smoky eyes

Hej Dziewczyny!


Makijaż powstał na potrzeby zgłoszenia do konkursu u Zmalowanej. Postawiłam na klasyczne smoky w popielatych kolorach. Zdecydowałam, że dodam tę propozycje również na bloga, żebyście mogły podpatrzeć, czego użyłam by wykonać taki makijaż :)


Dajcie znać czy Wam się podoba!

Użyte produkty:
- podkład Make Up For Ever HD nr 120 >link<
- korektor Make Up For Ever Full Cover nr 4 >link<
- puder Ben Nye Neutral Set >link<
- puder do konturowania Inglot nr 505 >link<
- róż Bobbi Brown Cranberry 30 >link<
- rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer >link<
- Aqua Brow nr 10 i 25 >link<
- żel do brwi Senna Clear >link<
- baza pod cienie MAC Paint Pot Painterly >link<
- cienie Makeup Geek; MirageBedrockConcrete JungleCorrupt
- kredka do oczu Zoeva Graphic Eyes Black To Earth >link<
- kredka do oczu Inglot Kohl Pencil 05 >link<
- maskara Max Factor Masterpiece Transform >link<
- sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies >link<
- klej do rzęs Ardell Clear LashGrip >link<
- szminka MAC Mehr >link<


Jeśli taka propozycja Wam się podoba, to serdecznie zapraszam do serduszkowania go na 
♥ >>Makeup Geek<< ♥

grey smoky eyes

grey smoky eyes

grey smoky eyes

23 komentarze :

  1. Efekt Wow ! Pięknie wyglądasz w tym makijażu.
    Ja ostatnio mam jakąś faze na smoky w odcieniach szarości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny. Mam nadzieję, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne oko i w dodatku cudowne, matowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Piękne blendowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie podkreślone oczko. Podoba mi się równiez ten zgaszony kolorek na ustach :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. boski makijaż, masz ode mnie serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż idealny i bardzo perfekcyjny.
    Wygląda jak zrobiony przez profesjonalistów.
    Naprawdę trzeba mieć talent,
    mi tak idealnie nigdy to nie wyjdzie.
    Ciekawe jakie używasz pędzle do makijażu,
    bo to też ważne, można dokładniej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Przede wszystkim używam pędzli Zoeva i bardzo pomaga mi MAC 217, od następnego postu makijażowego będę wypisywać jakich dokładnie używam pędzli do danego makijażu :)

      Usuń
  8. Piękny! Mogłabyś pokazać ten makijaż krok po kroku ze wszystkimi szczegółami i sugestiami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, wzdycham i nie mogę się napatrzeć. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne smoky :D ale mnie urzekły Twoje perfekcyjne brwi :) mega jaram się : ) zapraszam do mnie :) http://wszystkonatacyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry! Gdzie kupić parafiniarka? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić stoliki kosmetyczne . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń