2016/01/10

ZAPRASZAM NA ROZDANIE



♥♥ Nagrody ♥♥
- cała kolekcja, czyli 12 cieni z serii Duochrome od Makeup Geek
- szminka MAC Cosmetics w odcieniu Faux
- szminka Marc Jacobs Beauty w odcieniu So Sofia

Według mnie te produkty są przegenialne i mam nadzieję, że Wam również taka nagroda przypadnie do gustu i chętnie weźmiecie udział w rozdaniu.

Zasady są proste:
- polub FanPage Me Lady
- udostępnij ten post publicznie
- w komentarzu pod postem wyraź chęć udziału w zabawie

Dodatkowo możecie dodać mój blog oraz Instagram do obserwowanych, będzie mi niesamowicie miło :)

Czas na zgłoszenie macie od dziś (10.01) do 31.01. Wyniki ogłoszę w przeciągu 2-3 dni po zakończeniu rozdania.

>>LINK DO ROZDANIA<<


Czas start!
Powodzenia! :)

30 komentarzy :

  1. Marzę o pomadkach Mac ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże :D Zawsze marzyłam o tych cieniach a już nie wspomnę o produktach z MACA :D Biorę udział :D
    Może kiedyś się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, nie mam jeszcze żadnego kosmetyku z tych firm, więc chętnie bym te cuda przygarnęła :D Biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z górnej półki, wielu nie stać nawet na jeden z nich, zatem z przeogromną chęcią (i cichą nadzieją) biorę udział!
    Polubione i udostępnione jako Mi Lena.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim życzę powodzenia i mam pytanie. Gdzie można kupić cienie MG? Kuszą mnie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.houseofbeauty.co.uk/c/7-makijaz?producer=35&sort-column=name&sort-order=asc&items-on-page=24

      Usuń
  6. Biorę udział;)
    Lubię na facebooku jako Sylwia Jamrozik
    Udostępniam: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1060414104009116?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  7. próbuje szczęścia nagrody wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział <3 Nagrody są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział i przygarnę te cuda ;) Dodatkowo obserwuję bloga (nie wiem czemu nie trafiłam tu wcześniej..) i insta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Niesamowite rozdanie :) Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo chce wziąć w nim udział... Ale to już wiesz bo przecież pisze ten komentarz ;) Myślisz, że dopisze mi szczęście? Jak nie w zdrowiu to może chociaż w tym rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki są niesamowite. Oczywiście biorę udział w rozdaniu i trzymam kciuki za siebie samą. Z chęcią dołączam do subskrybentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki są niesamowite. Oczywiście biorę udział w rozdaniu i trzymam kciuki za siebie samą. Z chęcią dołączam do subskrybentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Cudowna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Fanpage lubię jako Weronika Os., bloga obserwuję jako CassandraDeLune, informację o konkursie udostępniam na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :) obserwuję bloga jako Justyna G, na instagramie jako bygamzzz, już od baaardzo dawna :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :)
    udostępnilam:https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/917252638371119?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cienie makeup geek...marzenie, biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Polubiłam, udostępniłam teraz pozostaje tylko czekać na spełnienie marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń