2015/11/08

ZA CO KOCHAM HYBRYDY SEMILAC? + PREZENTACJA 62 ODCIENI

Lakiery hybrydowe są ze mną już od ponad roku. Od razu postawiłam na Semilac, oczywiście nie bez przyczyny. Przed zakupem pierwszego zestawu przeszperałam cały internet w poszukiwaniu Waszych opinii. Wiele z Was już od dawna stosuje hybrydy, zwłaszcza te od Diamond Cosmetics.


Zdecydowałam się na zmianę manicuru ze zwykłych lakierów na hybrydy z przyczyn oczywistych. Chciałam by moje starania nie szły marne, a tak się działo, gdy po dwóch, trzech dniach od zaaplikowania normalnego lakieru musiałam go poprawiać, bądź doszczętnie zmywać i zaczynać zabawę na nowo - nie miałam na to czasu ani ochoty. Pragnęłam mieć idealnie pomalowanie paznokci na dłużej niż kilka dni i to na szczęście zapewnia mi Semilac! ♥

To za co kocham lakiery hybrydowe Semilac to:

  • Trwałość - gdyby istniała Nagroda Nobla w dziedzinie kosmetycznej, to ten kto stworzył lakier hybrydowy powinien ją dostać! Komfort noszenia idealnego manicure od 2 do 4 tygodni (w zależności od wielkości odrostu) jest czymś cudownym i nigdy, przenigdy z niego nie zrezygnuję. Zero odprysków, odgnieceń, startych końcówek. Przez czas noszenia paznokcie ciągle pięknie się błyszczą, jakby było dopiero co pomalowane. 
  • Przystępna cena - za 7 ml, które starcza nam według producenta na wykonanie 10 setów (w rzeczywistości starcza na więcej - o tym niżej), płacimy 29 zł. Zwykłe lakiery potrafią kosztować więcej i to o wiele, a przy tym ich jakość chowa się w porównaniu do Semilaca.
  • Wydajność -  moim przypadku jedna buteleczka koloru starcza mi na ok 15 klientek, w przypadku bazy na wiele, wiele więcej użyć ze względu na jego rzadką konsystencję. Inaczej sprawa wygląda jeśli chodzi o Top - ten starcza mi na ok 20 klientek.
  • Piękna gama kolorystyczna - wcale bym się nie obraziła gdyby cała gama zasiliła moją kolekcję lakierów hybrydowych, ale to ja. Myślę, że każda z Was znajdzie wiele idealnych kolorów dla siebie i będzie chciała tylko więcej i więcej.
  • Przyjemna aplikacja - idealna konsystencja, nie za gęsta nie za rzadka. Idealnie się rozprowadza, nie rozlewa się, jedynie może się lekko cofać, zwłaszcza z wolnych brzegów płytki, ale to typowa cecha hybryd - unikniemy tego problemu  malując i utwardzając  paznokcie pojedynczo lub po dwa (o ile ktoś ma wprawną rękę i dość szybko potrafi pokryć całą płytkę). Semilaci utwardzają się zarówno w lampach UV(2 min) oraz LED (9W - 40sec, 48W - 5sec)
  • Bezproblemowe i nieinwazyjne ściągnięcie hybryd - u mnie przy ściąganiu hybryd idealnie sprawdza się zwykły aceton, waciki i fola aluminiowa. Przed zawinięciem lekko spiłowuję wierzchnią warstwę i po 10 minutach hybryda schodzi jak marzenie, ukazując paznokcie w takim stanie, jak przed pomalowaniem.
  • Łatwa dostępność - w moim przypadku mogę cieszyć się pełnym asortymentem w miejscowym sklepie stacjonarnym. Jest też wiele sklepów internetowych oferujących sprzedaż tychże lakierów hybrydowych m.in. semilac.pl, mintishop.pl, letsbeauty.pl, ezebra.pl.

Jeżeli Waszą zmorą są odpryski, odgnieciona pościel i starte końcówki - NIE CZEKAJCIE DŁUŻEJ - sięgnijcie po hybrydę! Komfort nie do pobicia. 









62 komentarze :

  1. U mnie semilac ma minusa za dostępność. A kolejnego i zdecydowanie ważniejszego za brak składu na opakowaniu i problemy z uzyskaniem go od firmy w przypadku uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś reakcję uczuleniową?

      Usuń
    2. reakcja może wystąpić u każdego po wszystkich rodzajach hybryd - niestety.
      Mi firma wszystko wyjaśniła- i za to bardzo ją cenie, trafiły się dwa buble czyli lakiery już jakby otwarte (?) ale pozatym uwielbiam ich za kolorystyke i trwałosc i dostępność i cene/

      Usuń
    3. na nowych semilakach jest już podany skład, ostatnio przyszła do mnie świeża dostawa :)

      Usuń
    4. Potwierdzam na nowych opakowaniacg wprowadzili skład.
      Kocham te hubrydki i moje klientki również :-)

      Usuń
    5. U mnie występuje uczulenie występuje, ale nie na każdym kolorze. W przypadku tych uczulajacych wystarczy kontakt przez rękawiczki aby wystąpilo uczulenie .

      Usuń
  2. U mnie zdejmowanie hybryd to koszmar:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakim sposobem ściągasz? Czego używasz? :)

      Usuń
    2. A ja złego słowa nie powiem i jak do tej pory jest to najlepsza hybryda do ściągania z jaką mam styczność :) schodzi pięknie

      Usuń
  3. 040 piękny! Mój ulubiony kolor ;) ja akurat uwielbiam malować paznokcie i jak jakiś lakier trzyma się u mnie tydzień to już mam ochotę go zmyć i nałożyć inny a co dopiero 2-4 tyg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku przygody z hybrydami też miałam ochotę zmieniać kolor po kilku dniach, ale to ze względu na mnogość pięknych kolorów w gamie i chciałam jak najszybciej wszystkie wypróbować :)

      Usuń
  4. Ta mała lampeczka od Semilaca Ci się sprawdza bez problemu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale używam na co dzień LED 48W, bo szybciej się z nią pracuje :)

      Usuń
    2. a z jakiej firmy polecasz lampe LED?

      Usuń
    3. Ja mam tę --> http://www.urodnica.pl/userdata/gfx/a71fe986d14ed3ee51441749f7f0758b.jpg
      Jest niezawodna i nie zamieniłabym jej na inną <3

      Usuń
  5. Ale piękne odcienie...Niestety moje paznokcie nie lubią hybryd, miałam je dwa razy i po zdjęciu drugiej nie były w najlepszym stanie. Musiałam się nieźle nastarać, żeby wróciły do poprzedniego stanu. Poza tym męczyło mnie noszenie tego samego koloru przez dwa tygodnie, wolę częstsze zmiany. Chociaż wiadomo, tej wygody, jaką daje hybryda, zwykły lakier nie zastąpi...:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zniszczenie paznokci było kwestią nieodpowiedniego przygotowania (np.przepiłowanie płytki)?

      Usuń
  6. Piękne kolorki, sporą masz kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je i jestem już chyba uzależniona od powiększania tej kolekcji :D

      Usuń
  7. Ja używam hybryd od około trzech miesięcy i nie wyobrażam już sobie powrotu do zwykłych lakierów na dłuższą metę.. Wielką masz kolekcję, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @MeLady czy kolor 130 dobrze kryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie warstwy wystarczają do pełnego krycia :)

      Usuń
  9. Chodzę regularnie do kosmetyczki na hybrydy, ale gdy tylko będę miała jakieś wolniejsze pieniążki to kupuję cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, to nic skomplikowanego, polecam wszystkim dziewczynom! :)

      Usuń
  10. super, że pokazałaś wszystkie odcienie jakie masz :D piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba właśnie skusiłam się na robienie hybryd :) bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba właśnie skusiłam się na robienie hybryd :) bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie miały bardzo dużego plusa jak się pojawiły ponad rok temu w moich zbiorach, ale po roku pojawiła się u mnie alergia nie do zniesienia i musiałam odstawić i zrezygnować z nich...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stosuję Semilaci od półtora roku, chociaż nie były moimi jedynymi hybrydami w karierze, to są bezkonkurencyjne. Powoli tworzę kolekcję (chociaż mam już 23 lakiery), ale do Twojej mi jeszcze troszkę brakuje :) najpiękniejsze kolory na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Semilac wygrywa choćby nie wiem co, obłędne, soczyste kolorki, również uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ kolekcja :) ja od niedawna zaczęłam się bawić hybrydą, raczej pracuję na żelach, ale z braku czasu na robienie swoich zelówek i piłowania starych, postanowiłam robić sobie hybrydę, ponieważ można zaoszczędzić trochę czasu i pominąć to czasochłonne piłowanie :) mam kilka z Semilac ale używam również z Modeny Nails, która ma też fajne kolory i dobrej jakości hybrydy także zachęcam do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomocny wpis przy wybieraniu kolorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 5 kolorów: Juicy Strawberry, Black Plum, Plum, Prussian Blue i Grunge, ale jeszcze nie malowałam nimi

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie często semilac się waży i odpryskuje.klientki się skarżą po 2dniach. Pracuje z nim od początku a paznokcie wykonuje ponad 10 lat.Kiedy zapytałam O reklamacje usłyszałam ze nie ma czegoś takiego. Nie szanują klientów.Kpina! Czas zmienić firmę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zmień! nikt Ci tego nie zabrania! miej czelność się pokazać a nie być anonimowym osobnikiem!
      Może problem tkwi nie w produkcie a w Tb! jakoś moje klientki sie nie skarżą i hybrydy im się trzymają nawet do mies czasu. No cóż konkurencja lubi oczerniać czyż nie?

      Usuń
    2. Drogi Anonimie, ja wykonuję paznokcie od roku i moje klientki są zachwycone, więc myślę że to nie kwestia stażu. Warto poszukać innej przyczyny, bądź iść na łatwiznę i zmienić firmę. Sądzę że gdyby coś złego działo się z jakością samych hybryd, nie zyskałyby one takiej popularności i uznania wśród profesjonalistek, jak i amatorów :)

      Usuń
  20. Witam, Mam pytanie Bardzo zależy mi na uzyskaniu koloru bordo-bardzo polularnego jesli chodzi o jesień.Zdecydowałam sie na kolor 083. Teraz juz sama nie wiem czy odpowiedniejszym kolorem nie bedzie 071 lub 028. Czy mogłaby mi Pani polecic który z tych kolorów bylby najodpowiedniejszy.Gdyż na różnych paletkach, różnie one wyglądaja a na ''zywo''pewnie jeszcze inaczej.
    Bardzo proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o bordo to u mnie wygrywa 083 Burgundy Wine, jest to mój najukochańszy kolor całej gamy <3 Niżej wklejam link z prezentacją tego koloru na moich paznokciach :)

      https://www.facebook.com/meladyyy/photos/a.417091255108545.1073741832.257818607702478/524129731071363/?type=3&theater

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! Kolor jest IDEALNY!!

      Usuń
    3. Bardzo proszę i cieszę się, że Tobie również przypadł do gustu! :)

      Usuń
  21. uwielbiam hybrydy, szczególnie semilac. od wielu miesięcy nie miałam zwykłych lakierów na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również należę do grona osób, które uwielbiają hybrydy :)
    Semilaki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę pokupować jakieś lakiery, przyda mi się taki dodatek bo jak na razie mam tylko jeden kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, mam pytanie, ponieważ kupiłam parę dni temu zestaw startowy do manicure hybrydowego semilac i zrobiłam po raz pierwszy hybrydę i po nałożeniu bazy czy koloru "po utwardzeniu" w lampie semilac led 6W każda warstwa się lepiła po dotknięciu(wiem, że nie powinno się dotykać, ale chciałam sprawdzić czy się utwardziło). Dlatego zastanawiam się czy tak właśnie zachowuje się hybryda? w sensie, że jest lepka po utwardzeniu w lampie?

    Robiłam już kiedyś paznokcie żelowe i warstwy żelu ładnie się utwardzały, dlatego zastanawiam się czy to normalne przy hybrydzie, czy dostałam jakąs wadliwą lampę.

    A i jeszcze jedno pytanie: paznokcie odtłuszcza się cleanerem przed nałożeniem bazy i po nałożeniu topu tylko? czy jeszcze w którymś momencie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Każda warstwa (oprócz nowego topu Semilac No Wipe) zostawia warstwę dyspersyjna, która jest lekko lepka i oczywiście nie powinno się jej dotykać ani odtluszczać :) cleanerem odtluszczamy płytkę paznokcia przed nałożeniem bazy oraz po utwardzeniu Topu. Jeśli masz wątpliwości, czy hybryda się utwardzila lepiej po prostu wydłużyć jej czas pobytu w lampie :)

      Usuń
    2. A jeżeli nakładam przed nałożeniem koloru semilac Hard milk, to jeśli go nie piłuje, to przemywam po nim cleanerem czy tez nie?
      a jeśli bym piłowała po hardzie, chodzi mi głownie o powierzchnie paznokcia(bo używam go po to, by nadbudować płytkę) to jakim pilnikiem to najlepiej robić? o jakiej gradacji? a może tylko bloczkiem polerskim?

      Usuń
    3. Jeżeli nie piłujesz harda to nie przemywaj :) Co do piłowania, jeżeli chcesz tylko delikatnie wyrównać powierzchnie to zdecydowanie wystarczy bloczek,a jeśli chcesz go bardzo spiłować, to polecałabym 100/180, bo bloczkiem byś się zamachała. Po piłowaniu ostrzejszym pilnikiem, na koniec przejedź delikatnie bloczkiem, żeby powierzchnia była gładsza :)

      Usuń
  25. Właściwie to moge się podpisac pod wszystkimi zaletami, ktore wymieniłas! oja przygoda z hybrydami zaczeła się od Semilaca, a że okazały sie rwelacyjne, to nawet nie zerkam na inne marki :) Po co zmieniac coś, co jest dobre? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydały by mi się hybrydy, szczególnie, że dużo znajomych twierdzi, że mam ciekawe zdobienia i szkoda by im bylło zmywać je po 3 dniach..... dlatego mam do Ciebie pytanie: co myślisz o tym zestawie http://urodnica.pl/pl/p/ZESTAW-LED-36W-LAMPA-5X-LAKIER-HYBRYDOWY-SEMILAC/8677
    Był by dobry na początek?? Konkretnie chodzi mi o lampę, bo lakiery wiem, że wezmę semilac.
    Pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki! Ja jestem zakochana w hybrydzie, testuję teraz NeoNail.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również używam Semilac i jestem bardzo zadowolona. Ja niestety na początku nie znałam tej firmy i zainwestowałam w gorsze lakiery ale bardzo szybko wymieniłam swoje wyposażenie. :)

    Zapraszam na bloga http://radywszpilkach.blogspot.com dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że do nas wpadniesz i pozostawisz swoją opinie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokaźna kolekcja :) Ja też używam Semilac, ale w tym tygodniu w ramach próbowania zamówiłam parę kolorków od Indigo :) Ponoć ładnie pracują z bazą i topem Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory są piękne.. tylko lakier nie utrzymuje się tak długo jak podaje producent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo utrzymują się jeszcze dłużej :) U mnie nie ma z nimi najmniejszego problemu, moje klientki noszą je czasem i 1,5 miesiące, i gdyby nie odrost... ;)

      Usuń
  31. Piękne paznokcie! Kolory super :) Też często używam Semilac, ale ostatnio poznałam nowym lakier z marki Makear. Powiem, że jest nawet lepszy, bo nie odpryskuje się i trzyma się do 6 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matkooo, a po trzech tygodniach noszenia semilaców mam już taki odrost, że muszę koniecznie zrobić znowu hybrydy, więc jak ty dajesz rade nosic hybrydy 6 tyg?

      Usuń