2015/12/01

BARWNA (R)EWOLUCJA - LAKIERY DO PAZNOKCI DIAMOND COSMETICS


Jak już wiecie, od ponad roku jestem zakochana w lakierach hybrydowych Semilac. Jestem osobą dość zapracowaną i nie zawsze mam czas na regularny manicure. Moje paznokcie rosną bardzo szybko. Czasem zdarza mi się chodzić ze sporym odrostem, który niestety wygląda nieestetycznie. Zawsze myślałam o produkcie, który w szybki sposób pomógłby mi się pożegnać z niechcianymi odrostami i przedłużyć trwałość manicure choć o kilka dni. Firma Diamond Cosmetics spisała się i wyszła mi oraz wielu kobietom na przeciw, poprzez uzupełnienie swojej oferty.


Z przyjemnością przedstawiam Wam nowość marki Diamond Cosmetics - lakiery do paznokci, które właśnie dziś mają swoją premierę. 

Ogromną zaletą lakierów Diamond Cosmetics jest to, że gama kolorystyczna pokrywa się z paletą hybryd Semilac. Odpowiedniki hybryd w formie lakierów mają te same nazwy, dzięki temu z łatwością możemy odnaleźć dane kolory. 

Poza tym lakiery te mają też inne zalety:
- od pierwszego zobaczenia niesamowicie przypadły mi do gustu opakowania, w których zamknięty jest lakier. Szklane buteleczki pokryte są nadrukiem imitującym czarną, elegancką koronkę, przez którą prześwituje kolor lakieru, co jest bardzo praktyczne. Podziwiając taki produkt, jeszcze przed użyciem, możemy domyślać się, że mamy do czynienia z produktem dobrym jakościowo.
- Diamond Cosmetics nie zawiódł także na polu jakości samego lakieru. To czego oczekuje, to piękny, intensywny kolor, odpowiednia konsystencja i szybki czas schnięcia. Właśnie to wszystko znajduje się w tej małej, uroczej buteleczce.
- podoba mi się, gdy paznokcie u stóp pasują kolorystycznie do tych u rąk, ale perspektywa poszukiwań idealnie pasującego odpowiednika skutecznie mnie od tego oddala. Na stopach zwykłe lakiery utrzymują mi się bardzo długo, dlatego nie mam potrzeby aplikowania tam hybrydy i spędzać niepotrzebnie więcej czasu nad jej ściąganiem. Teraz moje potrzeby są jak najbardziej zaspokojone.
- do tych wszystkich zalet dochodzi też rozsądna cena, adekwatna do jakości produktu. Jestem w raju! 
myślę że zwolenniczki zwykłych lakierów do paznokci również będą zachwycone, zwłaszcza że mogą wybierać spośród przepięknej i ogromnej gamy kolorystycznej.

Dostępności: www.semilac.pl 
Cena: 15 zł za buteleczkę 
Pojemność: 7 ml

Trwałość lakierów hybrydowych Semilac jest oczywiście niepodważalna i nic ich nie przebije, ale jeśli mam możliwość dodatkowo przedłużyć jego piękny wygląd, to jak najbardziej się na to piszę! Koniecznie muszę namówić właścicielkę salonu, w którym pracuje do wprowadzenia lakierów Diamond Cosmetics do naszej oferty :)



24 komentarze :

  1. Świetnie,że Diamond Cosmetics pomyślało również o wypuszczeniu linii lakierów, ogromnie mnie to cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo pierwszy raz je widzę, uwielbiam hybrydy semilac, jestem ciekawa czy te lakiery u mnie sprawdziłyby się tak samo dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz, bo dzisiaj lakiery mają swoją premierę 😊

      Usuń
  3. dzisiaj już widziałam z pięć wpisów na blogach o tych lakierach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to nowość i dzisiaj lakiery mają swoją premierę, stąd ten Boom! 😊

      Usuń
  4. ładne kolorki , choć ja osobiście wole lekko przygaszone a te wydają się być mega mocna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej gamie kolorystycznej na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać az zamowię pierwsze buteleczki :) Właśnie tego brakowało mi w ofercie semilac -zwykłych lakierów. Jestem fanką ich hybryd, ale od czasu do czasu mam ochotę na normalny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczki naprawdę cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno spróbuję, będę ich używać podczas przerw w hybrydach i do malowania paznokci u stóp. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery Semilac, na pewno wypróbuję również te ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentują się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania faktycznie śliczne, nigdy nie miałam Semilacków - muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczne mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą serię lakierów, mam je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania faktycznie cudne, kolory też. Wypróbuję je:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw kolorów, choć mi nadal do gustu najbardziej przypadają lakiery hybrydowe MakeAr - nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenie czy tego, że nigdy mnie nie zawiodły - jakość jednak ponad wszysto

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne na odrosty 😍 Mi szybko rosną 😊 Miałam hybrydy i bardzo rewelacyjnie trzymają ale odrost jest po 3-4 dniach.

    OdpowiedzUsuń