2016/01/19

BRAVE VS FAUX | MAC COSMETICS


Tak jak obiecałam, przychodzę dziś do Was z porównaniem dwóch popularnych ostatnio pomadek marki MAC - Brave oraz Faux, które zyskały swoją popularność dzięki Kylie Jenner, co wcale mnie nie dziwi, ponieważ obie pomadki wyglądają bardzo zachęcająco. 

Na pierwszy rzut oka większej różnicy nie widać. Obie pomadki mają wykończenie satynowe (Satin), obie należą do pomadek typu nude, dzięki którym możemy pięknie podkreślić usta. Odcień oraz wykończenie tych szminek powoduje, że nasze wagi wyglądają naturalnie i bardzo apetycznie. Jak na MAC'a przystało - jakość jest niepowtarzalna. Pierwszy raz stykam się z serią Satin i jestem zachwycona. Szminki te mają niesamowicie kremową konsystencję, genialną pigmentację, cudownie się aplikują, trwałość jak na nie matowe wykończenie również robi świetne wrażenie - ale to wszystko już wiadomo. 

Co do samych odcieni - porównując pomadki w opakowaniu, czy nawet patrząc na swatche, większej różnicy nie widzimy. Zobaczymy ją dopiero nakładając pomadki na usta. Wtedy możemy zaobserwować, że Brave jest delikatnie ciemniejsza z odrobiną więcej brązowych podtonów, Faux to lekko rozjaśniona wersja Brave z dodatkową, małą porcją delikatnego różu. Faux to chłodny odcień, zaś Brave należy raczej do neutralnych.

Mimo, że obie pomadki są łudząco do siebie podobne, to nie żałuje zakupu ani jednej, ani drugiej, są piękne i nie umiałabym zdecydować, którą wolę bardziej. Aczkolwiek ostatnio sparowałam Brave z konturówką z MAC Soar i wygląda to przecudnie, dlatego nagrodzę ją dodatkowym plusem.

Linki do sklepu:

A Wy na który odcień byście się zdecydowały? :)


31 komentarzy :

  1. Obiecałam sobie, że za zdaną pierwszą sesję (oby się udało!) kupię sobie pierwszą pomadkę MAC! Kolor Faux wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się uda! Z taką motywacją?! :D Dla takiej nagrody?! :D

      Usuń
  2. Jak dla mnie oba odcienie są bardzo podobne ale również oba przygarnęłabym do swojej kosmetyczki. Pięknie podkreślają usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można zdecydować, który odcień jest ładniejszy. Wzięłabym obie. :D Muszę w końcu spróbować tych szminek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatniej promocji w Douglasie kupiłam Brave, faktycznie swatche identyczne, na ustach wygladaja inaczej. Podobnie ja wyszukałam odcień w internecie na czyis ustach a jak zobaczylam kolor pomadki to minie przypadl do gustu. Na szczscie zdecydowalam sie zaaplikowac go na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniach te kolory wyglądają bardzo niepozornie, magia jest na ustach :)

      Usuń
  5. Na ostatniej promocji w Douglasie kupiłam Brave, faktycznie swatche identyczne, na ustach wygladaja inaczej. Podobnie ja wyszukałam odcień w internecie na czyis ustach a jak zobaczylam kolor pomadki to minie przypadl do gustu. Na szczscie zdecydowalam sie zaaplikowac go na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są na mojej liście :) Trudno by mi było wybrać jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej wybór ciężki rzeczywiście są bardzo podobne ale chyba wzięłabym faux :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne, ale Brave skradło moje serce. Mam jednak w planach zakup innego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją pierwszą pomadką z MAC była właśnie Brave, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kolory są sliczne. Muszę wkońcu zdecydować się na jakąś macową szminkę, baardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba Brave, ale nadal nie wiem :D Podoba mi się jeszcze Mehr (też trochę podobna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Mehr i też jest piękna, tylko ona już jest matowa <3

      Usuń
  12. Na ustach zdecydowanie faux bardziej mi się podoba ;) Wolę delikatniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę i wraz nie wiem którą kupić :D a właśnie zastanawiam się nad nimi...tyle zdjęć przejrzałam i nie wiem. W zasadzie chciałabym tylko podkreślić delikatnie mój naturalny kolor ust i dlatego chyba zdecydowałabym się na FAUX :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobne kolorki, ale oba prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam brave i wygląda przecudnie :) teraz mam ochotę na mehr :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie cudne ;) choć odrobinę bardziej podoba mi się Brave ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie są cudne, gdybym miała wybrać skłaniałabym się chyba ku Faux :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są wspaniałe a dzięki twojej recenzji mam teraz dylemat. Mam właśnie 5 pustych opakowań (jeszcze jedno) i będę mogła wybrać sobie darmową pomadkę z MAC. Zastanawiałam się nad Brave ale Faux wygląda równie ciekawie i to taki "mój" kolor. Wybór jest trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie wyglądają świetnie, nie wiedziałabym na która się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu zakupić jakąś pomadkę firmy MAC! Obydwie są przepiękne ale bardziej przemawia do mnie Brave ;)

    http://alleynaa.blogspot.com Zaglądnij do mnie jeśli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie mają przepiekne odcienie i niby w opakowaniu wydają sie podobne, to jednak na ustach prezentuja się zupłnie inaczej! Faux zdecydowanie wygrywa u nas te konkurencję;) Jest przepiekny!;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba są cudne, ale Faux podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń